Δεν πρόλαβαν να κλείσουν ένα χρόνο σχέσης - Τίτλοι τέλους για Πάνο Βλάχο και Νατάσα Εξηνταβελώνη
Πολύ έντονες φήμες χωρισμού

Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο είχε γίνει λόγος για ένα νέο και πολύ ερωτευμένο ζευγάρι από το χώρο της ηθοποιίας, με τον Πάνο Βλάχο μετά το χωρισμό του με την Iωάννα Τριανταφυλλίδου να βρίσκει την αγάπη στην αγκαλιά της Νατάσας Εξηνταβελώνη.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Real Life λέγεται, πως το ζευγάρι δεν είναι πια μαζί, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν έντονοι και σοβαροί λόγοι χωρισμού, με την απόφαση αυτή να συζητιέται από κοινού.
Τι συμβαίνει ανάμεσα στον Πάνο Βλάχο και στη Νατάσα Εξηνταβελώνη
Να τονίσουμε εδώ, πως ο Βλάχος και η Εξηνταβελώνη κράτησαν χαμηλό προφίλ καθ΄όλη τη σχέση τους (δείτε εδώ σπάνιο υλικό με εκείνους) και έτσι και οι φήμες χωρισμού είναι πιο ήπιες σε σχέση με την προηγούμενη σχέση του Βλάχου.
Ποια είναι η Νατάσα Εξηνταβελώνη
Την νεαρή ηθοποιό την γνωρίσαμε μέσα από τη σειρά Ταμάμ και στη συνέχεια έγινε viral μέσω των social media, όπου πόσταρε βιντεάκια με τα οποία αφενός έδειχνε το υποκριτικό της ταλέντο και αφετέρου… παρέδιδε μαθήματα γραμματικής και συντακτικού.
Πιο συγκεκριμένα, η Νατάσσα Εξηνταβελώνη ήταν η πιο viral περσόνα της Ελλάδας όταν για περίπου ένα χρόνο δημοσίευσε βίντεο υποδυόμενη τη δασκάλα και σκορπίζοντας άφθονο γέλιο με τις ατάκες της.
Γεννημένη το 1991 στην Αθήνα η ηθοποιός είναι 31 ετών. Συνειδητοποίησε ότι θέλει να ασχοληθεί με την υποκριτική όταν σπούδαζε παιδαγωγικά και έτσι, αποφάσισε να αφήσει για λίγο τις σπουδές της για να δώσει εξετάσεις στο Εθνικό Θέατρο.
Τελικά την κέρδισε το θέατρο όπου και αφοσιώθηκε. «Μου άρεσε από μικρή να ασχολούμαι με πράγματα που δεν τελειώνουν, που δεν υπάρχει ένας σκοπός, που αν τον κατακτήσεις, ξεμπέρδεψες. Η Τέχνη έχει αυτή την ιδιότητα και με γοητεύει να το βλέπω έτσι. Είπα πρώτη φορά «μακάρι να είμαι κάποτε πάνω στη σκηνή» όταν είδα τη Μήδεια του Παπαϊωάννου. Έκτοτε, τελείωσα τη δραματική σχολή στο Εθνικό, και μετά έπαιξα στο θέατρο και την τηλεόραση.», έχει δηλώσει σε συνέντευξή της στο iefimerida.
«Η βίλα (ο δρόμος που δεν πήραν)», «Φαίδρας Έρως», «Μεγάλες Προσδοκίες», «Ορέστεια- Χοηφόροι», «Η αρρώστια της νιότης», «Λεόντιος και Λένα», «Περιμένοντας τον Γκοντό», «GODOT2», «Η Μόμο», «O Θείασως πέζη Κάφκα», είναι κάποιες μόνο από τις παραστάσεις που την έχουμε δει.
Στην τηλεόραση εκτός από το «Ταμάμ» την έχουμε δει, επίσης, στα «Κάνε γονείς να δεις καλό», «Μάνα X Ουρανού», «Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα», «Τα Καλύτερά μας Χρόνια».
«Την τηλεόραση την αντιμετωπίζω σαν μίνι σχολείο. Και αφού τόσος κόσμος απασχολείται σε αυτό το μέσο, ελπίζω να γίνονται όλο και πιο δημιουργικά πράγματα, να γράφονται πιο καλά σενάρια. Το κακό που διαπιστώνω στον χώρο της τηλεόρασης είναι πως μοιάζει να αντιστέκεται πολύ σε όλα. Στη διάρκεια του covid είδαμε το θέατρο να επηρεάζεται, το σινεμά το ίδιο, ωστόσο η τηλεόραση αντιστέκεται στην αλλαγή. Αυτό πιστεύω ότι σχετίζεται με την θεώρηση ότι η τηλεόραση πρέπει να είναι πιο εύκολη, να αποφορτίζει, να είναι εύπεπτη. Θεωρώ πως θα μπορούσε να είναι κι αλλιώς» έχει δηλώσει.
Τον περασμένο Μάϊο, η Νατάσα Εξηνταβελώνη έκανε και το ντεμπούτο της στο Φεστιβάλ των Καννών, πρωταγωνίστρια του «Dodo», της νέας ταινίας του Πάνου Κούτρα.
Πέρα από την αξιόλογη πορεία στο θέατρο, την τηλεόραση και το σινεμά, η Νατάσσα Εξηνταβελώνη είναι, επίσης, μια γυναίκα που μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram δεν διστάζει να τσαλακωθεί και να περάσει κοινωνικά μηνύματα.
Όπως πριν κάποιους μήνες όταν ανέβασε μία φωτογραφία της στο Instagram που την έδειχνε να επιπλέει στη θάλασσα με το στήθος της γυμνό. Η ίδια είχε καλύψει τις θηλές με λευκό χρώμα, για να τις «κρύψει» από την αυστηρότητα του Instagram.
Ωστόσο, η κίνησή αυτή δεν ήταν αρκετή, το Instagram την είδε, την έκρινε ως άσεμνη και την «κατέβασε». Η αντίδραση της ηθοποιού ήταν να γράψει ένα κείμενο για την υποκρισία του Instagram, που όλοι έχουμε ανάγκη να