Δημοσιογράφος της εκπομπής του MEGA, Buongiorno, συνάντησε τον Χάρη Βαρθακούρη, για να τον ρωτήσει σχετικά με την εμφάνιση της Klavdia στον μεγάλο τελικό της Eurovision 2025, όπου κατάφερε να κατακτήσει την 6η θέση και να κάνει περήφανη όλη την Ελλάδα.
Ο ίδιος, λοιπόν, εξήγησε πως δεν είναι ιδιαίτερα fan του μουσικού αυτού διαγωνισμού, ωστόσο, φέτος παρακολούθησε το show μόνο και μόνο για την 23χρονη – δείτε εδώ ποια είναι πραγματικά και τι κρύβει πίσω από το χαμόγελό της – και τόνισε πως ήταν μία πολύ αξιοπρεπής εμφάνιση. Έκανε, μάλιστα, και το σχόλιό του για την συμμετοχή του Ισραήλ που και φέτος προκάλεσε αντιδράσεις, λόγω του πολέμου με την Παλαιστίνη.
Τα σχόλια του Χάρη Βαρθακούρη για την Eurovision 2025 και την Klavdia
«Δεν με ενδιαφέρει να δω Eurovision, το έκανα για εκείνη. Αυτό που είδα ήταν πολύ όμορφο και αξιοπρεπές. Δεν είχε 5 body builder να χορεύουν και μπούτια, που δεν με ενοχλούν, αλλά ήταν αξιοπρεπές!», είπε αρχικά για την Klavdia και την ελληνική συμμετοχή.

«Αυτή η καημένη τραγουδίστρια ή όσοι έγραψαν τα τραγούδια δεν φέρουν καμία ευθύνη για τις πράξεις της κυβέρνησης», επισήμανε στη συνέχεια για την εκπρόσωπο του Ισραήλ, την οποία προσπάθησαν να σαμποτάρουν στις πρόβες, ενώ την ώρα που τραγουδούσε από κάτω κυμάτιζαν σημαίες της Παλαιστίνης.
Στη συνέχεια, σχολίασε γενικότερα για τον διαγωνισμό: «Δεν περίμενα το 12άρι της Αυστραλίας. Μου άρεσε πολύ το τραγούδι της Γαλλίας».
Ποιο είναι το πρόσωπο πίσω από την μαυροφορεμένη «μάνα» της «Αστερομάτας»
Η συμμετοχή της Ελλάδας στον 69ο πανευρωπαϊκό θεσμό τραγουδιού εντυπωσίασε με την ερμηνεία της Klavdia, αλλά και με τη συναισθηματικά φορτισμένη σκηνική απόδοση του κομματιού, υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του Φωκά Ευαγγελινού. Ξεχωριστή και καταλυτική για το οπτικό αποτέλεσμα ήταν η εμφάνιση της «μάνας» στη σκηνή της Βασιλείας: της μοναδικής χορεύτριας που συνόδευσε την τραγουδίστρια, προσδίδοντας συναισθηματικό και συμβολικό βάθος, ενώ ήταν εκείνη που συνέβαλε στην αλλαγή του φορέματος της Klavdia, κατά το καθηλωτικό φινάλε.
Ο λόγος για τη Χριστίνα Καλιακάτσου, όπως αναφέρει και το protothema.gr, πρόκειται για τη γυναίκα που εμφανίστηκε στη μέση του act στη σκηνή του St. Jakobshalle, ενσαρκώνοντας τη μητρική φιγούρα. Η παρουσία της χορεύτριας προσέδωσε δραματικότητα, ενισχύοντας το συναισθηματικό μήνυμα της «Αστερομάτας».
Η εμφάνισή της δεν ήταν χορευτική με την παραδοσιακή έννοια. Μέσα από τις κινήσεις της εξέφρασε την προστασία, τη σύνδεση και την απώλεια, λειτουργώντας ως φυσική αποτύπωση των στίχων του τραγουδιού που φέρουν στο επίκεντρο τον αποχωρισμό: με όποιο νόημα έχει για τον καθένα, στην προσωπική του διαδρομή που οδηγεί στο Φως.
Η «μάνα» της ελληνικής αποστολής στη Eurovision 2025 είναι η Χριστίνα Καλιακάτσου, χορεύτρια και χορογράφος, κάτοχος πτυχίου της ανώτερης επαγγελματικής σχολής Ραλλού Μάνου και Intermediate Modern ISTD. Το βιογραφικό της απαρτίζεται από πολλά σεμινάρια στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες, ενώ έχει συμμετάσχει σε μουσικά show στην τηλεόραση και έχει χορέψει σε θεατρικές παραστάσεις και μουσικές σκηνές. Από το 2023 έως και σήμερα διδάσκει σύγχρονο χορό (σύστημα release) στη σχολή χορού Φωκά Ευαγγελινού.
Η εμπειρία της στη Eurovision δεν ξεκίνησε φέτος, καθώς είχε βοηθητικό ρόλο στις πρόβες της Stefania, που εκπροσώπησε το 2021 την Ελλάδα στον μουσικό διαγωνισμό, με το τραγούδι «Last Dance». Τότε, δεν είχε αποτελέσει επίσημα μέλος της χορευτικής ομάδας, αλλά αντικαθιστούσε την τραγουδίστρια στις πρόβες, όταν και όποτε κρινόταν απαραίτητο.
Ιδιαίτερα ξεχωριστή στιγμή για τη Χριστίνα Καλιακάτσου ήταν και όταν περπάτησε στο τιρκουάζ χαλί της Eurovision 2025, την Κυριακή 11 Μαΐου, στο πλαίσιο της τελετής έναρξης της διαγωνιστικής εβδομάδας, που φιλοξενήθηκε στη Βασιλεία της Ελβετίας. Η Κλαυδία εμφανίστηκε φορώντας ένα εντυπωσιακό φόρεμα σε χρυσό χρώμα, σχεδιασμένο από τους Deux Hommes. Μαζί της βρέθηκε και η χορεύτρια, που συμμετείχε ενεργά στη σκηνική εμφάνιση της ελληνικής συμμετοχής, περπατώντας στο χαλί με ένα σατέν σύνολο της σχεδιάστριας Rdioli. Το «παρών» είχε δώσει και ο Κωνσταντίνος Παντζόγλου, αρχηγός της ελληνικής αποστολής.