Μιμή Ντενίση: Οι κόντρες, οι έρωτες, η αισθησιακή ταινία και ο άνθρωπος που δεν θέλει να βλέπει!

Η ζωή μιας star!

Μιμή Ντενίση: Οι κόντρες, οι έρωτες, η αισθησιακή ταινία και ο άνθρωπος που δεν θέλει να βλέπει!

H ζωή της Μιμής Ντενίση τα έχει όλα, κόντρες, μίση, πάθη, έρωτες αλλά και μια αισθησιακή ταινία....

Η δική της περίπτωση στο ελληνικό star system είναι μοναδική. Ποτέ άλλοτε δεν συγκέντρωσε τόσες πολλές ιδιότητες. Η Μιμή Ντενίση είναι μια ιδιοφυής μονάδα. Ως σκηνοθέτρια, ως ηθοποιός, ως παραγωγός, ως μεταφράστρια έργων.

Η ζωή της συναρπαστική. Έρωτες, γάμοι, κόντρες, επιτυχίες, αντιζηλίες. Αλλά, όπως λέει η ίδια: «Δεν έχω προσβάλλει, δεν έχω εξαπατήσει, δεν έχω βρίσει. Έχω κάνει λάθη, ασφαλώς. Υπερασπίστηκα ένα "σταριλίκι" που δεν έχει σχέση με τον χαρακτήρα μου». Διαβάστε παρακάτω...

 Μιμή Ντενίση: Οι κόντρες, οι έρωτες, η αισθησιακή ταινία

Δύο φορές νύφη!
Το 1981 η ηθοποιός θα παντρευτεί τον Γιάννη Φέρτη, με κουμπάρους τη Νίκη Γουλανδρή και τον σύζυγό της, Άγγελο. Το μυστήριο θα τελεστεί στον Ιερό Ναό της Αγίας Φιλοθέης και η δεξίωση με όλη την κοσμική Αθήνα καλεσμένη θα γίνει στον αθλητικό όμιλο της Κηφισιάς. Είκοσι επτά χρόνια μετά, θα λάμψει στο νυφικό του Βασίλη Ζούλια και θα παντρευτεί τον Σωτήρη Πολύζο στον Άγιο Δημήτριο τον Λουμπαρδιάρη, με κουμπάρους τον στενό φίλο και δικηγόρο της Νίκο Αγαπηνό και τη σύζυγό του.

Η κόρη του στρατηγού. Έτσι ήταν γνωστή η μικρή Μιμή στο Αμερικάνικο Κολλέγιο της Αγίας Παρασκευής όπου φοίτησε. Ο πατέρας της, Θανάσης Ντενίσης, ήταν ήρωας του ελληνοαλβανικού πολέμου, στρατηγός Πεζικού και διοικητής του Γενικού Επιτελείου της Εθνικής Φρουράς. Θα περίμενε κανείς ότι θα ήταν συντηρητικός και παραδοσιακός στις απόψεις του. Το αντίθετο. Ήταν ανοιχτόμυαλος, πειθαρχημένος στη σκέψη του και λάτρης της τέχνης. Στην κόρη του Μιμή είχε αδυναμία. Πώς αλλιώς θα της το συγχωρούσε όταν εκείνη το έσκαγε πολύ συχνά από το σχολείο; Η ίδια έχει αναλύσει πολλές φορές σε συνεντεύξεις τις σκανταλιές της: «Πάντα εξαντλούσα τις πρωινές απουσίες. Με ετοίμαζε η μητέρα μου για να πάρω το σχολικό για το κολλέγιο και εγώ γυρνούσα κρυφά πίσω και κοιμόμουν, λέγοντας στο σχολείο ότι ήμουν άρρωστη. Θυμάμαι της τηλεφώνησαν κάποια στιγμή από το σχολείο και της είπαν "τι κρίμα να είναι τόσο καλή μαθήτρια η Μιμή αλλά και τόσο φιλάσθενη!". "Mα η Μιμή είναι θηρίο" απάντησε εκείνη». Τα χρόνια του κολλεγίου, συμμαθήτριά της ήταν η Λιάνα Κανέλλη. Μαζί θα γράφουν και στην εφημερίδα του σχολείου τους.

 Μιμή Ντενίση: Οι κόντρες, οι έρωτες, η αισθησιακή ταινία

Φοιτήτρια από το πρωί έως το βράδυ
Το θηρίο Μιμή, αντί λοιπόν να τρέχει στις χοροεσπερίδες στη Λέσχη Αξιωματικών μαζί με τις κόρες των άλλων συναδέλφων του πατέρα της, αποφασίζει να δράσει και να μην αφήσει κανένα λεπτό να πάει χαμένο στη ζωή της. Την περίοδο της χούντας ο μπαμπάς της θα αποστρατευτεί με δική του βούληση λόγω των δημοκρατικών του φρονημάτων, την ίδια ώρα που εκείνη θα περάσει φοιτήτρια στη Φιλοσοφική Σχολή. Οι γονείς της δεν της φέρνουν αντίρρηση σε τίποτε. Αρκεί να σπουδάσει. Ο χρόνος δεν της φτάνει, αλλά εκείνη θα βρει τον τρόπο. Από τη μητέρα της, που είναι καθηγήτρια Αγγλικών και διερμηνέας, θα κληρονομήσει την έφεση στις ξένες γλώσσες. Αγγλικά, Γαλλικά και στη συνέχεια Ιταλικά και Γερμανικά. Εντελώς τυχαία θα της κάνουν πρόταση να ασχοληθεί με το μόντελινγκ. Η αστική αύρα και η φωτογένειά της είναι ιδανικές για τις έντυπες διαφημίσεις. Φιγουράρει στα μεγαλύτερα περιοδικά και το κάνει μόνο και μόνο για να βγάλει τα δικά της χρήματα και να είναι ανεξάρτητη από την οικογένειά της. Η ανεξαρτησία είναι η μαγική λέξη στη ζωή της. Θα καταλάβετε στη συνέχεια για ποιο λόγο.

 Μιμή Ντενίση: Οι κόντρες, οι έρωτες, η αισθησιακή ταινία

Το κορίτσι της Ολυμπιακής και η αισθησιακή ταινία!
Δυστυχώς πολύ λίγα αρχεία έχουν διασωθεί από εκείνη την εποχή που φιγουράρισε ως αεροσυνοδός σε μία από τις πρώτες έγχρωμες διαφημίσεις της δεκαετίας του '70 για την Ολυμπιακή Αεροπορία ή διαφήμιζε προϊόντα για μεγάλες εταιρείες καλλυντικών. Σε ένα διαφημιστικό σποτ για γαλλική εταιρεία θα γνωρίσει τον σκηνοθέτη Διαγόρα Χρονόπουλο. Εκείνος θα της προτείνει να λάβει έναν μικρό ρόλο στην ιστορική τηλεοπτική σειρά «Γιούγκερμαν» με τον Αλέκο Αλεξανδράκη. Αυτό το πέρασμα από τη μικρή οθόνη θα την κάνει να ονειρευτεί τον εαυτό της ως ηθοποιό. Είναι τελειομανής και πεισματάρα. Δίνει εξετάσεις, πετυχαίνει και έτσι κάθε βράδυ παρακολουθεί μαθήματα στη δραματική σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη. Μία ημέρα θα ειδοποιήσει τον πατέρα της να δει ένα επεισόδιο από το σίριαλ. Εκείνος έχει συνηθίσει να του ανακοινώνει τελευταία στιγμή αυτά που ήδη έχει κάνει. Οι οδηγίες του σαφείς: «Αν πρόκειται να γίνεις σημαντική σε αυτόν τον χώρο, σκέψου το καλά και προχώρα. Αν θέλεις να είσαι μέσα στον σωρό, δοκίμασέ το όσο είσαι στη Φιλοσοφική και μετά παράτα το». Εκείνη όμως φυσικά και δεν τα παράτησε. Και ήξερε να αποφεύγει τις κακοτοπιές. Ακόμη κι όταν κάποιοι ξεκίνησαν να τη φλερτάρουν λίγο επικίνδυνα, στα όρια της παρενόχλησης. Η ίδια έχει πει: «Στο ξεκίνημά μου, όταν ήμουν νεαρή ηθοποιός, μου την έπεσαν άνθρωποι που είχαν εξουσία, αλλά επειδή είδαν ότι δεν μασάω κρατήθηκαν». Στην επιπολαιότητα της νεότητας και όχι στο κοφτερό της μυαλό αποδίδουν ορισμένοι και τη συμμετοχή της στα 22 της χρόνια σε ταινία soft πορνό που προοριζόταν για το εξωτερικό, με τίτλο «Μικαέλα, ο γλυκός πειρασμός». Η συμμετοχή της και στο σενάριο είναι ως «Ελένη Ντάνου». Η αναμετάδοση αποσπασμάτων της ταινίας απαγορεύτηκε από την ίδια αρκετά χρόνια αργότερα με μήνυση και εξώδικο τόσο στην εκπομπή του Φώτη Σεργουλόπουλου και της Μαρίας Μπακοδήμου στο Star −εκείνοι τής ζήτησαν δημόσια συγγνώμη και έτσι απέσυρε τη μήνυση− όσο στον Λάκη Λαζόπουλο.

 Μιμή Ντενίση: Οι κόντρες, οι έρωτες, η αισθησιακή ταινία

Οι έρωτες και τα φλερτ της ζωής της
Ο Αντώνης Τρίτσης υπήρξε ο μεγάλος έρωτας της ζωής της. Μερικές μέρες πριν παντρευτούν εκείνος θα φύγει από τη ζωή. Θα είναι στο πλευρό του στο νοσοκομείο μέχρι την ύστατη ώρα. Η ίδια θυμάται εκείνες τις στιγμές: «"Eσύ δεν έπρεπε να έλθεις εδώ" μου είπε. "Δεν θέλω να με θυμάσαι έτσι". To βράδυ που έφυγε έκλαιγα ασταμάτητα. Είχα ανεβάσει σαράντα πυρετό, άσπρισε μια τούφα από τα μαλλιά μου. Ο θάνατός του με τσάκισε". Από τις σημαντικές σχέσεις στη ζωή της ο δεσμός με τον Πρόεδρο της Τσεχίας, Βλάτσλαβ Χάβελ. Δύο χρόνια μέτρησε το ειδύλλιο με τον Απόστολο Γκλέτσο, με τον οποίο γνωρίστηκαν στην παράσταση «Κάποιος να τη φυλάει». Ολιγόμηνες οι σχέσεις της με τον Νίκο Φρονιμόπουλο και τον συμπρωταγωνιστή της, Πασχάλη Τσαρούχα.

Η επεισοδιακή γνωριμία με την Αλίκη, η «κατασκοπεία» και ο γάμος με τον Φέρτη
Την εποχή που μεσουρανούσε στη θεατρική Αθήνα η Αλίκη Βουγιουκλάκη, εκείνη θα βρεθεί στο πλευρό της για να πάρει το θεατρικό βάπτισμα του πυρός με έναν μικρό ρόλο στην παράσταση «Τζούλια». Μεγάλη τύχη και ριψοκίνδυνη γνωριμία. Ο αστικός μύθος υποστήριζε πως η Αλίκη απέφευγε να έχει δίπλα της ωραίες γυναίκες στον θίασό της. Η πάντα κομψή Ντενίση, έχοντας και την εμπειρία του μόντελινγκ, θα ράψει μόνη της τα ρούχα της παράστασης. Η θιασάρχης Αλίκη θα τα δει την τελευταία στιγμή στη γενική πρόβα του έργου, αλλά δεν θα δημιουργήσει σκηνή, θα της κάνει το χατίρι. Η Μιμή καταξιώνεται σιγά σιγά στο θέατρο. Παρατηρεί την Αλίκη στην κάθε της κίνηση. Στην κάθε της ενέργεια ως θιασάρχης και παραγωγός. Τα διδάγματα αυτά δεν πάνε χαμένα. Γιατί αρκετά χρόνια αργότερα, όταν η Ντενίση θα δημιουργήσει δικό της θίασο και θα γεμίζει το θέατρο «Βρετάνια», θα γίνει η μεγάλη ανταγωνίστρια της Αλίκης στις εισπράξεις. Τα καλλιτεχνικά πηγαδάκια μιλούν ακόμη και για... κατασκόπους συνεργάτες που έστελνε η Βουγιουκλάκη για να δουν αν πραγματικά έχει τόσους πολλούς θεατές το θέατρό της. Επειδή όλα στη ζωή της γίνονται ταυτόχρονα, στην ανάγνωση του σίριαλ «Ο συμβολαιογράφος» με τον Θανάση Διαμαντόπουλο, θα ερωτευτεί παράφορα τον Γιάννη Φέρτη. Εκείνος στην αρχή δεν θα της δίνει σημασία. Θα είναι αρχικά φίλοι, αλλά η σπίθα μεταξύ τους θα γίνει μετά από μήνες ένας δυνατός έρωτας. Θα της κάνει πρόταση γάμου και εκείνη θα δεχθεί αμέσως. «Ο Γιάννης ήταν ο Πυγμαλίωνάς μου», θα δηλώσει. Θα δουλέψουν μαζί για πέντε χρόνια και στο θέατρο. Εκείνος ηγείται του θιάσου και θα την παροτρύνει λόγω των γνώσεών της να ασχοληθεί με τη μετάφραση έργων. «Ο Γιάννης με έκανε πρωταγωνίστρια, του οφείλω πολλά», παραδέχεται η ίδια.

Τα κεφτεδάκια του Καραμανλή, η πρόβα νυφικού και ο θάνατος
Γίνεται πια γνωστή και επιτυχημένη σε ό,τι και αν κάνει. Τηλεόραση, θέατρο, μεταφράσεις. Γίνεται υπολογίσιμη δύναμη παρά τον ανταγωνισμό που ομολογουμένως δέχθηκε. Την κατηγορούν για συγκεντρωτισμό, για την αστική της καταγωγή, για τους υψηλούς κύκλους γνωριμιών της. Έχει όμως μάθει να μην υπολογίζει τους επικριτές της: «Θυμάμαι στις αρχές κάποιος κριτικός είχε γράψει ότι δεν μπορώ να καταλάβω το θέατρο γιατί θέλω να είμαι καλοντυμένη, τα σκηνικά να είναι άψογα, ενώ το θέατρο θέλει ακαταστασία και βρωμιά. Είχε βγει και με είχε υπερασπιστεί η Ροζίτα Σώκου. Αν ντυνόμουν με αμπέχονο, κρέμαγα ένα ταγάρι και εντασσόμουν σε μια αριστερή οργάνωση στο πανεπιστήμιο, ίσως κάποιοι να με έβλεπαν διαφορετικά». Όλοι μιλούν για εκείνη. Συνδέεται φιλικά με μεγάλες φυσιογνωμίες της τέχνης και του πολιτισμού. Ακόμη και πολιτικοί θα τη θαυμάσουν. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα της εποχής, ακόμη και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής σε μία δεξίωση της τότε Κρατικής Τηλεόρασης θα την ταΐσει... κεφτεδάκια. Αλήθεια ή ψέματα, ακόμη και με τέτοιους είδους ειδήσεις απασχολεί.

 Μιμή Ντενίση: Οι κόντρες, οι έρωτες, η αισθησιακή ταινία


Ο γάμος με τον Φέρτη δεν οδηγεί πουθενά. Του ζητά διαζύγιο αλλά στην αρχή εκείνος το αρνείται. «Ήταν δύσκολο το διαζύγιο από την άποψη ότι εγώ τον αγαπούσα τον Γιάννη όταν χωρίσαμε. Δεν ήμουν, όμως, πλέον ερωτευμένη». Ο λόγος είναι απλός. Είναι ήδη ερωτευμένη με κάποιον άλλον. Με τον Αντώνη Τρίτση. Πρώην αθλητής, ένας διαφορετικός πολιτικός, χωρίς ξύλινη γλώσσα, που λάτρευαν οι γυναίκες. Θα γνωριστούν σε μία εκδήλωση και θα τη φλερτάρει πρώτος. Θα την πολιορκήσει. Εκείνη ενδίδει μετά από καιρό και θα ζήσουν έναν έρωτα όπως αυτούς στα μυθιστορήματα της γαλλικής αναγέννησης. «Ήταν γοητευτικός, σέξι, πανέξυπνος, μορφωμένος. Μιλάγαμε όλη νύχτα, μου έγραφε γράμματα, του έγραφα, ερχόταν στο θέατρο και κρατούσε το χέρι μου στην κουίντα. Θυμάμαι είχε φύγει ξαφνικά τότε στη Βαγδάτη με τον πόλεμο χωρίς να μου το πει και ανοίγω το CNN και τον βλέπω να πηδά ανάμεσα σε κάτι βόμβες. Λέω "Χριστέ μου, δεν μπορεί να είναι αυτός"». Όταν εκείνος φεύγει από το ΠΑΣΟΚ, ιδρύει δικό του κόμμα και εκλέγεται δήμαρχος Αθηναίων. Εκείνη θα τον βοηθήσει αρκετά στην προεκλογική του εκστρατεία, όλοι θα γνωρίζουν για τον δεσμό τους αλλά λίγες θα είναι οι κοινές δημόσιες εμφανίσεις τους. Θα κάνουν πολλά ταξίδια και θα αποφασίσουν τελικά να παντρευτούν. Η είδηση θα γίνει γνωστή σε λίγους. Η Ντενίση κάνει πρόβα νυφικού στο ατελιέ της Σήλιας Κριθαριώτη και οι προσκλήσεις του γάμου σε στενό κύκλο είναι έτοιμες να τυπωθούν. Όμως εκείνος φεύγει ξαφνικά από τη ζωή από εγκεφαλικό επεισόδιο, έπειτα από ολιγοήμερη νοσηλεία. Θα τον επισκέπτεται κρυφά από τους δημοσιογράφους σοκαρισμένη. «Αυτό το νυφικό που έχει μείνει στην ντουλάπα μου, κάθε φορά που λέω στην παράσταση "Το αφόρετο νυφικό του παιδιού μου" είναι ένα "μαχαίρι"», θα πει πριν από δύο χρόνια η ηθοποιός αναφερόμενη στην παράσταση «Σμύρνη μου αγαπημένη». «Ο Αντώνης ήταν ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής μου. Όταν χάνεις κάποιον που τον αγαπούσες πραγματικά, δεν ξεπερνιέται, μένει κάπου μέσα σου. Δεν έχεις τον ίδιο πόνο που έχεις στην αρχή, αλλά μέσα σου κάπου μένει».

Η επιτυχία, τα πούλμαν και οι κόντρες
Τα χρόνια που θα ακολουθήσουν θα ρισκάρει και θα οργανώσει τα μεγαλεπήβολα σχέδιά της. Κάνει επιτυχία στην τηλεόραση με τα σίριαλ «Ο θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα» και «Οι Φρουροί της Αχαΐας». Υπενοικιάζει το 2000 το θέατρο «Ιλίσια», όταν ο Αλέκος Αλεξανδράκης και η Νόνικα Γαληνέα σταματούν να ανεβάζουν εκεί τις παραγωγές τους. Ένα κάδρο της Γαληνέα που θα φύγει από το φουαγιέ −και θα τοποθετηθεί σε άλλη πλευρά χρόνια αργότερα− θα σταθεί η αφορμή για να μη μιλήσουν ποτέ ξανά οι δύο κυρίες. Αυτά ψιθυρίζονται στα καλλιτεχνικά πηγαδάκια. Άλλοι βέβαια υποστηρίζουν ότι ο λόγος ήταν ο τρόπος της υπενοικίασης του θεάτρου. Η Γαληνέα δεν είχε πρόθεση να αφήσει αυτό το θέατρο. Θα πει χρόνια αργότερα ερωτώμενη από δημοσιογράφους: «Εκεί σε αυτό το θέατρο δεν θα πήγαινα ξανά ποτέ». Οι δημοσιογράφοι θα της ζητήσουν αρκετά χρόνια αργότερα να σχολιάσει και μία δήλωση της Μιμής. Με τρόπο επιδεικτικό εκείνη θα απαντήσει: «Δεν τη γνωρίζω την κυρία». Ο θίασος Ντενίση μεγαλουργεί. Ανεβάζει «Άννα Καρένινα», «Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα», «Βίκτωρ Βικτώρια», «Θεοδώρα, η αγία των φτωχών». Τα πανάκριβα σκηνικά, τα ραμμένα με κάθε λεπτομέρεια φορέματα, ο πλούτος της παραγωγής, δεν έχουν προηγούμενο. Μεταφράζει, γράφει, σκηνοθετεί, πρωταγωνιστεί. Ταξιδεύει στα μεγαλύτερα θέατρα του κόσμου, φέρνει τους καλύτερους συντελεστές από όλον τον πλανήτη. Οι ανταγωνιστές θα την κατηγορήσουν ότι φέρνει θεατές με πούλμαν. Δεν είναι ψέμα. Αλλά την τακτική της θα ακολουθήσουν χρόνια αργότερα και άλλοι θεατρικοί επιχειρηματίες. «Εγώ θέλω να είναι από κάτω η γιαγιά με το τσεμπέρι και δίπλα ο καθηγητής πανεπιστημίου. Από μικρή έλεγα ότι δύναμή μου θέλω να είναι ο κόσμος» θα πει σε συνέντευξή της.
Κάπου ανάμεσα στους φρενήρεις ρυθμούς της ζωής της θα απασχολήσει με τα φλερτ της με τον Απόστολο Γκλέτσο και τον Πασχάλη Τσαρούχα. Αλλά και με τη σχέση της που πολύ λίγο είδε το φως της δημοσιότητας με τον πρώην πρόεδρο της Τσεχίας, Βάτσλαβ Χάβελ, τον φιλόσοφο των Βαλκανίων.

 Μιμή Ντενίση: Οι κόντρες, οι έρωτες, η αισθησιακή ταινία


«Αν ήμουν ο τύπος της γυναίκας που θα ακολουθούσε έναν άντρα σε άλλη χώρα για να γίνει η πρώτη κυρία, δεν θα είχα κάνει όσα έκανα στο θέατρο. Δεν με εντυπωσίαζε ποτέ η εξουσία. Αυτό που ερωτεύτηκα όχι μόνο στον Χάβελ αλλά και στον Γιάννη Φέρτη και στον Αντώνη Τρίτση ήταν το μυαλό τους. Με τον Χάβελ χωρίσαμε γιατί δεν μπορούσε να είναι πρόεδρος μιας χώρας και να πηγαινοέρχεται σε µία άλλη», θα δηλώσει χαρακτηριστικά.
Η είδηση της υιοθεσίας της κόρης της Μαριτίνας την ίδια χρονιά που θα αποκτήσει το θέατρό της, το 2000, θα γίνει πρωτοσέλιδη. Την επόμενη χρονιά θα τη βαφτίσει με νονά τη Ρούλα Κορομηλά στη Μαλεσίνα, σε ένα εκκλησάκι πολύ κοντά στο εξοχικό της σπίτι στον Θεολόγο. Θα την αγαπήσει παραπάνω και από δικό της παιδί. Θα εκμυστηρευτεί ότι πολύ νωρίς τής είπε ότι ήταν υιοθετημένη: «Ήταν πολύ εύκολο και της το είπα όταν ήταν δύο ετών. Πιστεύω ότι όποιος έχει ζήσει ιστορία υιοθεσίας θα πρέπει να το σκεφτεί πολύ σοβαρά από την αρχή και να το κάνει μέρος της ζωής του από τότε που το παιδί είναι σχεδόν βρέφος, γιατί τότε δεν έχει ζήσει άλλη ζωή ούτε άλλη ιστορία και του φαίνεται φυσιολογικό. Αν αργήσεις να του το πεις, το παιδί σε θεωρεί ψεύτη μετά. Δεν σε εμπιστεύεται σε κανέναν τομέα. Το παιδί μου είναι το παιδί μου».
Οκτώ χρόνια αργότερα, στη ζωή της θα μπει ένας σημαντικός άντρας. Φίλος της για πολλά χρόνια. Ο δημοσιογράφος Σωτήρης Πολύζος. Θα παντρευτούν στον Άγιο Δημήτριο τον Λουμπαρδιάρη το 2008, σε γάμο ανοιχτό και με τη δεξίωση να γίνεται στη δραματική σχολή της, δίπλα από το σπίτι της στο Πεδίον του Άρεως. Την ίδια χρονιά έχει χάσει τον πατέρα της. Τον στρατηγό που ήταν πάντα στις πρεμιέρες της και χαιρετούσε σε κάθε παράσταση έως και τις ταξιθέτριες. Ο γάμος με τον Πολύζο θα λήξει άδοξα έναν χρόνο μετά, αλλά η φιλική στενή σχέση τους συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Είναι πάντα δίπλα της, άγρυπνος φίλος και φρουρός.
Αυτά τα χρόνια θα ξεκινήσει η 20ετής κόντρα της με τον Λάκη Λαζόπουλο. Την αφορμή την είχε δώσει εκείνος με σατιρικά σχόλια για την παράσταση «Άννα Καρένινα» όπου έλεγε πως «το τρένο έπαιζε καλύτερα από εκείνη». Θα ακολουθήσουν δεκάδες σχόλια που ακροβατούσαν ανάμεσα στη σάτιρα και την προσβολή στην εκπομπή του, «Αλ Τσαντίρι». Με αποκορύφωμα τις δηλώσεις Λαζόπουλου για «βλέμμα νεκροταφείου» για εκείνη και τον χαρακτηρισμό «ο εραστής του κάμπου» για τον Σωτήρη Πολύζο και κάποια υπονοούμενα για τη σεξουαλική του ταυτότητα. Η ηθοποιός δεν θα του χαριστεί στις δηλώσεις της: «Δεν τον έχω συγχωρήσει, γιατί έκανε πολύ κακό. Όχι στο θεατρόφιλο, ούτε στο αγνό κοινό. Έκανε κακό σε μένα –που το ξεπέρασα σαφώς με τη δουλειά μου– καθώς μία μερίδα κόσμου, που δεν πάει στο θέατρο, παπαγάλιζε ό,τι έλεγε ο Λαζόπουλος, την εποχή που τον πίστευε. Αλλά να φτάνεις σε χαρακτηρισμούς, κακίες, ευτέλειες, να ανακατεύεις την οικογένεια του άλλου, δεν επιτρέπεται. Γι’ αυτό και δεν απάντησα ποτέ. Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρώνε οι κότες». Ανέλπιστα η κόντρα αυτή θα παύσει τον προηγούμενο χειμώνα με φιλί μπροστά στις κάμερες στην πρεμιέρα της παράστασης «Χτυποκάρδια στο θρανίο».

Η Μαριτίνα και οι... άλλοι

Το κέντρο του κόσμου της είναι η κόρη της. Σε μια εποχή που η υιοθεσία ήταν ταμπού, βγήκε ανοιχτά στις αρχές του 2000 και μίλησε γι' αυτήν. Η 18χρονη πια κόρη της σπουδάζει στην Κύπρο Business Administration με ειδίκευση στον τουρισμό. «Ξέρω πως θα δυσκολευτεί μόνη της στην αρχή, μα θα τα καταφέρει. Όπως κι εγώ που θα βλέπω άδειο το δωμάτιο της, αλλά οι μανάδες πρέπει να σκέφτονται τα παιδιά τους, όχι τον εαυτό τους!», θα γράψει το περασμένο φθινόπωρο στο προφίλ της Μαριτίνας στο Facebook.

Μιμή Ντενίση: Αυτός είναι ο άνθρωπος που δεν θέλει να βλέπει μπροστά της!


Tα χρόνια που θα ακολουθήσουν η Μιμή Ντενίση θα ρισκάρει και θα οργανώσει τα μεγαλεπήβολα σχέδιά της. Κάνει επιτυχία στην τηλεόραση με τα σίριαλ «Ο θάνατος του Τιμόθεου Κώνστα» και «Οι Φρουροί της Αχαΐας».

Υπενοικιάζει το 2000 το θέατρο «Ιλίσια», όταν ο Αλέκος Αλεξανδράκης και η Νόνικα Γαληνέα σταματούν να ανεβάζουν εκεί τις παραγωγές τους. Ένα κάδρο της Γαληνέα που θα φύγει από το φουαγιέ −και θα τοποθετηθεί σε άλλη πλευρά χρόνια αργότερα− θα σταθεί η αφορμή για να μη μιλήσουν ποτέ ξανά οι δύο κυρίες...

Μιμή Ντενίση ηθοποιός κόντρα

Αυτά ψιθυρίζονται στα καλλιτεχνικά πηγαδάκια. Άλλοι βέβαια υποστηρίζουν ότι ο λόγος ήταν ο τρόπος της υπενοικίασης του θεάτρου. Η Γαληνέα δεν είχε πρόθεση να αφήσει αυτό το θέατρο. Θα πει χρόνια αργότερα ερωτώμενη από δημοσιογράφους: «Εκεί σε αυτό το θέατρο δεν θα πήγαινα ξανά ποτέ». Οι δημοσιογράφοι θα της ζητήσουν αρκετά χρόνια αργότερα να σχολιάσει και μία δήλωση της Μιμής. Με τρόπο επιδεικτικό εκείνη θα απαντήσει: «Δεν τη γνωρίζω την κυρία».

Ο θίασος Ντενίση μεγαλουργεί. Ανεβάζει «Άννα Καρένινα», «Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα», «Βίκτωρ Βικτώρια», «Θεοδώρα, η αγία των φτωχών». Τα πανάκριβα σκηνικά, τα ραμμένα με κάθε λεπτομέρεια φορέματα, ο πλούτος της παραγωγής, δεν έχουν προηγούμενο. Μεταφράζει, γράφει, σκηνοθετεί, πρωταγωνιστεί. Ταξιδεύει στα μεγαλύτερα θέατρα του κόσμου, φέρνει τους καλύτερους συντελεστές από όλον τον πλανήτη. Οι ανταγωνιστές θα την κατηγορήσουν ότι φέρνει θεατές με πούλμαν. Δεν είναι ψέμα. Αλλά την τακτική της θα ακολουθήσουν χρόνια αργότερα και άλλοι θεατρικοί επιχειρηματίες. «Εγώ θέλω να είναι από κάτω η γιαγιά με το τσεμπέρι και δίπλα ο καθηγητής πανεπιστημίου. Από μικρή έλεγα ότι δύναμή μου θέλω να είναι ο κόσμος» θα πει σε συνέντευξή της.