Το ναυάγιο: «Νιώθω να ξαναζώ δίπλα σου» - Νύχτα πάθους για Αλίκη και Γιώργη

Επιασε δουλειά στην εφημερίδα του Γιώργη για να μαθαίνει τις κινήσεις του και να τις αποκαλύπτει στον Μιλτιάδη, τελικά όμως τον ερωτεύτηκε…

Το ναυάγιο: «Νιώθω να ξαναζώ δίπλα σου» - Νύχτα πάθους για Αλίκη και Γιώργη

Ραγδαίες θα είναι οι εξελίξεις στη νέα σειρά του Mega, Ναυάγιο! Η Αλίκη μπήκε στη ζωή του Γιώργη αναπάντεχα. Ο Μιλτιάδης Παντελίδης την έστειλε στην εφημερίδα που δουλεύει εκείνος, προκειμένου να κατασκοπεύει τις κινήσεις του δημοσιογράφου, όμως εκείνη συμπάθησε τον Γιώργη και δέθηκε μαζί του με έναν ξεχωριστό τρόπο. Τον βοήθησε στην έρευνά του, μοιράστηκε πληροφορίες που είχε μόνη της ανακαλύψει, δούλεψε μαζί του μέχρι αργά το βράδυ και μοιραία οι δύο νέοι ήρθαν κοντά.

Ο Γιώργης, παρά τον πόνο του για την απώλεια της Ασημίνας, δεν κατάφερε να μείνει απερίσπαστος στην έρευνά του για το ναυάγιο. Η ομορφιά της και η διάθεσή της να τον βοηθάει σε όλα, κέντρισαν το ενδιαφέρον του και άρχισε να της ανοίγεται κάθε μέρα και πιο πολύ.

Η Αλίκη ζητά από τον Μιλτιάδη να παραιτηθεί

Όσο Αλίκη και Γιώργης έρχονται κοντά, τόσο ο Μιλτιάδης την πιέζει για έξτρα πληροφορίες. Έτσι, η κοπέλα που έχει αρχίσει να ερωτεύεται τον όμορφο δημοσιογράφο, του ζητά να απεμπλακεί από τις υπηρεσίες που της είχε αναθέσει. Όταν μάλιστα ένα βράδυ κάνει έρωτα μαζί του, θα νιώσει ξεκάθαρα με ποιανού το μέρος θέλει να είναι. «Σε ευχαριστώ για τις στιγμές που μου χάρισες και για το ενδιαφέρον σου καθημερινά στη δουλειά. Ήρθες και έχει αλλάξει η ζωή μου. Νιώθω να ζω ξανά δίπλα σου», θα της πει μεταξύ άλλων.

Το ναυάγιο: «Νιώθω να ξαναζώ δίπλα σου» - Νύχτα πάθους για Αλίκη και Γιώργη

Δείτε επίσης: Το Ναυάγιο: «Τι κάνεις εκεί;» - Δείτε την σκηνή του βιασμού της Λίνας από τον Διονύση πριν παιχτεί στην τηλεόραση!

Γιώργης και Αλίκη μετά τη νύχτα πάθους δεν θα θέλουν να κρύψουν τον έρωτά τους, όμως εκείνη θα αισθάνεται άσχημα για τον λόγο που τον προσέγγισε. Και η αλήθεια είναι πως όταν ο Γιώργης μάθει την αλήθεια που κρύβεται πίσω από τη γνωριμία τους, θα κλονιστεί.

Από την Κατερίνα Παπαγιαννοπούλου