«Βλέπω στον καθρέφτη μου την φθορά και...» - Συγκλονίζει η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη

«Δεν νιώθω άνετα με όλο αυτό»

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
«Βλέπω στον καθρέφτη μου την φθορά και...» - Συγκλονίζει η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη

Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη βρέθηκε καλεσμένη στο Στούντιο 4 με αφορμή την συμμετοχή της στη νέα σειρά της ΕΡΤ, Αγάπη Παράνομη και μέσα σε όλα αναφέρθηκε στην εικόνα της, η οποία μένει αναλλοίωτη με το πέρασμα του χρόνου.

Οι δηλώσεις της Καραμπέτη

«Δεν μου αρέσουν οι τηλεοπτικές συνεντεύξεις, δεν αισθάνομαι άνετα, έχω πάρα πολύ τρακ, προτιμώ να κάνω 20 πρεμιέρες στην Επίδαυρο παρά να έχω μια ζωντανή τηλεοπτική συνέντευξη. Εγώ σας θαυμάζω που κάνετε αυτή την δουλειά, εγώ όμως δεν νιώθω άνετα με όλο αυτό.

Είμαι άνθρωπος που θέλω να τα έχω όλα κάτω από τον έλεγχό μου. Στο θέατρο για μια παράσταση κάνουμε πρόβες γύρω στους τρεις μήνες, εδώ δεν έχω κάνει καμία πρόβα.

Βλέπω στον καθρέφτη μου την φθορά και βλέπω και την εικόνα μου την τηλεοπτική, αλλά εντάξει δεν έχει διαφορά, προσπαθώ να το φιλοσοφήσω και να το αποδεχτώ πως αυτό είμαστε, έτσι είναι η ανθρώπινη φύση», κατέληξε η ηθοποιός που λύγισε στην κάμερα του ALPHA πριν λίγο καιρό.

Λίγα λόγια για την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη

Γεννήθηκε στην Δόξα Έβρου. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Άρχισε την καριέρα της στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και έχει εργαστεί τόσο στο θέατρο όσο και στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Συνεργάστηκε με την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης στα έργα: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας του Σαίξπηρ, Η παρέλαση της Λούλας Αναγνωστάκη, Ρασομόν των Μ. και Φ. Κάνιν με το θεατρικό εργαστήρι Θεσσαλονίκης: Η δολοφονία του Μαρά του Πέτερ Βάις, Με το ίδιο μέτρο του Σαίξπηρ, με το Αεικίνητο: Οι αλλοπαρμένοι των Μίντλετον και Ρόουλεϊ. Από το 1984 μέχρι το 1992 υπήρξε στέλεχος του Ανοιχτού Θεάτρου και έπαιξε στις παραστάσεις του: Πολύ κακό για το τίποτα του Σαίξπηρ, Οι γάμοι του Φίγκαρο του Μπωμαρσαί, Κρίμα που είναι πόρνη του Τζον Φορντ, Η Τρικυμία του Σαίξπηρ, Ο πελεκάνος του Στρίνμπεργκ, Λούλου του Βέντεκιντ, Τρεις αδερφές του Τσέχωφ, Ανθή του Αντρέγιεφ, Βάτραχοι του Αριστοφάνη, Άμλετ του Σαίξπηρ. Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Πάτρας συμμετείχε στις παραστάσεις του Θεατρικού Αναλογίου: Μαντάμ ντε Σαντ του Μίσιμα και Μπλε βαθύ, σχεδόν μαύρο του Θανάση Βαλτινού.

Συνεργάστηκε με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καλαμάτας: Τρωίλος και Χρυσηίδα του Σαίξπηρ, με το θέατρο Αθήναιον: Η όπερα της πεντάρας του Μπρέχτ, με την Κάτια Δανδουλάκη: Ο Γλάρος του Τσέχωφ, με το Γιώργο Κιμούλη: Δεσποινίς Τζούλια του Στρίντμπεργκ και Μάκβεθ του Σαίξπηρ, με την Εταιρία Θεάτρου Μηχανή: Decadence του Στήβεν Μπέρκοφ, με το θέατρο του Νότου: Ελένη του Ευριπίδη και Η Δούκισσα του Μάλφι του Τζον Γουέμπστερ.