Έμεινε πίσω με 7,9 μονάδες διαφορά - Τα νούμερα τηλεθέασης του Κώστα Τσουρού και της Ναταλίας Γερμανού

Ποιος βγήκε νικητής;

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
Φωτογραφία αρχείου NDP Photo Agency
Φωτογραφία αρχείου NDP Photo Agency

Η Ναταλία Γερμανού δουλεύει χρόνια στην τηλεόραση και σίγουρα έχει "χτίσει" το κοινό της με πολύ κόπο, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία, γι' αυτό και συνεχίσει στο κανάλι του ALPHA με την εκπομπή "Καλύτερα Δε Γίνεται". Ο Κώστας Τσουρός από την άλλη πλευρά, ναι μεν εργάζεται ως δημοσιογράφος, και μάλιστα καλός, καιρό τώρα, όμως αυτή τη σεζόν δοκιμάζεται για πρώτη φορά ως παρουσιαστής.

Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται χρόνο για να ανακαλύψει τι πετυχαίνει, τι του ταιριάζει περισσότερο και τι θα έπρεπε να αλλάξει. Αν και το "Ακόμα δεν είδες τίποτα" σημειώνει ικανοποιητικά νούμερα τηλεθέασης μέχρι στιγμής, δύσκολα καταφέρνει να ξεπεράσει το αντίπαλο πρόγραμμα, αυτό της πρώην συνεργάτιδας του παρουσιαστή του MEGA. Το Σάββατο 21/10, για παράδειγμα, ο Κώστας Τσουρός έμεινε πίσω με 7,9 μονάδες διαφορά. Η Ναταλία Γερμανού άγγιξε το 16,6%, ενώ εκείνος το 8,7%.

Δείτε επίσης: «Μπορεί στα 30 αυτά χρόνια που κάνω τηλεόραση να μην ήμουν πάντα άγγελος...» - Τι αποκάλυψε η Ναταλία Γερμανού για παλιότερες συμπεριφορές της

Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης της μεσημεριανής ζώνης το Σάββατο 21/10

Τα ποσοστά της εκπομπής του MEGA "Ακόμα δεν είδες τίποτα"

  • 7,8
  • 9,4
  • 8,6
  • 8,6
  • 12,3
  • 7,6
  • 8,8
  • 8,4
  • 7,3
  • 7,5
  • 9,2

Τα τέταρτα του "Καλύτερα Δε Γίνεται"

  • 17,9
  • 21,4
  • 16,3
  • 18,2
  • 15,9
  • 20,0
  • 17,3
  • 17,8
  • 17,1
  • 13,0
  • 12,1
  • 11,8

Μεσημεριανή ζώνη

  • ΣΚΑΙ: Γειά σου 6,6
  • ALPHA: Καλύτερα Δε Γίνεται 16,6
  • STAR: Ντετέκτιβ Μονκ 9,2
  • MEGA: Ακόμα δεν είδες τίποτα 8,7
  • OPEN: Επί τόπου 3,4
  • ΑΝΤ1: Υγεία Πάνω από Όλα 4,3

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.