Αυτός είναι ο εκλεκτός για τη θέση της Κατερίνας Γκαγκάκη στο Δήμο Αθηναίων! Τον διάλεξε ο Μπακογιάννης!

Είναι ένας κούκλος!

Αυτός είναι ο εκλεκτός για τη θέση της Κατερίνας Γκαγκάκη στο Δήμο Αθηναίων! Τον διάλεξε ο Μπακογιάννης!

Κι όμως! Αυτός θα είναι ο εκλεκτός που θα πάρει τη θέση της Κατερίνας Γκαγκάκη στο Δήμο Αθηναίων μετά την παραίτησή της. Τον διάλεξε ο Κώστας Μπακογιάννης!

«Δημιουργώ χαμόγελα. Ποια είναι η δική σου υπερδύναμη;» γράφει ως ιδιότητα ο Κωνσταντίνος Δέδες στον λογαριασμό του στο Ιnstagram με τις δεκάδες φωτογραφίες celebrities που έχουν καθίσει στην καρέκλα του ιατρείου του. Ποιος είναι ο άνθρωπος που ανέλαβε την προεδρία της πολιτιστικής σημαίας του Δήμου Αθηναίων, της Τεχνόπολης;

Μετά το σκάνδαλο που οδήγησε στην έξοδο της Κατερίνας Γκαγκάκη από την προεδρία της Τεχνόπολης, χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν δέκα μέρες μέχρι που διακριτικά, χωρίς ιδιαίτερες ανακοινώσεις, να μάθουμε ποιος είναι ο διάδοχός της. Η παρουσίαση του εορταστικού προγράμματος του Δήμου Αθηναίων ήταν η αφορμή για να τον δούμε και να μάθουμε τη νέα του ιδιότητα. Για πολλούς ήταν λογικό – ως αντιπρόεδρος της Τεχνόπολης ο δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων Κωνσταντίνος Δέδες προήχθη σε πρόεδρο μετά το ολίσθημα της προκατόχου του στον γλιστερό δρόμο των τηλεοπτικών πάνελ.

Αν και πολλοί λένε ότι υπήρξαν δεύτερες σκέψεις, κρούσεις σε άλλα πρόσωπα όχι απαραίτητα εκλεγμένα στη δημοτική παράταξη του Κώστα Μπακογιάννη αλλά με κύρος και εμπειρία στον πολιτισμό, τελικά πρυτάνευσε η ήρεμη θεσμική λογική. Ο αντιπρόεδρος προήχθη σε πρόεδρο. Ανατρέχοντας στο σύντομο βιογραφικό του στη σελίδα της παράταξης του Κώστα Μπακογιάννη «Αθήνα Ψηλά» με το ιστορικό του, διαβάζουμε στο τέλος ότι «υπήρξε ο οδοντίατρος των μεταμορφώσεων στη τηλεοπτική εκπομπή Yfsf του Αντ1,ενώ τα τελευταία χρόνια είναι ο οδοντίατρος στο «Πρωινό» με τη Φαίη Σκορδά, στη στήλη αισθητικών βελτιώσεων!».

Γκαγκάκη Δήμος Αθηναίων

Το δε μότο του στην προεκλογική του καμπάνια ήταν το «Βαρέθηκα να ακούω, αυτό δεν γίνεται» που ομολογουμένως είναι από τα πιο ευθύβολα και σέξι πολιτικά μότο. Μια μεταομπαμική απεύθυνση του «yes we can», με μια τσαντίλα μέσα της. H αλήθεια είναι πως η διαδρομή του κυρίου Δέδε δείχνει ότι ναι, όντως ξέρει πώς γίνονται τα πράγματα και τα καταφέρνει. Κατάγεται από το Καπανδρίτι, σπούδασε χειρουργός οδοντίατρος, το πρώτο του ιατρείο ήταν στον Ωρωπό και εδώ και δέκα χρόνια έχει την οδοντιατρική κλινική Golden Smile στην Κηφισιά! (το θαυμαστικό στην Κηφισιά είναι από το βιογραφικό σημείωμα). Απόκτησε εκατοντάδες πιστούς πελάτες που πίνουν νερό στο όνομά του, εμπιστεύονται σε αυτόν τη δημόσια εικόνα του και επιζητούν την παρέα του πέρα από την ιατρική του ιδιότητα.

Γοητευτικός, με σμαραγδί μάτια, είναι γνωστός χειρουργός οδοντίατρος και σχεδιαστής χαμόγελων και η αλήθεια είναι ότι στον λογαριασμό του στο Instagram με τους 54.500 ακόλουθους συναντάμε συχνά τα λαμπερά χαμόγελα ηθοποιών, παρουσιαστών, προσώπων που κυριαρχούν στις σελίδες των κοσμικών και στην ύλη των lifestyle ενοτήτων. Ηταν αυτοί που βρέθηκαν δίπλα του ακαριαία όταν ανακοίνωσε ότι κατεβαίνει στις δημοτικές εκλογές για τον δήμο της Αθήνας και από το βήμα που διέθεταν τον υποστήριξαν. Η πρόταση ήρθε στον ηλικίας 40 ετών χειρουργό οδοντίατρο από τον ίδιο τον Κώστα Μπακογιάννη. Βρέθηκαν συχνά σε κοινές παρέες, τον άκουσε να μιλά με πάθος για την Αθήνα και όσα πρέπει να αλλάξουν και του ζήτησε να συμπορευθούν. Αλλωστε ο κύριος Δέδες αγαπά να λέει ότι η δουλειά του είναι η καψούρα του και η Αθήνα η αγάπη του. Εξελέγη τελικά προτελευταίος μεταξύ των 21 δημοτικών συμβούλων του Κώστα Μπακογιάννη, συγκεντρώνοντας 1.935 σταυρούς.

Αγαπά επίσης τις τέχνες όπως λέει, παρακολουθεί συχνά θέατρο, επισκέπτεται μουσεία. Ετσι από εραστής των τεχνών ο χειρουργός οδοντίατρος γίνεται θεσμικός των τεχνών ως πρόεδρος της Τεχνόπολης. Ενα στοίχημα μεγάλο με την προκάτοχό του Κατερίνα Γκαγκάκη να τον στηρίζει από την πρώτη στιγμή μοιράζοντας στον προσωπικό της λογαριασμό στο Ιnstragram την ανάρτηση του κυρίου Δέδε για την παρουσίαση του εορταστικού προγράμματος.

Ο πρίγκιπας του Ιnstagram καλείται τώρα να ηγηθεί της ναυαρχίδας του πολιτισμού της Αθήνας. Περιμένουμε με ενδιαφέρον αν η εξωστρέφεια, η χειμαρρώδης παρουσία και η ανθρωπογεωγραφία των επωνύμων που έχουμε δει γύρω του θα γίνει μέρος αυτής της νέας εποχής της Τεχνόπολης, ή θα επιχειρήσει να αφήσει ένα άλλο στίγμα.

Αλλωστε η Αθήνα, παραμένει ένας προορισμός που εξιτάρει διεθνώς και που κατορθώνει να κερδίζει το διεθνές ενδιαφέρον μετά και την Documenta. Με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης να έχει θυρανοίξια τέλη Φεβρουαρίου, τον ΝΕΟΝ να διοργανώνει εκθέσεις παγκόσμιας ακτινοβολίας, κορυφαίους έλληνες δημιουργούς όπως ο Δημήτρης Παπαϊωάννου και ο Ευριπίδης Λασκαρίδης να παρουσιάζουν νέες δουλειές τους στην Αθήνα πριν τις φέρουν στις μεγαλύτερες σκηνές του κόσμου, με τον Γιώργο Λάνθιμο να επιστρέφει στην Αθήνα με ένα νέο έργο για χάρη του ΝΕΟΝ και της Λυρικής… Με όλα αυτά η Αθήνα, η Τεχνόπολη πρέπει να φανούν αντάξιοι ενός «οράματος» και μιας ορμής που τιμά τον πολίτη και τον τοποθετεί στην κορυφή. Με ένα χαμόγελο – ιδανικά εκτυφλωτικό.

Πηγή: iefimerida.gr

Κώστας Μπακογιάννης: Παίρνει θέση για την παραίτηση της Κατερίνας Γκαγκάκη- «Κρινόμαστε από τα αποτελέσματα...»

Ο Κώστας Μπακογιάννης παίρνει θέση για την παραίτηση της Κατερίνας Γκαγκάκη. «Κρινόμαστε από τα αποτελέσματα...».

Ο Κώστας Μπακογιάννης έκανε χτες δεκτή την παραίτηση που υπέβαλε η Κατερίνα Γκαγκάκη από την Προεδρία του Διοικητικού Συμβουλίου της Τεχνόπολις και σήμερα μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3 θέλησε να κάνει ένα σχόλιο για τα όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες μέρες.

Το δημόσιο μήνυμα στον Κώστα Μπακογιάννη: «Η κα Γκαγκάκη δεν πρέπει να μείνει στην θέση της»!

Ο Δήμαρχος Αθηναίων ξεκαθάρισε ότι η πράξη της Κατερίνας Γκαγκάκη παραμένει κατακριτέα ωστόσο δε θα ήταν κάτι που θα έπρεπε να στιγματίσει την καριέρα της.

«Μία στιγμή, όσο κακιά και αν ήταν -και ήταν κακιά, δεν μπορείς να τη δικαιολογήσεις- δεν μπορεί να σπιλώσει μία ολόκληρη πορεία, έναν χαρακτήρα έναν επαγγελματισμό και μία επάρκεια. Εμείς, όμως, κρινόμαστε από το αποτέλεσμα και όχι τα λόγια και σε τέσσερα χρόνια από τώρα, οι Αθηναίοι θα μας κρίνουν για το έργο μας».