Τραγωδία Τέμπη: 20χρονος φοιτητής ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού - Δίνει "μάχη" για τη ζωή του

Έχει κάνει δύο χειρουργεία στο κεφάλι

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ MΟTIONTEAM/EUROKINISSI
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ MΟTIONTEAM/EUROKINISSI

Τριήμερο εθνικό πένθος ανακοινώθηκε έπειτα από την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη μετά την σύγκρουση δυο τρένων λίγο πιο έξω από την Λάρισα. 42 άνθρωποι έχασαν τη ζωή του, ενώ δεκάδες είναι οι τραυματίες και οι αγνοούμενοι.

Οι συγγενείς και οι γονείς βρίσκονται σε απόγνωση. Γυναίκα μάλιστα μιλώντας στο Mega ξέσπασε λέγοντας πως αντί να της δώσουν τις σορούς του άνδρα της και του 5χρονου παιδιού της, της έδωσαν στάχτες και αποκαΐδια, χωρίς καν να έχει κάνει test DNA - δείτε εδώ τα σπαρακτικά της λόγια.

Ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού της τραγωδίας στα Τέμπη

Στο πρώτο βαγόνι που μετατράπηκε σε άμορφη μάζα και τυλίχθηκε στις φλόγες βρισκόταν το κυλικείο. Την ώρα του δυστυχήματος ήταν γεμάτο από νέους οι οποίοι έχασαν την ζωή τους. Μεταξύ αυτών και ένας φοιτητής από τον Βόλο που είναι ο μοναδικός που επέζησε από το συγκεκριμένο βαγόνι.

Σύμφωνα με το gegonota.news, ο 20χρονος Ι.Γ νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο 20χρονος εκτοξεύθηκε στα χωράφια και εκεί τον βρήκαν χωρίς τις αισθήσεις του οι διασώστες.

Τέμπη τραγωδία
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ/EUROKINISSI

Ο διάλογος μεταξύ σταθμάρχη και μηχανοδηγού λίγο πριν την τραγωδία στα Τέμπη

Στο ηχητικό ντοκουμέντο που ακολουθεί αναφέρονται τα εξής:

  • Μηχανοδηγός - Η Λάρισα ακούει;
  • Σταθμάρχης - Ακούει. Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων
  • Μηχανοδηγός - Βασίλη φεύγω
  • Σταθμάρχης - Φεύγεις, φεύγεις.
  • Μηχανοδηγός - Έγινε, καλό βράδυ.
  • Σταθμάρχης - Καλή συνέχεια.
  • Είχε προηγηθεί διάλογος του σταθμάρχη με τον κλειδούχο, ο οποίος είναι αποκαλυπτικός του τι συνέβη:
  • Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού - Βασίλη, να γυρίσω;
  • Σταθμάρχης - Όχι, όχι άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564.

Υπάλληλος σιδηροδρομικού σταθμού - Έγινε, καλώς, το αφήνω όπως είναι η διαγώνιος.

Η σύντομη αυτή συνομιλία φανερώνει τι πραγματικά συνέβη: Ο κλειδούχος ρώτησε τον σταθμάρχη αν έπρεπε να γυρίσει το κλειδί στην ευθεία -οπότε το τρένο θα συνέχιζε στην κανονική γραμμή, χωρίς πρόβλημα. Ωστόσο, ο σταθμάρχης του είπε ότι επρόκειτο να χρησιμοποιήσει τη διαγώνιο ένα τοπικό τρένο, όπως και συνέβη. Όμως, στη συνέχεια ο σταθμάρχης ξέχασε να γυρίσει το κλειδί, οπότε το Intercity μπήκε στο «αντίθετο ρεύμα».

Οι διάλογοι είναι τυπικοί -καθώς οι μηχανοδηγοί δεν είχαν λόγο να αμφισβητήσουν την εντολή του σταθμάρχη, αφού θεωρούσαν ότι είχε επικοινωνήσει με τον συνάδελφό του στον επόμενο σταθμό, στους Νέους Πόρους και θεώρησαν ότι η γραμμή ήταν ελεύθερη. Σημειώνεται ότι την συγκεκριμένη ημέρα είχαν καταγραφεί αρκετά τεχνικά προβλήματα, με αποτέλεσμα τμήματα των γραμμών να κλείνουν κατά διαστήματα.

Το ίδιο το Intercity είχε ξεκινήσει στις 22.48 με καθυστέρηση 48 λεπτών από τον σιδηροδρομικό σταθμό του Παλαιοφάρσαλου -και έφτασε στο «ραντεβού του θανάτου» με την εμπορική αμαξοστοιχία λίγα λεπτά μετά τις 23.00.

Ο σταθμάρχης, αφού αρχικά υποστήριξε ότι είχε «κλειδώσει» το τρένο στην σωστή γραμμή «αλλά δεν υπάκουσε το σύστημα», παραδέχθηκε το μοιραίο λάθος του στην ανάκριση και βρίσκεται αντιμέτωπος με βαρύ κατηγορητήριο για ανθρωποκτονίες από αμέλεια.