Γιώργος Λιάγκας: «Είσαι ο Νταλάρας και έχεις τα παιδάκια των 700 ευρώ και τα ειρωνεύεσαι πάλι;» - Έξαλλος με το νέο ξέσπασμα του τραγουδιστή

«Παλι αδικείς τον εαυτό σου...»

Ιωάννα Βουτσή
Youweekly Editor
Γιώργος Λιάγκας: «Είσαι ο Νταλάρας και έχεις τα παιδάκια των 700 ευρώ και τα ειρωνεύεσαι πάλι;» - Έξαλλος με το νέο ξέσπασμα του τραγουδιστή

Το αιχμηρό τους σχόλιο για τις νέες δηλώσεις του Γιώργου Νταλάρα, έκανε μέσα από την εκπομπή Το Πρωινό, ο Γιώργος Λιάγκας. Ο παρουσιαστής είχε ένα έντονο ξέσπασμα το πρωί της Τρίτης 27/2, σχετικά με την στάση του τραγουδιστή στους δημοσιογράφους.

Υπενθυμίζουμε ότι ο Γιώργος Νταλάρας ξέσπασε ξανά μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες το βράδυ της Δευτέρας 26/2, οι οποίες τον εντόπισαν στην παρουσίαση του βιβλίου του μουσικού, Δημήτρη Καρρά. Ο ίδιος πέταξε για ακόμη μία φορά τα καρφιά του.

Το ξέσπασμα του Γιώργου Λιάγκα για τις δηλώσεις του Νταλάρα

«Ο Γιώργος Νταλάρας ειρωνεύτηκε για ακόμα μία φορά τους δημοσιογράφους. Δεν έχει ανάγκη να το κάνει. Έδωσε μια εξαιρετική συνέντευξη στην Νίκη Λυμπεράκη στο Mega. Νόμιζα ότι και ο ίδιος κατάλαβε ότι μίλησε απρεπώς στους συναδέλφους. Η ερώτηση δεν ήταν αγενής, ήταν προγραμματισμένη η εμφάνισή του στον Ιανό. Το να ειρωνεύεται για πολλοστή φορά τους δημοσιογράφους, νομίζω ότι δεν είναι ωραίο... Παλι αδικείς τον εαυτό σου...» ανέφερε αρχικά.

«Ειρωνεύεσαι πάλι; Είσαι ο Νταλάρας και έχεις τα παιδάκια των 700 ευρώ και τα ειρωνεύεσαι πάλι; Τον αδικεί αυτό» τόνισε στην συνέχεια ο Γιώργος Λιάγκας.

Ο λόγος που απασφάλισε τώρα

Οι επικές δηλώσεις του Γιώργου Νταλάρα για τους καλλιτέχνες που διαφημίζουν μπιφτέκια και λουκάνικα και στη συνέχεια τα μαθήματα ήθους και αξιοπρέπειας προς τους δημοσιογράφους άνοιξε ένα νέο beef, στον έντεχνο και λαϊκό χώρο της μουσικής με πολλά μέτωπα. Καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι όπως και η κοινή γνώμη, που άλλοι διαφώνησαν ριζικά με τον Νταλάρα και άλλοι συμφώνησαν, διασπάστηκαν σε πολλά μέτωπα. Κανείς από τα αντίπαλα μέτωπα πάντως δεν κέρδισε στην μάχη, εκ του αποτελέσματος όμως αποδείχτηκε ότι ο Γιώργος Νταλάρας που μιλάει σπάνια, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, όπως συμβαίνει πάντα άλλωστε, κάθε φορά που το κάνει.

Το ότι είναι ένας χαρισματικός καλλιτέχνης δεν το αμφισβητεί κανείς. Όπως είναι γνωστό ότι δεν είναι η πρώτη φορά που τον συζητούν αρνητικά για την συμπεριφορά του και τις αιχμηρές δηλώσεις του. Πολλές είναι οι κόντρες του μέσα στα χρόνια με επώνυμους συναδέλφους του, που στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας τις έχουν χαρακτηρίσει ως μεγάλα “φάουλ” της καριέρας του και έχουν γράψει ιστορία. Ακόμα και ο ίδιος λένε ότι κατά καιρούς και έχοντας εξομολογητική διάθεση, έχει παραδεχτεί τον στριφνό χαρακτήρα του και έχει μετανιώσει για κάποιες επώνυμες συγκρούσεις του που πήραν τον δρόμο της Δικαιοσύνης.

Μπορεί κάποιοι να εντυπωσιάστηκαν ακούγοντας τον Νταλάρα να απασφαλίζει, όμως οι παλαιότεροι γνωρίζουν καλά ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης προκαλεί με τις αιχμηρές δηλώσεις του. Λένε μάλιστα ότι αυτές όποτε γίνονται, έχουν άμεση συσχέτιση με τα δύσκολα και φτωχικά χρόνια που έζησε σε παιδική ηλικία και η σχέση που είχε με τον πατέρα του. Είναι τυχαίο που εκείνος μίλησε στους δημοσιογράφους για ήθος και αξιοπρέπεια που διδάσκονται μέσα στο σπίτι; Οι βιωματικές εμπειρίες του καλλιτέχνη σε μια τρυφερή ηλικία, όπου ένιωθε απροστάτευτος, δικαιολογούν ως ένα σημείο και τον αποστασιοποιημένο χαρακτήρα του στον επαγγελματικό χώρο, χωρίς πολλές φιλίες και συμπάθειες με τους συναδέλφους του.

Ο ρεμπέτης πατέρας του Λουκάς Νταράλας, με την συνεχόμενη απουσία του από το σπίτι, διαμόρφωσε ένα μεγάλο μέρος της προσωπικότητας του Γιώργου. Τον έβλεπε να μπαίνει και να βγαίνει, ενίοτε και να εξαφανίζεται για χρόνια από το σπίτι. Πολύ αργότερα, εκείνος αντιδραστικά κόβει οποιαδήποτε σχέση μαζί του αλλάζοντας το επώνυμό του από Νταράλας σε Νταλάρας και ξεκινάει με άλλη ταυτότητα την πορεία του στον χώρο. Τα ετεροθαλή αδέρφια του που εμφανίζονται κατά καιρούς και εκείνος τα γνωρίζει μεγαλώνοντας, δεν του έχουν συγχωρήσει την άρνησή του να τα δεχτεί μέχρι και σήμερα. Η αδερφή του Ελένη Νταράλα στην εκπομπή “Super Κατερίνα” δήλωσε με ξεκάθαρο τρόπο τις αντιρρήσεις της για την συμπεριφορά του στους δημοσιογράφους λέγοντας: «Είμαστε ετεροθαλή αδέλφια. Ο κύριος Νταλάρας, δεν έχει ποτέ παραδεχτεί ότι έχει αδέλφια. Τι να λέμε τώρα; Δε συμφωνώ με τον κύριο Νταλάρα, δε ξέρω ποιος είναι. Διαφωνώ με αυτό το αγόρι, το υπέροχο, που βγήκε και έδωσε απάντηση λέγοντας, “ποιος είμαι εγώ μπροστά στον Νταλάρα”. Μα ποιος είναι ο Νταλάρας;».

Γιώργος Νταλάρας

Άλλες περιγραφές πάλι στο ξεκίνημα της καριέρας του αποκαλούσαν τον Νταλάρα μοναχικό και απόμακρο, εξαιτίας των πισώπλατων μαχαιρωμάτων που έτρωγε μέχρι να εδραιωθεί στον χώρο. Για αυτό και όταν εκείνος αποφασίζει μετά από χρόνια να κοινωνικοποιηθεί, γίνεται αρεστός μόνο σε μια μικρή μερίδα συναδέλφων του που όταν μιλάνε για αυτόν εκθειάζουν κυρίως την φωνή του.

Στο Νο 8 των “ενοχλητικών” επωνύμων...

Τo 1992, το περιοδικό «Ταχυδρόμος» φιλοξενεί μια «τρελή έρευνα» για τους πλέον «ενοχλητικούς» επωνύμους και λέει ότι ο Γιώργος Νταλάρας καπαρώνει δίχως κόπο το Νο 8: «Εχουμε επιτέλους το ελεύθερο να τα βάλουμε με το ενοχλητικόν αδιαφιλονίκητον του Γιώργου Νταλάρα». Κατηγορείται, μεταξύ άλλων, για άκρατο διδακτισμό (μπορεί να πας να του ζητήσεις αυτόγραφο και να σου κάνει μάθημα). Σε άλλους καλλιτέχνες ο κόσμος συγχωρεί (ακόμη και το «Είμαι παπάς και όπου με βάζουν ψέλνω» του Γρηγόρη Μπιθικώτση το κατάπιε ο σκουπιδοφάγος της Ιστορίας), στο golden boy όμως της Μεταπολίτευσης πάντα τη «φυλάνε». Για τη βίλα στη Σύρο, για το φουσκωτό, για τη φήμη του «καβουράκια» κ.ο.κ. Οπως έχει σχολιάσει στο παρελθόν στο ΒHmagazino παράγοντας της εγχώριας μουσικής βιομηχανίας, «το προφίλ που ο ίδιος επεδίωξε να χτίσει ήταν ο σοβαρός, ο συνεπής, ο απόλυτα αριστερός σε θέσεις και σε ζωή, ο άφθαρτος. Ήταν ζήτημα χρόνου πότε αυτό θα του γυρνούσε μπούμερανγκ».