Γερμανού για τον σάλο με την Μακρυπούλια & την αεροπορική: «Πρέπει να υποστούμε το "Άι στο διάολο και ακόμα παραπέρα"»

«Έτσι είναι αυτά τα πράγματα»

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
Γερμανού για τον σάλο με την Μακρυπούλια & την αεροπορική: «Πρέπει να υποστούμε το

Τις προηγούμενες ημέρες δημιουργήθηκε τεράστιος σάλος γύρω από το όνομα της Ζέτας Μακρυπούλια, διότι δημοσίευσε ένα βίντεο, όπου σε έξαλλη κατάσταση εξηγούσε ότι δεν την άφησαν να μπει στο αεροπλάνο ενώ καθυστέρησε μόνο τρία λεπτά.

Πολλοί είναι εκείνοι που έσπευσαν να εκφέρουν άποψη για το θέμα, με τους περισσότερους να έχουν ταχθεί ενάντια στην ηθοποιό, αποθεώνοντας την αεροπορική εταιρεία που δεν την εξυπηρέτησε επειδή απλώς είναι διάσημη. Η Ναταλία Γερμανού, λοιπόν, μέσα από την εκπομπή της, Καλύτερα Δε Γίνεται, την Κυριακή 11/6, θέλησε επίσης να αφήσει το σχόλιό της για το ζήτημα αυτό.

Το σχόλιο της Ναταλίας Γερμανού για τον χαμό με την Ζέτα Μακρυπούλια και την αεροπορική

«Το θέμα της Ζέτας δεν ήταν το “ξέρεις ποια είμαι εγώ, άφησέ με να μπω”. Είναι λίγο μπερδεμένο. Δεν κάνουν πια ανακοινώσεις τα αεροδρόμια, ακόμη και όσοι ταξιδεύουν στο Ζάλογγο το ξέρουν. Πλάκα κάνω, ξέρω ότι δεν έχει αεροδρόμιο εκεί. Οποιοσδήποτε από μας, είτε είμαστε γνωστοί είτε άγνωστοι, νιώθουμε την ανάγκη να κάνουμε μια καταγγελία μέσω των social media μας θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι ότι θα υποστούμε τις όποιες συνέπειες, είτε είναι το "Μπράβο, πες τα" του κόσμου είτε είναι το "Άι στο διάολο και ακόμα παραπέρα". Έτσι είναι αυτά τα πράγματα. Λες κάτι δημόσια, θα εισπράξεις και την απάντηση δημόσια», είπε η παρουσιάστρια.

Διαβάστε επίσης: «Βλέπεις Ζέτα μου αγαπημένη, ο κόσμος σε άδειασε...» - Το σχόλιο του Γιώργου Λιάγκα για τον σάλο με την Μακρυπούλια & την αεροπορική εταιρεία

Η Μαρία Σολωμού τάχθηκε στο πλευρό της ηθοποιού και ξέσπασε

Η Μαρία Σολωμού, λοιπόν, που πέταξε πρόσφατα με την ίδια εταιρεία, θέλησε να αποκαλύψει την δική της εμπειρία, για να εξηγήσει πως η συνάδελφός της είχε δίκιο.

«Την προηγούμενη εβδομάδα πέταξα για Θεσσαλονίκη και μπήκα ηλεκτρονικά να έκλεισα ένα εισιτήριο για εμένα και την Μαύρα (τον σκύλο μου). Μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω online check, φαντάστηκα ότι θα πρέπει να ζυγίσουν το σκύλο νωρίτερα. Λέω οκ θα πάω λίγο νωρίτερα. Η μόνη υποσημείωση που βγήκε είναι ότι πέρα από τα λεφτά που μου πήραν για το πήγαινε – έλα του σκυλιού, είναι να έχω ταυτότητα ή διαβατήριο. Μου είπαν ότι πρέπει να έχω βιβλιάριο του σκυλιού.

«Θα πίστευε κάποιος ότι λογικά ότι θα έπρεπε να είμαι ενήμερη και να ξέρω ότι τα σκυλάκια πετάνε με το βιβλιάριό τους. Δεν το φαντάστηκα, γιατί αφενός δεν βγήκε κάποια υποσημείωση από κάτω, αφετέρου έχει τύχει να μην μου ζητήσουν ποτέ εμένα. Οπότε δεν ήξερα ότι για τις πτήσεις εσωτερικού χρειάζεται, επαναλαμβάνω, για να μην παρεξηγηθούμε, βιβλιάριο το σκυλί. Περίμενα κάνα τεταρτάκι, μέχρι να πειστεί η υπεύθυνη από τον άνθρωπο στο γκισέ να βγει έξω.

Βγήκε μόνο όταν πήγα να σηκώσω story επί τόπου. Πανικός! Ήρθε αυτή κι άλλη μία κυρία να με ενημερώσουν ότι δεν με ξέρουν και δεν ξέρουν αν έχω βιβλιάριο. Λέω "Δεν με ξέρετε; Και γιατί χεστήκ@τε όταν είπα να ανεβάσω story; Και γιατί τρέξατε τότε;" Επίσης με ενημέρωσαν ότι οι άνθρωποι έχουν αλλεργίες. Λέω "Αλήθεια; Και με το βιβλιαράκι του σκυλιού δεν θα έχουν αλλεργίες;". Πήρα ένα ασυνόδευτο, γύρισε το σκυλί στη μαμά μου, έπαθα πανικό μέχρι να φτάσει και θα πω ότι οι κοπέλες μέσα στην καμπίνα ήταν εξαιρετικές», είπε συγκεκριμένα η ίδια.