Σε μοναστήρι για τον γιο τους η Ιωάννα Τούνη & ο Δημήτρης Αλεξάνδρου - Η αποκάλυψη της influencer για τον μπέμπη της

Τι συνέβη;

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
Σε μοναστήρι για τον γιο τους η Ιωάννα Τούνη & ο Δημήτρης Αλεξάνδρου - Η αποκάλυψη της influencer για τον μπέμπη της

Τις προηγούμενες ημέρες η Ιωάννα Τούνη και ο Δημήτρης Αλεξάνδρου τις πέρασαν χαλαρώνοντας με τον γιο τους στην Αράχοβα, στο σπίτι που διαθέτει το μοντέλο (δείτε το εδώ). Ωστόσο, πλέον έχουν επιστρέψει στην πραγματκότητα.

Μπορεί να απείχαν από τα social media τους λόγω πένθους και συμπαράστασης στα θύματα και στις οικογένειες αυτών από την τραγωδία στα Τέμπη, αλλά το Σάββατο 4/3 η διάσημη Influencer δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ένα βίντεο που ανέβασε πρώτα ο καλός της, δείχνοντας πως είχαν επισκεφθεί μοναστήρι για τον μπέμπη τους. Και αυτό για να πάρουν ευχή, όπως είναι γνωστό σύμφωνα με το έθιμο.

Σε μοναστήρι για την ευχή του γιου τους Τούνη και Αλεξάνδρου

"Αργήσαμε λίγο, αλλά πήραμε την ευχή", έγραψε χαρακτηριστικά στο προφίλ της.

Η αμύθητη περιουσία της Influencer

Η μητέρα της, που έφυγε από την ζωή πριν από λίγο καιρό (δείτε εδώ την σπαρακτική ανάρτηση της Ιωάννας), καταγόταν από τις Σέρρες και ο πατέρας της από τα Γιάννενα. Ωστόσο η ίδια γεννήθηκε στη Ρόδο και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε παιδαγωγός όμως δεν ασχολήθηκε με την ειδικότητα αυτή μιας και έχει δημιουργήσει µε την κολλητή της μια επιχείρηση µε ρούχα στη Θεσσαλονίκη. Αρχικά ήταν μέσω web μόνο, αλλά τώρα υπάρχει και φυσικό κατάστημα, που ευτυχώς πάει πολύ καλά.

Πέραν αυτού, όμως, η Ιωάννα πριν από λίγους μήνες φρόντισε κι έκανε μια πολύ σημαντική επένδυση για τον εαυτό της και για το παιδί της αγόρασε σπίτι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για ένα σούπερ μοντέρνο σπίτι στο οποίο κυριαρχεί το λευκό χρώμα, τόσα στους τοίχους, όσο και στην κουζίνα η οποία σχεδόν είναι έτοιμη.

Πρόκειται για ένα κτίριο νεοκλασικό και πανέμορφο, χτισμένο το 1954 το οποίο φυσικά είναι κόσμημα. Το εν λόγω διαμέρισμα του 4ου ορόφου, βρισκόταν στην αγορά προς πώληση, όπως μάθαμε, πάνω από δύο χρόνια, ενώ σε αγγελία που βρήκαμε από διάφορα μεσιτικά γραφεία για το ακίνητο παρά το γεγονός ότι εσωτερικά το σπίτι σίγουρα χρήζει ανακαίνισης, η τιμή της πώλησης ήταν αρκετά υψηλή, αφού η τοποθεσία (Αγία Σοφία) και η αξία του ακινήτου είναι ανεπανάληπτη. 500.000 Ευρώ, για 170 τμ. με 4 υπνοδωμάτια, 1 μπάνιο, 1 wc και μοναδικές λεπτομέρειες νεοκλασικής διακόσμησης στο εσωτερικό του. Μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, όμως γιατί όπως ενημερωθήκαμε η Ιωάννα, δεν το αγόρασε ολόκληρο.

Αγόρασε το μισό, από γνωστή εταιρεία που αναλαμβάνει τέτοιου είδους ακίνητα και χωρίζει πολύ μεγάλα διαμερίσματα του κέντρου της πόλης σε 2 λειτουργικά νέα και ανακαινισμένα τμήματα. Δεν ξέρουμε αν για την αγορά του τελικά, έδωσε το ήμισι των 500.000 Ευρώ που ζητούνταν για ολόκληρο το διαμέρισμα ή η τιμή μετά από τόσο καιρό που ήταν προς πώληση, έπεσε. Ξέρουμε όμως σίγουρα πως για να κλείσει η αγορά μέσα στη συμφωνία ήταν το διαμέρισμα να της παραδοθεί ανακαινισμένο. Με το κλειδί στο χέρι δηλαδή.

Αν κρίνουμε βέβαια κι από τον τιμοκατάλογό της που διέρρευσε, όσον αφορά το influencing στα social media, υπάρχουν και πολύ φουσκωμένοι τραπεζικοί λογαριασμοί... Η εφημερίδα Πρώτο θέμα το έφερε στο φως...

«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram. Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α. H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ. *Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)

  • Προσθήκη Swipe up + 50 €
  • Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €

Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5000 € + ΦΠΑ. Το πακέτο giveaway περιέχει ένα post – φωτογραφία διαγωνισμού καθώς και 25 συνοδευτικά προωθητικά story. Τα giveway αναμένεται να αυξήσει τους ακόλουθους της σελίδας της εταιρείας σας στο instagram πάνω από 30.000 έως 90.000 και ο προτεινόμενος χρόνος διάρκειας διαγωνισμού είναι δύο εβδομάδες.

Στο προφίλ μου διεξάγεται μόνο ένας μεγάλος διαγωνισμός κάθε φορά οπότε και πρέπει να κλείσουμε νωρίτερα για να έχουμε ελεύθερη ημερομηνία! Συνήθως τα δώρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην απόδοση του διαγωνισμού οπότε θα συζητήσουμε μαζί σχετικά με το μείγμα των δώρων ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα! Σίγουρα το δώρο των νικητών θα πρέπει να ξεπερνά τα 3000 € σε σύνολο. Τέλος για να φτάσουμε να διεξάγουμε ένα διαγωνισμό στο προφίλ μου θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποια story ή post – φωτογραφίες, ώστε να είναι πιο οικεία η εταιρεία σας στο κοινό μου! Ότι και να επιλέξετε από τις τρεις παραπάνω υπηρεσίες έχετε τη δυνατότητα να αναδημοσιεύσετε το υλικό που θα ποστάρω ίδια στο instgram ή το facebook της εταιρείας σας.

Για οτιδήποτε άλλο, π.χ ενημέρωση για εκπτώσεις και ειδικές τιμές, χορηγούμενές, ειδικά banners σε e-shop, εκπτωτικούς κωδικούς κλπ, θα πρέπει να συζητήσουμε περαιτέρω ώστε να βρούμε το σχετικό πλαίσιο συνεργασίας. Είμαι στη διάθεσή σας να σας στείλω και τα στατιστικά του λογαριασμό μου στο instagram ώστε να διαπιστώσετε κι εσείς την δυναμική της πιθανής συνεργασίας. Επίσης να γνωρίζετε πως διατηρώ και αρκετά δυνατά κανάλια στο Tik Tok και YouTube»