Σοφία Βόσσου: «Αυτοί που λένε ότι η Βανδή δε δικαιούται να ντύνεται έτσι στην σκηνή, νομίζουν ότι...» - Τα αποκαλυπτικά της σχόλια για τους μουσικούς καλλιτέχνες

«Όταν ο Κωνσταντίνος Αργυρός πήγε στο talent show...»

Γιώτα Πεπαρίδη
Youweekly Editor
NDP/ Φωτογραφία αρχείου
NDP/ Φωτογραφία αρχείου

Δεν είναι λίγες οι φορές, που η αγαπημένη καλλιτέχνιδα, Δέσποινα Βανδή, έχει ακούσει σωρεία αρνητικών σχολίων για τις εμφανίσεις της στη σκηνή, αλλά κυρίως για τις στυλιστικές της επιλογές (δείτε εδώ την αντίδρασή της). Ωστόσο, πολλοί από τους συναδέλφους της, την έχουν στηρίξει για αυτό, κάτι που έκανε πρόσφατα και η δημοφιλής τραγουδίστρια, Σοφία Βόσσου.

Χθες, Σάββατο 23 Δεκεμβρίου, παραχώρησε μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη για τη μουσική σκηνή σήμερα, στην πρωινή εκπομπή "Χαμογέλα και Πάλι", που προβάλλεται από τη συχνότητα του τηλεοπτικού σταθμού του MEGA.

Τα επικά σχόλια της Σοφίας Βόσσου για τους μουσικούς καλλιτέχνες

«Το σπίτι μου τις γιορτές είναι σαν εποχιακό μαγαζί. Αν μπορούσα, δε θα ξεστόλιζα ποτέ. Υπήρξε χρονιά που δεν είχα ξεστολίσει καθόλου το δέντρο και ήταν και αληθινό», είπε αρχικά η ερμηνεύτρια για τις γιορτές.

«Μια χαρά μου ακούγεται. Μουσικά ο Light μού αρέσει, στιχουργικά διαφωνώ σε κάποια. Αυτό που με ενόχλησε ήταν ότι αυτό που είπε παλιομοδίτικο και απολίθωμα, θα έπρεπε να ξέρει ότι στους χώρους διασκέδασης χορεύεται από τους νέους», σημείωσε στη συνέχεια για την τραπ μουσική.

«Όταν πήγε ο Κωνσταντίνος Αργυρός στο talent show, δεν ήταν καλός, όλοι γελούσαν. Όλα αυτά τα χρόνια μελέτησε, σπούδασε, ήταν το μεράκι του και έκανε το όνειρό του πραγματικότητα. Μια δεκαετία μετά έγινε αυτό που έγινε, είχε υπομονή και επιμονή. Για όσους λένε ότι ο Αργυρός πατάει στη φωνή του Ρέμου, και ο Αντώνης Ρέμος μελέτησε τον Γιάννη Πάριο. Τι να πω;Δεν υπάρχει παρθενογένεση, κάπου πατάμε», πρόσθεσε για τη σύγχρονη λαϊκή μουσική σκηνή στη χώρα μας.

«Τη Δέσποινα Βανδή, όταν εμφανιζόμασταν μαζί, την έβγαζαν στην αρχή του προγράμματος που δεν υπήρχε ψυχή στο μαγαζί. Μου έλεγε "τι θα κάνω" και την έβγαζα, έκανα τα φωνητικά και έλεγα σε όλους "αυτό το όνομα, θα γράψει ιστορία". Αυτοί που λένε, ότι η Βανδή δε δικαιούται να ντύνεται έτσι στην σκηνή, νομίζουν, ότι ζούμε στον μεσαίωνα; Τι κατιναριό και μια "αυλή"’ παρακμιακή είναι αυτή που μιλάει για το πώς θα ντύνεται; Ο καλλιτέχνης δεν έχει ηλικία. Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια», υπογράμμισε για τις στυλιστικές επιλογές της αγαπημένης τραγουδίστριας.

«Όταν με βλέπω στην σκηνή της Eurovision είναι σαν να παρακολουθώ ένα μουλαράκι. Ήμουν τόσο στοχοπροσηλωμένη, που είχα πει στον εαυτό μου πως και να γκρεμιστεί το πάτωμα θα συνεχίσω να τραγουδάω. Είχε έρθει από μόνο του να κάνω καριέρα εκτός Ελλάδας. Μόλις τελείωσε η "Άνοιξη", είχαν ζητήσει να πάω στη Γαλλία, μου το έκρυψαν και το έμαθα έναν χρόνο μετά, είχε πετάξει το "πουλί". Πληγώθηκα πολύ. Με πληγώνει όταν παρεμβαίνουν στις ζωές των ανθρώπων», κατέληξε στο τέλος για το διαγωνισμό τραγουδιού.