Τα εξωφρενικά ποσά που λαμβάνουν για ένα post οι Έλληνες influencers

Με αφορμή τον γνωστό τηλεαστέρα που πιάστηκε να φοροδιαφεύγει

Έφη Εκίζογλου
Youweekly Editor
Instagram
Instagram

Στα δίχτυα της εφορίας φαίνεται πως έπεσε πρόσφατα ένα πολύ γνωστό και αγαπημένο πρόσωπο τόσο της ελληνικής τηλεόρασης όσο και της γνωστής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, instagram. Ο διάσημος τηλεαστέρας με την πολύ έντονη - τα τελευταία χρόνια - παρουσία στους τηλεοπτικούς δέκτες φέρεται να μην είχε παραστατικά για τα μεγάλα ποσά που λάμβανε από διαφημίσεις ή προώθηση προϊόντων στα social media, σύμφωνα πάντα με το Πρωινό.

Με αφορμή το ρεπορτάζ αυτό, λοιπόν, βγήκαν στην δημοσιότητα τα ποσά που μπορεί να λάβει ένας influencer από τα social.

Οι αμοιβές των influencers

  • Ένας nano influencer (έως 3.000 followers) μπορεί να λάβει αμοιβή από 100 - 500 ευρώ
  • Ένας micro influencer (από 3.000 έως 30.000 followers) μπορεί να λάβει από 500- 1.000 ευρώ
  • Ένας mid influencer (από 30.000 έως 100.000 followers) μπορεί να λάβει από 1.000- 5.000 ευρώ
  • Ένας macro influencer (από 100.000 έως 1 εκατ. followers) μπορεί να λάβει από 5.000 ευρώ και πάνω
  • Ένας mega influencer (+ 1 εκατ. followers) μπορεί να λάβει από 15.000 ευρώ και πάνω

Δείτε επίσης: Πόσους ψεύτικους followers στο instagram έχουν Τούνη, Μενεγάκη και Σάκης Τανιμανίδης

Ο τιμοκατάλογος της Ιωάννας Τούνη

Πριν από περίπου δυο χρόνια είχε έρθει στην δημοσιότητα ο τιμοκατάλογος της γνωστής επιχειρηματίας Ιωάννας Τούνη, η οποία τότε κατατασσόταν σε macro influencer αφού είχε κάπου στους 700.000 followers!

Αναλυτικά το μήνυμα της Ιωάννας Τούνη, που απαντούσε σε επιχειρήσεις και τυχόν συνεργασίες:

«Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.

Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α.

H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.

*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)

Προσθήκη Swipe up + 50 €

Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €

Πακέτο διαγωνισμού

Όσον αφορά το διαγωνισμό έχω διαμορφώσει το εξής πακέτο που έχει αποδειχθεί και το πιο αποδοτικό το κόστος ανέρχεται στα 5000 € + ΦΠΑ.»

Τώρα, βέβαια, έχει περάσει το 1 εκατομμύριο και σίγουρα οι αμοιβές της έχουν διαμορφωθεί αναλόγως...