«Δεν ήξερα ότι θα είναι αυτός ο κύριος εδώ!», «Είστε προσβλητικός και αφοριστικός» - Ένταση στον αέρα του Καλοκαίρι Yes!

«Μελέτες δείχνουν ότι οι περισσότεροι ομοφοβικοί είναι gay!».

Έφη Εκίζογλου
Youweekly Editor
«Δεν ήξερα ότι θα είναι αυτός ο κύριος εδώ!», «Είστε προσβλητικός και αφοριστικός» - Ένταση στον αέρα του Καλοκαίρι Yes!

Ένας χαμός επικράτησε το πρωί της Δευτέρας 17/7 με τον Θέμη Κανέλλο - ο οποίος πρόσφατα έβαλε υαλουρονικό στα οπίσθιά του, δείτε εδώ φωτογραφίες - και τον αρχισυντάκτη του ekklisiaonline, Γιάννη Καραγιάννη! Τις τελευταίες ώρες έχει προκληθεί στο διαδίκτυο θύελλα αντιδράσεων με εταιρία γνωστών καλλυντικών που για να διαφημίσει το νέο της κραγιόν, έβαλε έναν πολύ γνωστό τρανς influencer να το δοκιμάσει. Το βίντεο σχολιάστηκε αρκετά και οι δυο τους συνδέθηκαν μέσω skype στην εκπομπή Καλοκαίρι Yes για να εκφράσουν τις απόψεις τους.

Δυο απόψεις που τελικά, όμως, δεν συμπίπταν...

Ένταση στον αέρα του Καλοκαίρι Yes

Θέμης Κανέλλος: «Καλησπέρα σας, εγώ δεν ήξερα ότι θα είναι αυτός ο κύριο εδώ πέρα, πρώτη φορά τον βλέπω παρ' όλα αυτά, Αντρέας Καραγιάννης σωστά; Καλύτερο θα ήταν να μην λέμε τέτοια πράγματα ειδικά το 2023, πέρα από αυτό, όμως, ποιον άνθρωπο να βάλουμε πρότυπο; Μήπως τον ιερέα στη Ρόδο που έκανε σεξουαλική παρενόχληση σε τουρίστα; Ποιον να βάλουμε; Δεν είναι ωραία πράγματα αυτά που ακούγονται. Καλό είναι να κοιτάμε πρώτα τον εαυτό μας και μετά να μιλάμε», με τον αρχισυντάκτη του ekklisiaonline να απαντά:

«Είστε προσβλητικός και αφοριστικός! Το έργο που κάνουν οι ιερείς δεν το κάνει κανένας άλλος κύριε μου! Η εκκλησία είναι μια ανοιχτή κοινωνία! Κανένα μίσος, μήνυμα εξέλιξης και προόδου είναι με σεβασμό και αξιοπρέπεια».

Θέμης: «Η κάθε εταιρία προσπαθεί με τον δικό της τρόπο να προωθήσει τα προϊόντας της. Τώρα αν αυτό ενοχλεί κάποιους ανθρώπους αυτό σημαίνει ότι κάτι συμβαίνει μέσα τους. Το παιδί δεν ενόχλησε κανέναν. Έβαλε το κραγιόν, προώθησε το προϊόν, πήρε τα λεφτά και τέλος. Μελέτες δείχνουν ότι οι περισσότεροι ομοφοβικοί είναι gay!».

Αξίζει να σημειωθεί πως το βίντεο προβλήθηκε στα social media της γνωστής εταιρείας με περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια φορές σε λιγότερο από 24 ώρες, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις. Στη διαφήμιση της μάρκας ο γενειοφόρος και φαλακρός influencer και makeup artist Ryan Vita – βαμμένος άψογα και με ένα τσιμπιδάκι με χάντρες στα γένια του - δοκιμάζει το κραγιόν της εταιρίας.

«Τώρα ξέρετε τι μάρκα να ΜΗΝ αγοράσετε», «ίσως είναι πνευματικά ασθενείς, maybe it's Maybelline» και «απαράδεκτο και ενοχλητικό βίντεο», «πολύ κακό μάρκετινγκ», είναι κάποια ενδεικτικά σχόλια. «Α, ναι. Τίποτα δεν με εμπνέει περισσότερο για να αγοράσω μακιγιάζ από το να το βλέπω μουτζουρωμένο στο πρόσωπο ενός γενειοφόρου άνδρα», έγραψε επίσης ένας χρήστης στο Twitter.