Η Βίκυ Καγιά "σχολιάζει" την νίκη της Κάτιας του GNTM και προκαλεί πανζουρλισμό

Δείτε τι πόσταρε

Αρθρογράφος: Χρύσα Καραβαράκη
Χρύσα Καραβαράκη
Youweekly Editor
Η Βίκυ Καγιά

Η Βίκυ Καγιά "σχολιάζει" την νίκη της Κάτιας στο φετινό GNTM και προκαλεί πανζουρλισμό στα social media, μιας και κανείς δεν περίμενε ένα τέτοιο ποστ από το μοντέλο και παρουσιάστρια του ριάλιτι.

Το Twitter ήταν εκεί ξάγρυπνο όταν έγινε γνωστό πως είχαμε όχι μία αλλά δύο νικήτριες στο φετινό σόου και όπως ήταν αναμενόμενο ξεσηκώθηκε με την κατάληξη αυτή και «δίκασε» το ριάλιτι.

Για πρώτη φορά στα χρονικά, το αποτέλεσμα του τελικού έβγαλε δύο νικήτριες, με την Κάτια Ταραμπανκό και την Άννα Μαρία Ηλιάδου να μοιράζονται το έπαθλο, προκαλώντας παγκόσμιο σάλο, καθώς η είδηση είχε φτάσει μάλιστα μέχρι τα αυτιά της Τάιρα Μπανκς.

Η Βίκυ Καγιά "σχολιάζει" την νίκη της Κάτιας του GNTM - Δείτε τι ανέβασε και έριξε τα social media

Παρόλα αυτά σήμερα, η Βίκυ Καγιά με το νέο τρέιλερ να "σκάει" από το πουθενά και να αναφέρει τρομερές αλλαγές που σας τις έχουμε όλες εδώ, θέλησε να ανεβάσει ένα αστείο ποστ στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram, όπου απεικονίζονται κάποια αγόρια που θεωρητικά έχουν καταφέρει να φτάσουν στον τελικό, ωστόσο η παρουσιάστρια τους έχει μια έκπληξη.

Και ποια είναι αυτή; Το ότι κανένας από αυτούς δεν τα κατάφερε, μιας και η νικήτρια για ακόμα μια φορά φαίνεται πως είναι η Κάτια Ταραμπάνκο, με εκείνη μάλιστα να βάζει φατσούλες να κλαίνε από τα γέλια και να γράφει χαρακτηριστικά, sorry not sorry.

Βίκυ Καγιά νίκη Κάτιας GNTM post

Όλη η αλήθεια πίσω από την απόφαση του STAR για το GNTM

Oι ιθύνοντες του σταθμού αποφάσισαν να κάνουν πράξη αυτή τη σεζόν την φήμη που τόσο καιρό ακουγόταν για το GNTM επειδή με όλα αυτά που γίνονται εν μέσω πανδημίας τα πράγματα για όλους είναι δύσκολα. Δηλαδή, σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πλέον υπάρχει θέμα με τους χορηγούς, τις διαφημίσεις και έσοδα. Αυτό σημαίνει πως ένα project που θα χτυπήσει κόκκινο στην τηλεθέαση θα μαζέψει γύρω του πολλούς χορηγούς και συνεπώς πολλές διαφημίσεις και έσοδα.

Το GNTM εδώ και δυο χρόνια, με βάση τα νούμερα τηλεθέασης του που χτυπάνε κόκκινο, έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών διαφημιστικών εταιρειών. Γι αυτό οι ιθύνοντες του STAR αποφάσισαν πως η ώρα να το διαφοροποιήσουν λιγάκι ήρθε ώστε να έχουν και για τρίτη σεζόν την επιτυχία στο χέρι.

Μια πολύ έξυπνη απόφαση κατ'εμέ αν μου επιτρέπεται...