Νίκος Κοκλώνης VS Ρούλα Κορομηλά: Ποιος κέρδισε στην τηλεθέαση του Σαββάτου 8/4

Χαμός στην βραδινή ζώνη

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Νίκος Κοκλώνης VS Ρούλα Κορομηλά: Ποιος κέρδισε στην τηλεθέαση του Σαββάτου 8/4

Πολλές ήταν οι επιλογές που είχαν για ακόμα ένα βράδυ του Σαββάτου 8/4 οι τηλεθεατές μιας και προβλήθηκαν τόσο εκπομπές όσο και άλλα προγράμματα, μεταξύ άλλων φυσικά το J2US και το Σπίτι με το MEGA.

Οι δύο αυτές εκπομπές αποτελούν από τις πιο αγαπημένες του κοινού και αυτό επιβεβαιώνεται κάθε Σαββατοκύριακο από τα νούμερα τηλεθέασης που σημειώνουν. Όμως, ένα από τα δύο κέρδισε την μάχη χθες.

Ποιος κέρδισε στην τηλεθέαση της βραδινής ζώνης του Σαββάτου 8/4

Ο λόγος για το J2US του Νίκου Κοκλώνη που προβάλλεται μέσα από την συχνότητα του ALPHA, το οποίο έκανε 15,6% στο δυναμικό κοινό (δείτε εδώ όλα τα highlights του χθεσινοβραδινού live αλλά και το ζευγάρι που αποχώρησε).

Αντιθέτως, η Ρούλα Κορομηλά με το Σπίτι με το MEGA έκανε 9% -δείτε εδώ πως τα πήγαν τα προγράμματα και οι εκπομπές στις υπόλοιπες ζώνες!

Prime time

  • ΣΚΑΙ: Ο γεροντοκόρος 8,5
  • ΕΡΤ: Αγάπη παράνομη (Ε) 2,4
  • ΜEGA: Σπίτι με το MEGA 9
  • STAR: Οι ευχούληδες 2 7,2
  • STAR: Εγώ ο απαισιότατος 3 11,6
  • ALPHA: Just the 2 of us 15,6
  • ANT1: Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος 15,9
  • ΑΝΤ1: Family Game 7,4
  • OPEN: Ότι αγαπώ 4,1
  • OPEN: Το Κόκκινο Ποτάμι - Η συνέχεια 5

Αναλυτικά τα τέταρτα

Σπίτι με το MEGA

  • 7,4
  • 7,6
  • 8,0
  • 8,5
  • 10,7
  • 10,2
  • 9,6
  • 10,0
  • 9,2
  • 6,7
  • 8,1
  • 11,0
  • 9,5
  • 10,3
  • 9,6
  • 7,3
  • 9,5
  • 9,2
  • 7,5
  • 9,2

J2US

  • 14,1
  • 14,4
  • 17,9
  • 17,9
  • 20,5
  • 16,3
  • 18,7
  • 16,6
  • 16,3
  • 19,3
  • 14,5
  • 17,2
  • 16,8
  • 16,1
  • 14,8
  • 13,7
  • 14,8
  • 11,0
  • 11,8
  • 15,2
  • 12,8
  • 12,3

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.