Το τηλεοπτικό τοπίο της Δευτέρας 5/5 είχε τους ξεκάθαρους νικητές του και, δυστυχώς για κάποιους, και τους ηττημένους. Η πρωινή και μεσημεριανή ζώνη αποτύπωσε με απόλυτη σαφήνεια ποιες εκπομπές αγαπήθηκαν από το κοινό και ποιες δυσκολεύονται να βρουν σταθερό βηματισμό. Και κάπου ανάμεσα στις καμπύλες των ποσοστών, η Φαίη Σκορδά γελάει… και η Δανάη Μπάρκα μάλλον… «κλαίει», για ακόμα μια φορά.
Buongiorno Mega – Η μεγάλη έκπληξη της πρωινής ζώνης

Η Φαίη Σκορδά, που μετακόμισε από τον ΣΚΑΪ στο Mega αφήνοντας πίσω της τις χαμηλές πτήσεις της περασμένης σεζόν, φαίνεται πως έκανε την καλύτερη τηλεοπτική της επιλογή. Η νέα της εκπομπή Buongiorno σάρωσε χθες με 18% 12,0-18,4-19,7-21,3-19,2-18,5-12,6-13,5-17,7-17,8-21,9-22,6-19,7-16,4 τηλεθέαση, αφήνοντας πολύ πίσω τους ανταγωνιστές της. Στην ίδια ζώνη, ο ΑΝΤ1 με το Το Πρωινό κατέγραψε 10,7% 7,7-11,4-14,2-10,6-14,2-12,4-12,5-10,6-9,2-9,7-9,4-6,2, ο ALPHA με τη Super Κατερίνα 10,9% 19,2-12,7-11,6-10,2-13,4-11,6-13,8-10,6-8,9-5,4-5,9-7,3, ενώ το Breakfast@Star έπιασε το 10,1% 7,8-9,5-9,2-10,0-11,1-8,8-7,9-8,8-10,5-12,9-13,3-11,2.
Τα υπόλοιπα κανάλια κινήθηκαν σε μονοψήφια: οι Αταίριαστοι στον ΣΚΑΪ στο 5,9% 6,6-6,9-6,1-6,8-7,0-5,7-4,6-3,5, το Πρωινό Σουσού στο OPEN στο 5,5% 3,2-2,4-8,2-9,9-9,1-5,1-5,2-5,1-4,6-4,7-4,8-5,6-4,1, και η ΕΡΤ με το Πρωίαν σε είδον στο 5,3% 6,9-2,6-3,0-3,3-3,7-6,0-6,8-5,0-5,5-6,2-7,3-6,9.
Το κοινό φαίνεται πως ανταποκρίνεται θετικά στο νέο προφίλ της Σκορδά και το πιο lifestyle ύφος της εκπομπής της. Η ίδια δείχνει ανανεωμένη, με σιγουριά και φρεσκάδα που, όπως αποδεικνύεται, λείπει από άλλες εκπομπές της ζώνης.
Η μεσημεριανή πτώση της Δανάης – Μία μετακόμιση που δεν απέδωσε
Στην αντίπερα όχθη, η Δανάη Μπάρκα φέτος μεταφέρθηκε από την πρωινή στη μεσημεριανή ζώνη, αφού τη θέση της στο πρωί κατέλαβε η Σκορδά. Δυστυχώς όμως, ούτε η αλλαγή ώρας ούτε το ανανεωμένο περιεχόμενο φαίνεται να έχουν αποδώσει. Η εκπομπή της Πάμε Δανάη κατέγραψε μόλις 7,7% 10,1-10,2-7,8-7,3-7,4-6,7-6,8-5,2 τηλεθέαση – ένα μονοψήφιο νούμερο που όπως φαίνεται έχει βαρεθεί η διοίκηση του Mega να βλέπει, γι’ αυτό και αποφάσισε να προχωρήσει στο πρόωρο κόψιμο της εκπομπής (όπως πολύ σωστά σας είχαμε αποκαλύψει εδώ στο Youweekly.gr καιρό τώρα), δίνοντας στην ομάδα του Πάμε Δανάη την ευκαιρία να αποχαιρετήσουν το κοινό την Παρασκευή.
Και η σύγκριση είναι αμείλικτη: στην ίδια μεσημεριανή ζώνη, η Ζέτα Μακρυπούλια με το Ρουκ Ζουκ έφτασε στο εντυπωσιακό 20,9% 19,4-20,2-21,0-23,4-20,3, ενώ επαναλήψεις όπως το Σόι σου και οι Οικογενειακές ιστορίες στον ALPHA είχαν 15,3% 13,9-16,2-15,6 και 13,6% 11,9-12,0-15,1-15,3 αντίστοιχα. Η Ζήνα Κουτσελίνη κράτησε το δικό της κοινό στο STAR με 11,6% 10,0-10,1-9,3-11,1-12,4-15,0-16,4-10,1-9,8, και το Open Τώρα! σημείωσε 7,4% 5,5-6,0-7,1-10,2-9,6-8,2-8,6-5,8-6,0, παρόμοιο νούμερο με της Δανάης. Η εκπομπή της ΕΡΤ, Στούντιο 4, έφτασε στο 6,1% 4,8-5,5-5,4-4,7-6,6-7,7-7,1-7,2-7,5-6,7-5,4-4,7.
Η τηλεθέαση είναι παιχνίδι στρατηγικής
Η περίπτωση της Σκορδά και της Μπάρκα δείχνει πως τίποτα δεν είναι δεδομένο στην τηλεόραση – ούτε τα πρόσωπα, ούτε τα slot. Η στρατηγική, το timing, η χημεία με το κοινό, ακόμα και η ψυχολογία των παρουσιαστών παίζουν ρόλο. Η Φαίη φαίνεται να βρήκε τον αέρα της στο Mega και δικαιώθηκε για την τηλεοπτική της μετακίνηση. Αντίθετα, η Δανάη δεν τα κατάφερε…
Το κοινό μίλησε. Και στην TV, η αλήθεια των αριθμών δεν συγχωρεί.