Αιμίλιος Ράπτης: «Ο Δημήτρης Λιγνάδης πάντα μου εκθείαζε το σώμα όταν ήταν καθηγητής μου»

«Αν όντως ισχύουν όλα αυτά και είχε αδυναμία στα μικρά παιδιά, ευτυχώς εγώ δεν πήγα μικρός»

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Αιμίλιος Ράπτης: «Ο Δημήτρης Λιγνάδης πάντα μου εκθείαζε το σώμα όταν ήταν καθηγητής μου»

Το πρωί της Πέμπτης, ο Αιμίλιος Ράπτης μίλησε στην κάμερα του Ευτυχείτε και αποκάλυψε πως υπήρξε μαθητής του Δημήτρη Λιγνάδη στη Δραματική Σχολή του Ίασμου.

Ο ηθοποιός μέσα σε όλα δεν δίστασε να να εξομολογηθεί πως ο γνωστός σκηνοθέτης που κρατείται στις φυλακές της Τρίπολης συνήθιζε να εκθειάζει το σώμα του Αιμίλιου.

 Αιμίλιος Ράπτης για Λιγνάδη

Ο Αιμίλιος Ράπτης είπε χαρακτηριστικά: “Ήταν στο πρώτο έτος της σχολής, ήταν ένας λόγος που πήγα εκεί. Τον θαύμαζα πάρα πολύ. Ερχόταν μερικές φορές και μου μιλούσε, χωρίς να μου πει κάτι χυδαίο ή να με ενοχλεί. Μου είχε πει ότι θέλει να φτιάξει το σώμα του και πως βλέπει ότι εγώ γυμνάζομαι, μου έκανε φιλοφρονήσεις.

Με πλησίασε φιλικά. Αν όντως ισχύουν όλα αυτά και είχε αδυναμία στα μικρά παιδιά, ευτυχώς εγώ δεν πήγα μικρός. Πήγα 24-25 οπότε δεν ήμουν στις επιλογές του, ήμουν τυχερός”.

Χάρης Ρώμας για Δημήτρη Λιγνάδη: «Κατρακυλάει από την κορυφή του κόσμου στον πάτο»

Συνέντευξη στην Secret παραχώρησε ο Χάρης Ρώμας, ο οποίος αναφέρθηκε στις καταγγελίες που έχουν γίνει κατά ταλαντούχων ηθοποιών, αλλά και στις εξελίξεις στην υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη.

Σχετικά με τον Δημήτρη Λιγνάδη, είπε πως δεν χωρούσε το μυαλό του τέτοιες εγκληματικές συμπεριφορές από έναν τόσο καλλιεργημένο άνθρωπο.

«Να, όμως, που η ανθρώπινη φύση μάς εκπλήσσει, δυστυχώς όχι πάντα ευχάριστα. Ο συγκεκριμένος, ακολουθώντας τη μοίρα των τραγικών ηρώων που του άρεσε να σκηνοθετεί και να ερμηνεύει, όπως ο Μάκβεθ, μέθυσε από την απόλυτη εξουσία, την καταχράστηκε και κατρακυλάει τώρα από την κορυφή του κόσμου στον πάτο, στον διασυρμό και στην πλήρη απαξίωση».

Χάρης Ρώμας για Δημήτρη Λιγνάδη

Αναφορικά με την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη

«Η κ. Μενδώνη ήταν αντιπαθής στο μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων του πολιτισμού από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το πόστο στο ευαίσθητο υπουργείο. Δικαίως ή αδίκως, χρησιμοποιήθηκε σαν σάκος του μποξ, με αποκορύφωμα τη χρησιμοποίησή της στην πρόσφατη πολιτική διελκυστίνδα.

Τις επικοινωνιακές αστοχίες της η κυβέρνηση προσπαθεί να τις ελαχιστοποιήσει και να τις παρουσιάσει ως πταίσματα. Αντίθετα, η αντιπολίτευση, η αξιωματική κυρίως, νομίζει ότι βρέθηκε επιτέλους η ευκαιρία να πάρει τη ρεβάνς από τον δημοφιλή σε πολύ κόσμο πρωθυπουργό. Έτσι, ζητάει να κοπεί η υπουργός του κομματάκια και να περάσει από τη μηχανή του κιμά».