Μαύρο Ρόδο: Σπαραγμός στην κηδεία της Αυξεντίας - «Πως με άφησες τώρα που σε χρειάζομαι περισσότερο», ουρλιάζει η Ελισάβετ

Σούπερ αποκλειστικό

Μαύρο Ρόδο: Σπαραγμός στην κηδεία της Αυξεντίας - «Πως με άφησες τώρα που σε χρειάζομαι περισσότερο», ουρλιάζει η Ελισάβετ

Το περιοδικό Tv24 και η Γιάννα Παπανικολάου μας μεταφέρουν αποκλειστικά όλο το συγκλονιστικό ρεπορτάζ για την συνέχεια της σειράς Μαύρο Ρόδο. Θρήνος και σπαραγμός στην κηδεία της Αυξεντίας!

H Αυξεντία περνάει τις τελευταίες της στιγμές στο μοναστήρι και ζητάει από την Ελισάβετ να φύγει από εκεί: «Να φύγεις να σωθείς, κορίτσι μου, από εδώ μέσα! Δεν σου άξιζε να μεγαλώσεις μακριά από την αληθινή ζωή! Να ζήσεις με τον Πέτρο και το παιδί σας», της λέει και η καρδιά της την εγκαταλείπει. Ο θάνατός της προκαλεί θρήνο στο μοναστήρι και περισσότερο πόνο στην Ελισάβετ που χάνει τη δεύτερη μητέρα της.

Η κηδεία πραγματοποιείται μέσα σε κλίμα οδύνης και το «παρών» δίνουν και οι κάτοικοι της Γερακιανής καθώς την αγαπούσαν πολύ. Μετά η Ελισάβετ λυγίζει και λέει συνεχώς: «Πώς με άφησες τώρα που σε χρειάζομαι περισσότερο;». Ο Γεράσιμος τη βρίσκει σ’ αυτή την ευάλωτη κατάσταση και καταφέρνει να την απομακρύνει από το μοναστήρι και πάνε μαζί στο δάσος. «Χωρίς την Αυξεντία δεν μπορείς να μείνεις άλλο στο μοναστήρι», την παροτρύνει και εκείνη τον κοιτάζει με απορία. Συνεχίζει: «Ξέρεις ότι εγώ θα είμαι εδώ πλέον για εσένα και για το παιδί σου! Έλεισα εισιτήρια να φύγουμε μαζί στο εξωτερικό», της λέει, αλλά η Ελισάβετ αρνείται.

3 ακόμα συγκλονιστικές σκηνές στο Μαύρο Ρόδο

Σκηνή 1η

Μαύρο Ρόδο: Σπαραγμός στην κηδεία της Αυξεντίας - «Πως με άφησες τώρα που σε χρειάζομαι περισσότερο», ουρλιάζει η Ελισάβετ

Το σχέδιο του Βίκου να βγάλει τον Καστρινό από τη μέση ολοένα και πλησιάζει στο τέλος του καθώς ο Θέμης από τη δηλητήριο που του χορηγείται, καταρρέει και μάλιστα μπροστά στα μάτια του γιου του.

Όπως σας είχαμε αποκαλύψει σε προηγούμενο τεύχος μας, ο Βίκος σίγουρος για την εμπλοκή του Θέμη στην απόπειρα δολοφονίας του με την ανατίναξη του αμαξιού του, ορκίζεται να ορκιστεί τον εχθρό του και θα το κάνει πολεμώντας τον... εκ των έσω! Ετσι βάζει τον Φρέντι στο πλευρό του και εκείνος γίνεται το δεξί χέρι του Καστρινού στη θέση του Παράσχου που πια είναι νεκρός. Ο Βίκος δίνει στον Φρέντι το δηλητήριο με το οποίο θα βγάλει από τη μέση τον Θέμη:

Δείτε επίσης: Μαύρο Ρόδο: Το φινάλε της σεζόν - Ένας γάμος, μια γέννα κι ένας εγκλεισμός σε ψυχιατρείο

«Θα φροντίσεις αυτό να το πιει ο Καστρινός, χωρίς να σε καταλάβεις κανείς! Θα τον βγάλουμε από τη μέση και δεν θα ανοίξει ρουθούνι», του λέει και πράγματι εκείνος καταφέρνει να ρίξει το υγρό στο ποτό τού επιχειρηματία. Ο Θέμης αρχίζει να έχει συμπτώματα από τη δόση του δηλητηρίου και νιώθει τις δυνάμεις του να τον εγκαταλείπουν, αλλά το ρίχνει στην κούραση. Σύντομα ο Φρέντι θα του δώσει και τη δεύτερη δόση! Στο μεταξύ, ο Καστρινός μαθαίνει πως ο Βίκος τελικά ζει και αποφασίζει να δώσει τα χέρια με τη Ζαμάνου, με την υπόσχεση ότι θα της τον φέρει νεκρό: «Είμαι επιχειρηματίας και κοιτάζω το συμφέρον μου! Και το συμφέρον μου είναι να βγει ο Βίκος από τη μέση! Εχεις τον λόγο μου ότι αυτό θα γίνει και μάλιστα σύντομα», της υπόσχεται.

Στη συνέχεια εκείνος συναντάει τον Πέτρο και καθώς συζητάνε, σωριάζεται μπροστά στα πόδια του γιου του. «Μπαμπά; Βοήθεια, να τον πάμε στο νοσοκομείο», φωνάζει, αλλά όταν συνέρχεται, αρνείται σθεναρά να μεταφερθεί στο νοσοκομείο: «Τίποτα δεν έχω, κουρασμένος είμαι! Εχω δουλειές για να τρέχω στα νοσοκομεία», ισχυρίζεται, αλλά τα συμπτώματά του είναι πλέον πολύ σοβαρά. Ο Βίκος δίνει εντολή στον Φρέντι να προχωρήσει στη θανατηφόρα τελική δόση. Η υγεία του Θέμη επιδεινώνεται διαρκώς και ο Πέτρος με το ζόρι τον πάει να κάνει εξετάσεις. Οταν όμως ο Καστρινός πάρει τα αποτελέσματα θα ανακαλύψει πως κάποιος τον δηλητηρίασε. Την ίδια ώρα, η Θάλεια υποψιάζεται τον Φρέντι και βρίσκει όλα τα ενοχοποιητικά στοιχεία εναντίον του στο αυτοκίνητό του.

Σκηνή 2

Ο Λευτέρης μαθαίνει για την πρόταση του Γεράσιμου στην κόρη του, αρχίζει να ανησυχεί με την όλη συμπεριφορά του και προσπαθεί να προστατεύσει την Ελισάβετ: «Κορίτσι μου, αρχίζει να γίνεται επικίνδυνος, φοβάμαι μέχρι πού μπορεί να φτάσει, γύρνα στο σπίτι μας να είσαι ασφαλής», την ικετεύει, αλλά εκείνη επιμένει πως όλα είναι καλά. Το ίδιο βράδυ όμως, ο Γεράσιμος θα μπει νύχτα μέσα στο κελί της, αποφασισμένος να την πάρει για να φύγουν: «Πάμε να φύγουμε, τώρα είναι η ώρα δεν θα μας καταλάβει κανείς», της λέει και την τραβάει, ενώ εκείνη αρνείται. «Θέλεις να μείνεις εδώ για ποιον; Αυτόν τον αλήτη που σου κάνει τη ζωή κόλαση;», της φωνάζει και εκείνη προσπαθεί να του ξεφύγει: «Ηρέμησε και άφησέ με, δεν πρόκειται να φύγω». Εκείνη τη στιγμή, η αστυνομία φτάνει στο μοναστήρι μετά από καταγγελία για κλοπή. Ο Γεράσιμος που πιστεύει πως είναι για εκείνον, βγάζει όπλο, πυροβολεί έναν αστυνομικό και τρέπεται σε φυγή.

Σκηνή 3

Η Κασσιανή για να απαλλαγεί από τη Φιλαρέτη οργανώνει ένα ύπουλο σχέδιο με τη βοήθεια της Πολυξένης, που επίσης θέλει να πάρει τα πάντα από τον Λευτέρη. Ετσι το βράδυ η Πολυξένη παίρνει δύο πολύτιμες εικόνες από το μοναστήρι με τη βοήθεια της ηγουμένης και τις κρύβει στο σπίτι του Λευτέρη. Την επόμενη μέρα, η Κασσιανή δήθεν ανακαλύπτει ότι οι δύο πίνακες λείπουν, αλλά κανείς δεν έχει να δώσει απάντηση. «Μόνο δύο άνθρωποι γνωρίζουν πού βρίσκονταν αυτές οι εικόνες! Και εφόσον δεν είμαι εγώ, μάλλον η προηγούμενη ηγουμένη θα είναι σε θέση να μας απαντήσει», λέει και κοιτάζει τη Φιλαρέτη. «Αυτό είναι εξωφρενικό! Να με κατηγορείς για κλοπή;». Η Κασσιανή βρίσκει πρόσφορο έδαφος για να κατηγορήσει τη Φιλαρέτη μπροστά στον μητροπολίτη: «Είσαι κλέφτρα, ναι», φωνάζει. Ενα ανώνυμο τηλεφώνημα στην αστυνομία δίνει πληροφορίες για το πού μπορεί να βρίσκονται οι κλεμμένες εικόνες. Φυσικά, πίσω κρύβεται η Πολυξένη που δίνει οδηγίες για το σπίτι του Λευτέρη. Σύντομα ανακαλύπτουν από την αστυνομία ότι ο αριθμός που τους έδωσε μια κρίσιμη πληροφορία για τις κλεμμένες εικόνες ανήκει στην Αυξεντία.