Dragon's Den πρεμιέρα 19/1 - Τι συνέβη στα νούμερα τηλεθέασης τα 50 λεπτά που ο Τανιμανίδης έπαιξε απέναντι από τη Γη της ελιάς

Μετά την αλλαγή ώρας της σειράς του Mega!

Ελένη Μήτση
Youweekly Editor
NDP
NDP

Το βράδυ της Παρασκευής 19/1 ο Σάκης Τανιμανίδης έκανε πρεμιέρα για τον δεύτερο κύκλο του Dragons' Den στον ΑΝΤ1 με το παιχνίδι επιχειρηματικότητας να φέρνει εντάσεις και ευτράπελα από το πρώτο κιόλας επεισόδιο (δείτε εδώ τα highlights).

Ο παρουσιαστής πίστευε πολύ το εν λόγω πρόγραμμα από την πρώτη κιόλας χρονιά, που βγήκε στον αέρα. Ο ίδιος μάλιστα τόνιζε διαρκώς, πως πρόκειται για μια πρωτοπορία στην ελληνική τηλεόραση, καθώς δεν είχε προβληθεί ποτέ ξανά κάτι αντίστοιχο.

Σε άλλες δηλώσεις του ο Σάκης Τανιμανίδης είχε αναφέρει, πως το ελληνικό κοινό δεν είναι έτοιμο για ένα πρόγραμμα σαν το Dragons'. Τελικά το ίδιο ισχύει και για φέτος; Με βάση λοιπόν τα νούμερα τηλεθέασης, που πήραμε στα χέρια μας έχουμε να πούμε, πως δεν τα πήγε άσχημα το πρόγραμμα.

Συνολικά το Dragons' Den σημείωσε 15% (10,7 15,1 15,4 14,2 17,9 15,6 14,9 16,4). Μάλιστα το πρόγραμμα έπαιξε για 50 λεπτά απέναντι από τη Γη της Ελιάς, η οποία άλλαξε ώρα. Η σειρά μάλιστα δεν ξεπέρασε την πρεμιέρα του Τανιμανίδη αγγίζοντας το 12,8 % (13,2 11,2 13,9 11,2 15,3 11,8).

Τα νούμερα τηλεθέασης για την πρεμιέρα 19/1 του Dragons' Den

Prime time

  • ΑΝΤ1: Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος 23,2
  • ΑΝΤ1: Έρωτας Φυγάς 8,3
  • ΑΝΤ1: Dragons' Den πρεμιέρα 15
  • OPEN: Η υπόσχεση 1,7
  • ALPHA: Ο κατεργάρης 4,3
  • ALPHA: Το προξενιό της Ιουλίας 5,4
  • ALPHA: Armageddon 8,1
  • STAR: Μαχητές των δρόμων 9 12,6
  • ΣΚΑΙ: Allu fun Mark 11,1
  • MEGA: Γη της Ελιάς 12,8
  • MEGA: Φως στο τούνελ 20,1
  • ΕΡΤ: Swich 2,2
  • ΕΡΤ: Στα σύρματα 2,1
  • ΕΡΤ: 3oς όροφος 1,5
  • ΕΡΤ: Μουσικό Κουτί 2,2

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.