«Τον είδα με τα μάτια μου! Όταν χρειάστηκε να ανοίξουμε τον τάφο του Αλέξανδρου...» - Τι συνέβη λίγο πριν τον θάνατο του Αριστοτέλη Ωνάση

«Τα παιδιά δεν αποδέχτηκαν ποτέ ούτε τη Μαρία ούτε την Τζάκι»

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ...ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ! // ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝΑΣΗΣ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΡΧΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60) (EUROKINISSI)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ...ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ! // ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΩΝΑΣΗΣ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΡΧΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60) (EUROKINISSI)

Ο Αριστοτέλης Ωνάσης απασχόλησε πολύ τα media όσο ζούσε, όμως οι αποκαλύψεις που βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας για τη ζωή του μετά τον θάνατό του έχουν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το κοινό. Συγκλονιστικά γεγονότα αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του στην Espresso και στον δημοσιογράφο Νίκο Νικόλιζα ο Γιώργος Χατζητάκης.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στη σχέση του ίδιου με την Τζάκι, αλλά και την συμπεριφορά των παιδιών του προς εκείνη, ενώ μίλησε και για την σορό του γιου του, Αλέξανδρου, την οποία αντίκρισαν ξανά μετά από χρόνια όταν χρειάστηκε να ανοίξουν τον τάφο του.

Δείτε επίσης: Σκορπιός: Καυτά φιλιά, γυμνά κορμιά - Σπάνιες φωτογραφίες από τις ημέρες του Ωνάση με... παρέα στο νησί

Οι σοκαριστικές αποκαλύψεις για τον Αριστοτέλη Ωνάση

«Η απώλεια του Αλέξανδρου ήταν τρομακτική για όλη την οικογένεια Ωνάση. Πολύ μεγάλη απώλεια. Θυμάμαι τον Αλέξανδρο να έρχεται συνέχεια στον Σκορπιό. Λάτρευε τον πατέρα του, τη θάλασσα και τον αέρα. Ήταν ένα εξαιρετικό πλάσμα και ο θάνατός του διέλυσε και τον Αρίστο. Η Χριστίνα ήταν εντελώς διαφορετικός χαρακτήρας. Στον Σκορπιό ήρθε μετά τον θάνατο του πατέρα της. Ερχόταν μια φορά τον χρόνο για καμιά μέρα και έφευγε. Και το είχε παράπονο ο Αρίστος αυτό. Με τον πατέρα της συναντιόταν μόνο στο Παρίσι. Ήταν πολύ ατίθαση και δεν είχε καμιά σχέση με τον χαρακτήρα του Αλέξανδρου», είπε αρχικά ο Γιώργος Χατζητάκης.

Και στη συνέχεια δήλωσε: «Τα παιδιά δεν αποδέχτηκαν ποτέ ούτε τη Μαρία ούτε την Τζάκι. Την πρώτη τη θεωρούσαν υπαίτια γιατί χώρισε από τη μητέρα τους ο πατέρας τους και τη δεύτερη δεν ήθελαν ούτε να τη βλέπουν. Θυμάμαι, μάλιστα, μια φορά στο λιμάνι ο Αλέξανδρος φώναζε στον πατέρα του “γιατί τη φέρνεις εδώ αυτήν;” Ο Αρίστος δεν πίστεψε ποτέ ότι έπεσε το αεροπλάνο με τον γιο του. Και τον έφαγε αυτό το μαράζι».

Δείτε επίσης: "Δεν είναι το θέμα της πληρωμής τους" - Ο λόγος που ο Αριστοτέλης Ωνάσης δεν είχε υπηρέτες μέσα στο σπίτι του

Σε ερώτηση για το θάνατο του Αλέξανδρου και την πιθανότητα αυτός να συνδέεται με τον γάμο του Αρίστου και της Τζάκι, απάντησε: «Δεν νομίζω. Περισσότερο σχέση είχε ο θάνατός του με τα λόμπι πετρελαίου και όσα είχαν συμβεί εκείνη την εποχή παρά με την Τζάκι».

Σε άλλο σημείο ανέφερε: «Κάθε πρωί θα έβλεπες τον Αρίστο να κατηφορίζει στο εκκλησάκι του και να κάθεται εκεί με τις ώρες. Τον θυμάμαι επίσης μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου το καλοκαίρι του ’73 να είναι εδώ, σκιά του εαυτού του. Το ίδιο και το καλοκαίρι του ’74, έμεινε εδώ όλους τους μήνες. Σαν να μην ήθελε να εγκαταλείψει καθόλου τον γιο του.

Μετά το θάνατό του ήταν ένας ζωντανός νεκρός. Θυμάμαι που τον βλέπαμε να γυρίζει από το εκκλησάκι όπου είχε θάψει τον γιο του, και ήταν ένα ερείπιο. Δεν μιλούσε σε κανέναν, δεν μας έκανε την παραμικρή σύσταση. Είχε αφεθεί στη μοίρα του. Και, φυσικά, όλοι εμείς το είχαμε καταλάβει ότι θα πεθάνει. Έπειτα από τέσσερις μήνες άρχισαν η βλεφαρόπτωση και ο αργός θάνατός του».

Και συγκλόνισε με τα εξής λόγια: «Ο Αλέξανδρος ήταν ταριχευμένος. Και θα σας πω κάτι που δεν έχω πει ούτε στους δικούς μου ανθρώπους. Όταν πέθανε η Χριστίνα, χρειάστηκε να ανοίξουμε τον τάφο του Αλέξανδρου γιατί έμπαζε από κάπου νερά. Και αυτό που αντικρίσαμε ήταν κάτι που δεν μου φεύγει από το μυαλό. Υπήρχε κανονικά μέσα στον τάφο ο Αλέξανδρος σαν ζωντανός. Είχε μουμιοποιηθεί. Είχε το δέρμα του κανονικά. Τον είδα με τα μάτια μου και η εικόνα αυτή με συντροφεύει μέχρι και σήμερα».

Βίντεο από το πλωτό «παλάτι» του, Christina O

Η Αντζελίνα Τζολί αυτές τις μέρες βρίσκεται στην Αθήνα για τα γυρίσματα της νέας ταινίας στην οποία πρωταγωνιστεί, η οποία αφορά τη ζωή της Μαρίας Κάλλας (δείτε εδώ φωτογραφίες από το εξωπραγματικό παραθαλάσσιο ξενοδοχείο που έμεινε). Την Παρασκευή 20/10 πρόκειται να πραγματοποιηθούν γυρίσματα στο πλωτό σπίτι του Αριστοτέλη Ωνάση «Christina O».

Η κάμερα της εκπομπής του MEGA, Live News, βρέθηκε, λοιπόν, εκεί και μαγνητοσκόπησε το εσωτερικό του, στο οποίο ο αείμνηστος περνούσε ολόκληρες ημέρες μαζί με γνωστούς του, φίλους και πολύ σημαντικά ονόματα της τότε εποχής.

Σε αυτό υπάρχουν 17 καμπίνες, στις οποίες ο Ωνάσης είχε δώσει ονόματα ελληνικών νησιών. Μία από αυτές ήταν και η κρεβατοκάμαρά του. Εκεί υπάρχει και ένα θηριώδες τζάκι. Σε μία από τις ντουλάπες της σουίτας του υπήρχε πόρτα διαφυγής που οδηγούσε στο γραφείο του.

Τα σκαμπό που καθόταν ο Έλληνας μεγιστάνας για να πιει το ποτό του είναι φτιαγμένα από δέρμα φάλαινας, ενώ το ξύλο είναι από βυθισμένη ισπανική γαλέρα. Στα σκαλιστά δόντια όρκας που υπήρχουν εκεί οι κυρίες κρεμούσαν τότε τις τσάντες τους.

Στον χώρο υπάρχει και μία πισίνα, φημισμένη για τον ψηφιδωτό Μινώταυρο που έχει στο κέντρο, ο οποίος το βράδυ με ένα κουμπί μετατρεπόταν σε πίστα χορού για τα θρυλικά του πάρτι.

Η εμβληματική σκάλα στον εσωτερικό έχει επιχρυσωμένο κάγκελο και οδηγεί στο μεγάλο σαλόνι, το οποίο πλέον έχει μετονομαστεί σε αίθουσα Μαρία Κάλλας. Το δεύτερο μεγάλο καθιστικό έχει μετονομαστεί σε Τζάκι Κένεντι και εκεί υπάρχουν διάφορα κειμήλια.

Στην γνήσια λίστα καλεσμένων του 1959 υπάρχουν ονόματα όπως είναι κι εκείνο του Ουίνστον Τσόρτσιλ, της Γκρέτα Γκάρμπο, του Φρανκ Σινάτρα, της Μέριλιν Μονρόε, της Γκρεις Κέλι και της Ελίζαμπεθ Τέιλορ.

Ο Κώστας Καράμπελας, ναυπηγός – μηχανολόγος του σκάφους αποκάλυψε στην εκπομπή: «Πάνω στα δόντια της φάλαινας ήταν σκαλισμένες οι περιπέτειες του Οδυσσέα», ενώ σε άλλο σημείο ανέφερε: «Ο Ωνάσης χρησιμοποίησε τον Πινό για αρχιτέκτονα. Ο Ωνάσης του χάλαγε τα σχέδια. Αυτός απηυδούσε αλλά στο τέλος το τελειώσανε» και κατέληξε: «To βρήκα αυτό το πλοίο εγκαταλελειμμένο στα βράχια της Σαλαμίνας».

Πλέον βρίσκεται στην 3η περίοδο της ζωής του και μετά την ανακαίνιση που πραγματοποιήθηκε νοικιάζεται για πάνω από 700.000 ευρώ την εβδομάδα.

Το αγαπημένο ξύλινο τέντερ του Ωνάση χρησιμοποιήθηκε στα γυρίσματα της ταινίας με την Τζολί να φορά μαντήλι και γυαλιά και τον Τούρκο ηθοποιό Χαλούκ Μπιλγκινάζ να φορά τα χαρακτηριστικά γυαλιά του Αριστοτέλη Ωνάση.

Δείτε επίσης: Πόσα λεφτά πούλησε τον Σκορπιό η Αθηνά Ωνάση