Θα μας καθηλώσει ξανά - Βίντεο από τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του Maestro με την Μαρία Καβογιάννη

Η ερμηνεία της θα είναι και πάλι καθηλωτική

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Θα μας καθηλώσει ξανά - Βίντεο από τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του Maestro με την Μαρία Καβογιάννη

Τα γυρίσματα για την δεύτερη σεζόν του Maestro έχουν ήδη ξεκινήσει και μάλιστα ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης είχε ήδη έτοιμα τα πρώτα τέσσερα επεισόδια. Έτσι, η σελίδα της σειράς στο Instagram ανεβάζει συχνά πυκνά στιγμιότυπα από τα παρασκήνια των γυρισμάτων (δείτε εδώ την ανάρτηση της Χάρις Αλεξίου από τα γυρίσματα).

Σήμερα 6/4, λοιπόν, πήραμε μια γεύση από μια σκηνή που γυρίζεται μέσα στο μαγαζί της Μαρίας (Μαρία Καβογιάννη) όπου βρίσκεται εκεί και ο γιος της, Σπύρος (Γιώργος Μπένος).

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα του Maestro με την Μαρία Καβογιάννη

Η συγκλονιστική αποκάλυψη της Καβογιάννη μετά το τέλος του Maestro

Μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό Madame Figaro και τον δημοσιογράφο Αντώνη Κυριαζάνο παραχώρησε η Μαρία Καβογιάννη. Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε μεταξύ άλλων για τον δραματικό ρόλο της Μαρίας στη σειρά Maestro, που δέχεται ενδοοικογενειακή βία από τον σύζυγό της, αλλά και για τις σκληρές σκηνές που γύρισαν.

Ο δραματικός ρόλος χρειάζεται άλλη προετοιμασία;

Η σωστή προετοιμασία είναι ο κοινός παρονομαστής για να ερμηνεύσεις κάθε ρόλο. Θεωρώ την κωμωδία πιο δύσκολη υπόθεση επειδή αυτό που θα σε κάνει να γελάσεις πρέπει να είναι αυθόρμητο και αβίαστο, χωρίς επιτήδευση. Και στις δύο περιπτώσεις, πάντως, χρειάζεται να αισθάνεσαι απόλυτα αυτό που καλείσαι να ερμηνεύσεις – δεν μπορείς να το προσεγγίσεις μηχανικά ή μόνο εξωτερικά.

Και στα δύο, βέβαια, χρειάζεσαι βοήθεια από τους συνεργάτες σου. Το καλό σενάριο, οι καλοί ηθοποιοί, ο καλός σκηνοθέτης, όλα αυτά σε κάνουν να νιώθεις καλά και σε βοηθάνε να ερμηνεύσεις τον ρόλο σου, είτε πρόκειται για κωμωδία είτε για δράμα.

Οι αποκαλύψεις της Μαρίας Καβογιάννη για το Maestro

Η σειρά Maestro συζητήθηκε πολύ και για τις σκηνές ωμής βίας. Πόσο δύσκολο είναι να γυριστεί μια τέτοια σκηνή;

Η δυσκολία τους, τουλάχιστον για μένα, είναι ότι αυτό που εγώ το ζω ως μέρος του γυρίσματος υπάρχουν γυναίκες που το ζουν ως πραγματικότητα. Ο πόνος σου είναι ότι κάποιοι αυτό το ζουν στ’ αλήθεια. Πονάνε στ’ αλήθεια. Και αυτό σου δημιουργεί μια κραυγή πόνου. Παρόλο που εγώ δεν το έχω υποστεί ποτέ, ξέρω και ξέρουμε όλοι ότι συμβαίνει και μάλιστα παντού γύρω μας.

Όταν στο Maestro ο πατέρας δέρνει τον γιο και τη μάνα, ξέρεις ότι αυτή η σκηνή κάπου συμβαίνει στ’ αλήθεια. Παράλληλα, την ώρα του γυρίσματος είναι έτσι οι ηθοποιοί, η σκηνοθεσία, οι φωτισμοί, ακόμη και ο χώρος, που σε υποβάλλουν και σε κάνουν να το ζεις στ’ αλήθεια.

Θεωρείς ότι αυτές οι σκηνές κατάφεραν να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο πάνω στο θέμα της ενδοοικογενειακής βίας περισσότερο απ’ ό,τι τα δελτία ειδήσεων;

Ναι, πιστεύω ότι με τη μυθοπλασία ο θεατής βλέπει καθαρά το γεγονός και, επειδή το συνδέει και με άλλα γεγονότα μέσα στην αφήγηση, επηρεάζεται και ευαισθητοποιείται περισσότερο. Το διαπιστώνω και από αυτά που γράφονται για τις σκηνές αυτές, πράγματα πολύ ουσιαστικά και συναισθηματικά φορτισμένα.

Το έζησα και όταν μια γυναίκα με αγκάλιασε μέσα στον δρόμο και άρχισε να κλαίει – ή, μάλλον, αρχίσαμε να κλαίμε και οι δύο. Είναι κρίμα να ενώνονται οι άνθρωποι σ’ αυτά και όχι στη χαρά.