Έχει κάνει πάρα πολλές δουλειές τηλεοπτικά και θεατρικά, αλλά η αλήθεια είναι πως το κοινό τον αγάπησε λίγο περισσότερο μετά από τη συμμετοχή του στις Άγριες Μέλισσες και στο Χαιρέτα μου τον Πλάτανο, και τον αποθέωσε ως μαθηματική διάνοια στον Σασμό (δείτε εδώ όσα θα παρακολουθήσουμε απόψε 29/6) ! Ο λόγος για τον Αλέξιο Κοτσώρη, που αποτέλεσε μία αρκετά ευχάριστη έκπληξη μετά την “εισβολή” του στην καθημερινή σειρά του Alpha, και πολλοί θεωρούν πως ο ρόλος του θα παίξει καθοριστικό ρόλο για τον Μανώλη στη σειρά.

Πράγματι, ο Τζον Παπαφράγκος, έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον του κοινού, και με την ασύλληπτη ευφυία του και το μάτι που κυριολεκτικά “γυαλίζει”, το κοινό δικαίως θεωρεί πως τελικά θα παίξει τεράστιο ρόλο στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του Μανώλη και πως με τις συμβουλές και την καθοδήγησή του θα τον καταφέρει να του εκμυστηρευτεί τα πάντα…

Λίγα λόγια για τον Αλέξιο Κοτσώρη

Ο Αλέξιος Κοτσώρης γεννήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου 1974 στην Κυπαρισσία και μεγάλωσε στον Πύργο, τον οποίο επισκέπτεται συχνά καθώς εκεί έχει αρκετούς συγγενείς και φίλους με τους οποίους έχει πολύ στενές σχέσεις. Είναι ένας άνθρωπος που γεννήθηκε για την τέχνη και πλέον ασχολείται από την ηθοποιία μέχρι σενάριο και σκηνοθεσία, και όχι μόνο.

Έκανε σπουδές υποκριτικής στη δραματική σχολή ΡΑΜΠΑ, σπουδές υποκριτικής και σκηνοθεσίας στο Θέατρο Των Αλλαγών και master class με τον Ανδρέα Μανωλικάκη και τον Michael Devine ενώ μεταξύ άλλων το 2014 διακρίθηκε με το Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου στο Φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου για την ταινία Εθελοντές.

Εκτός από το θέατρο, η παρουσία του στην τηλεόραση μας καθήλωσε  στις “Άγριες Μέλισσες” ως δικηγόρος Ελευθερίου την προηγούμενη σεζόν, όταν η Ασημίνα και η Δρόσω διεκδικούσαν την επιμέλεια του παιδιού από το Νικηφόρο, αλλά και στην σειρά Χαιρέτα μου τον Πλάτανο ενώ αναρίθμητες είναι και οι ταινίες στις οποίες έχει παίξει.

Από τις Άγριες Μέλισσες στην μαθηματική διάνοια του Σασμού

Σταθμούς στην καριέρα του έως τώρα αποτελούν οι τόσο ξεχωριστές συνεργασίες μεταξύ των οποίων η συμμετοχή του στην ταινία μικρού μήκους «Εθελοντές» που έκανε με τον Αντίνοο Αλμπάνη, η ταινία «Λεωφορείο 43» με το Δημήτρη Πιατά, η συνεργασία του με την Αντιγόνη Δρακουλάκη όταν την σκηνοθέτησε στο θεατρικό «Κάποιος να με φωνάξει» αλλά και οι φορές που έχει συνεργαστεί με τον Στέφανο Κορκολή.

Φέτος λοιπόν τον έχουμε λατρέψει ως Τζον Παπαφράγκο μέσα από τη συχνότητα του Alpha, και όλοι αναμένουμε τη συνέχεια του ρόλου του!

 Ποιος είναι ο περίφημος Παπαφράγκος

Οι υποψίες για το ένοχο μυστικό του Μανώλη

Ο ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή του στο 7μέρες TV, μίλησε για τα κοινά στοιχεία με τον ήρωα του και για το πώς ασχολήθηκε με την υποκριτική.

Ποια είναι τα κοινά σας στοιχεία με Τζον Παπαφράγκο;

Παρόλο που είναι αυστηρός διαφορετικός, ο Τζον Παπαφράγκος είναι ένας πολύ καλός δάσκαλος και αυτό μου δημιούργησε θετική διάθεση απέναντι του. Ωστόσο, το μόνο κοινό μας χαρακτηριστικό είναι η μοναχικότητα, η οποία είναι και στάση ζωής.

Κατά τα άλλα, δεν έχω περίεργες συμπεριφορές όπως εκείνος, ούτε είμαι απότομος. Στα γυρίσματα γελάω γιατί λέω «σκέψου να σου τύχει ένας καθηγητής πανεπιστημίου που θα σε κρίνει από το αν σου αρέσει ο Μάλερ ή ο Σοστακόβιτς, κι εσύ να μην έχεις ακούσει τίποτα από κανέναν». Βέβαια, η μουσική και τα μαθηματικά έχουν κοινή γλώσσα.

Είναι σκληρός άνθρωπος ο Παπαφράγκος;

Όχι. Φαίνεται άγριος -ίσως γι’ αυτό και να ταίριαξε στην Κρήτη-, αλλά αυτό είναι επιφανειακό. Πιστεύω ότι μοιάζει με τον Μανόλη γιατί μέσα από τον κόσμο των Μαθηματικών βρίσκει την αρμονία. Στο μεταξύ, δεν ξέρουμε τι τον ώθησε να αφήσει το εξωτερικό για μια θέση στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης.

Μήπως είχε κάποια ερωτική απογοήτευση; Μήπως βρέθηκε κι αυτός σε αδιέξοδο; Ο Παπαφράγκος έχει κολλήσει με τον Μανόλη όχι μόνο γιατί τον θεωρεί ιδιοφυία, αλλά και γιατί βλέπει σε αυτόν έναν άνθρωπο που δεν αναγνωρίζει τις δυνατότητές του και θέλει να τον βοηθήσει να τις δει. Θέλει να τον ξυπνήσει για να εξελιχθεί και να κάνει ακαδημαϊκή καριέρα.

Μπορεί να φανταστεί ο Παπαφράγκος αυτό που κρύβει ο Μανόλης; Ότι έχει δει το δολοφόνο του Στεφανή και το κρύβει;

Ούτε καν το υποψιάζεται. Προσπαθεί να βρει τι είναι αυτό που τον μπλοκάρει, αλλά δεν πάει το μυαλό του ότι υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας σε μια δολοφονία. Θεωρώ ότι αυτό αγγίζει τα όρια της αρχαίας τραγωδίας.

Δεν ξέρω αν ο Μανόλης θα ξεπεράσει αυτήν τη σκηνή στη ζωή του, είναι μεγάλο το σοκ. Κι αναγκαστικά καταπιέζεται να μη μιλήσει για να μη γίνουν χειρότερα τα πράγματα. Ο Μανόλης είναι τραγικός ήρωας. Τον κρατάει ο φόβος και γι’ αυτό δεν καταδίδει τον Μαθιό στην αστυνομία. Όχι για να μην πάθει κάτι ο ίδιος, αλλά για να μη σκοτώσει ο Νικηφόρος τον Μαθιό ως εκδίκηση για το θάνατο του πατέρα του.

Ο Αλέξιος Κοτσώρης ή αλλιώς Τζον Παπαφράγκος αποκαλύπτει

Αυτό που ζει ο Μανόλης είναι τόσο δύσκολο, που δεν έχει μυαλό για να σκεφτεί τα Μαθηματικά. Εδώ μιλάμε για έγκλημα και τιμωρία και το παιδί αυτό γνωρίζει και προτιμά το ψέμα από μια καταστροφική αλήθεια.

Αν ο Μανόλης μιλήσει, θα διαταραχθεί η ισορροπία μέσα στο περιβάλλον του, θα γίνει ένα χωριό άνω-κάτω. Η Κλαίρη τον πιέζει, αλλά δεν ξέρει τι σημαίνει βεντέτα για την Κρήτη, ούτε τιμή, αίμα, φονικό. Στο δίλημμα «ψέμα ή αλήθεια» ο Μανώλης έχει διχαστεί. Βλέπει το συνολικό συμφέρον του χωριού και όχι το δίκαιο.

Πάντως, έχει δίκιο που προστατεύει τον Νικηφόρο…

Μα, δεν προστατεύει μόνο αυτόν, αλλά και τη μάνα του, τη Βασιλική. Ο Μανόλης έχει μια κρυφή ωριμότητα, οσμίζεται ότι ο τόπος του θέλει ηρεμία και κοιτάει το γενικότερο καλό. Αργά ή γρήγορα, όμως, θα αντιμετωπίσει την αλήθεια του.

Πώς ασχοληθήκατε με την υποκριτική;

Μου δίνει ισορροπία. Κυρίως το θέατρο, το οποίο αγαπώ πολύ. Είμαι καλά μέσα σε αυτό. Ζεις χιλιάδες ρόλους χωρίς να είσαι ο ήρωας που παθαίνει όλα αυτά που συμβαίνουν κάθε φορά. Φέτος σκηνοθέτησα στο θέατρο Αγγέλων Βήμα το έργο «Βαθιά γαλάζια θάλασσα», μια παράσταση που αγκάλιασε το κοινό. Το χειμώνα θα βρίσκομαι και πάλι στο Αγγέλων Βήμα και ελπίζω και στο «Σασμό». Ο Παπαφράγκος έχει «γράψει» στη συνείδηση του κόσμου. Κι όπως βλέπω κι εγώ μέσα από τα μάτια του, σε αυτό το ταξίδι της ζωής το θέμα είναι ένα: να είσαι καλότυχος και όχι επιτυχημένος.