Γυναίκα χωρίς όνομα: Όλες οι συγκλονιστικές εξελίξεις για την εβδομάδα!

Αναλυτικά τα επεισόδια!

Γυναίκα χωρίς όνομα: Όλες οι συγκλονιστικές εξελίξεις για την εβδομάδα!

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις της σειράς «Γυναίκα χωρίς όνομα» του ΑΝΤ1 και εμείς σας έχουμε όλα τα επεισόδια για την εβδομάδα!

Τι θα δούμε αναλυτικά

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 149
Η Μάρθα, βλέποντας την Μαρίνα σε κρίσιμη κατάσταση, απελπίζεται όλο και περισσότερο και γίνεται έξαλλη με την Κάτια. Ο Αντρέας φεύγει από το σπίτι κι εγκαταλείπει την Κάτια, αγνοώντας τις εκκλήσεις της... Η Λίλιαν επισκέπτεται τη Μαρίνα στο νοσοκομείο και λυγίζει βλέποντάς την. Ο Φώτης κι ο Μιχάλης νιώθουν ενοχές για την επίθεση στη Μαρίνα, επειδή δεν ήταν μαζί της, να την προστατέψουν. Παράλληλα, ο Σταύρος παρηγορεί τη Ρένα κι έρχονται κοντά ακόμη περισσότερο. Μετά από μια κουβέντα με τη Μάρθα, τον Φώτη και τον Αντρέα, ο ντετέκτιβ πηγαίνει στην Κάτια, με σκοπό να μάθει τι ρόλο έχει παίξει στην επίθεση κατά της Μαρίνας, αλλά εκείνη αρνείται κάθε ανάμειξη.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 150
Η Μαρίνα δίνει μάχη για τη ζωή της στην εντατική μονάδα παρακολούθησης. Η Κάτια μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, νιώθει να βουλιάζει, καθώς η απόπειρα δολοφονίας της Μαρίνας απέτυχε και παλεύει ταυτόχρονα με τις τύψεις αλλά και τον τρόμο ότι μπορεί να κατηγορηθεί γι’ αυτό. Η Μάρθα μαθαίνει πως η Κάτια επισκέφτηκε την Μαρίνα στο νοσοκομείο και φοβάται πως όσο ζει η Κάτια, η Μαρίνα θα κινδυνεύει. Αποφασίζει να δώσει αυτή τη λύση, αφού ο Φώτης δεν θέλει να προβούν σε ακραίες ενέργειες, σχετικά με την Κάτια. Η Μελίτη ζητάει να δει τη μητέρα της και αποφασίζει να πάει μόνη της στο νοσοκομείο, αφού οι θετοί της γονείς δεν προτίθενται να την πάνε εκεί. Το σκάνε μαζί με την μικρή Ελπίδα, χωρίς να τις αντιληφθεί η Λίλιαν. Η σχέση Έλλης – Άρη δοκιμάζεται συνέχεια, ενώ ένα νέο πρόσωπο κάνει την εμφάνισή του στον Όμιλο, που φαίνεται να γοητεύεται από την Έλλη.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 151
Ενώ η κατάσταση της Μαρίνας είναι σταθερή και κρίσιμη και όλοι αγωνιούν γι αυτήν, ο Αντρέας φιλοξενείται στο σπίτι της Ρένας. Μάταια η Κάτια εισβάλλει εκεί και του ζητά να επιστρέψει σ’ αυτήν. Ο Αντρέας την απωθεί κι η Ρένα τη διώχνει. Ο Φώτης στο μεταξύ, συνειδητοποιεί πως η Μάρθα του έχει πάρει το όπλο του και γίνεται έξαλλος. Προσπαθεί να την πείσει πως αυτός δεν είναι τρόπος να προστατεύσει την Μαρίνα. Η Κάτια χάνει τελείως την ψυχραιμία της και απελπίζεται όταν μαθαίνει ότι η αστυνομία συνέλαβε αυτόν που πυροβόλησε την Μαρίνα, γεγονός που ενθουσιάζει την Μάρθα και τον Φώτη που τώρα ελπίζουν ότι το να φτάσει η αστυνομία στην Κάτια, είναι θέμα χρόνου. Στο δωμάτιό της, η Μαρίνα παλεύει να κρατηθεί στη ζωή.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 152
Ενώ όλοι περιμένουν να συνέλθει η Μαρίνα, η αστυνομία συλλαμβάνει τον δράστη της επίθεσης εναντίον της, ελπίζοντας πως θα μάθουν ποιος σχεδίασε την επίθεση. Ο αστυνόμος ανακρίνει τον Αντρέα προσπαθώντας να μάθει για την πιθανή εμπλοκή της Κάτιας, αλλά αυτός αποφεύγει να πει την αλήθεια. Ο Μιχάλης δεν φεύγει λεπτό από το πλευρό της Μαρίνας, ελπίζοντας σε ένα σημάδι βελτίωσης. Η Ρία βλέπει κρυφά τον Δημήτρη να προσεγγίζει ερωτικά την Σοφία και αποφασίζει να μάθει την αλήθεια. Ο Κωστής έρχεται όλο και πιο κοντά στην Μελίτη, ενώ την ίδια στιγμή η κατάσταση της Μαρίνας χειροτερεύει.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 153
Η ώρα για να γεννήσει η Σοφία φτάνει κι αυτό προκαλεί μεγάλη αναστάτωση στον Γιώργο, αλλά και στον Δημήτρη... Την ίδια στιγμή, σε ένα άλλο νοσοκομείο, η ασταθής κατάσταση στην υγεία της Μαρίνας διατηρεί την αβεβαιότητα όλων των γύρω της, για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει για τη ζωή της. Όμως η δική της ανάγκη να ξανασυναντήσει την κόρη της, θα αποδειχτεί τελικά δυνατότερη από κάθε ιατρική πρόγνωση. Κανείς, όμως, δεν μπορεί να υπολογίσει ότι μέσα στην γενική αναστάτωση που θα προκληθεί, ο Φώτης, θα βρεθεί αντιμέτωπος με το κρυφό ημερολόγιο της Μάρθας, που του αποκαλύπτει τα μεγάλα μυστικά στη ζωή της Μαρίνας, αλλά και στη δική του…

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 154
Η Μαρίνα κάνει μια συμφωνία με την Κάτια, αγνοώντας ότι η Κάτια δεν έχει σκοπό να την τηρήσει. Ο Δημήτρης περνάει δύσκολες ώρες, επειδή δεν μπορεί να είναι κοντά στη Σοφία και στο νεογέννητο γιο του, ενώ αντίθετα ο Γιώργος πλέει σε πελάγη ευτυχίας. Ταυτόχρονα, η Κάτια και η Έλλη κάνουν κοινό «μέτωπο», αποφασίζοντας ότι το παιδί του Δημήτρη και της Σοφίας δεν πρέπει ποτέ να μπει στην οικογένεια. Ο Κωστής περνάει χρόνο με τη Μελίτη κι έρχονται κοντά, με αποτέλεσμα η Λίλιαν να νιώθει ότι η κόρη της απομακρύνεται από εκείνη και αναζητά την αγάπη των βιολογικών της γονιών. Ο φόβος της αυτός ενισχύεται όταν η Μελίτη της ζητάει να πάνε στο νοσοκομείο να δουν τη Μαρίνα. Εν τω μεταξύ, η Ρένα είναι ευτυχισμένη που έχει συνέλθει η Μαρίνα κι έρχεται πιο κοντά με τον Αντρέα. Παράλληλα, ο Φώτης είναι συγκλονισμένος από την αποκάλυψη ότι η Μαρίνα είναι κόρη του. Κι ενώ δεν αποκαλύπτει στη Μάρθα ότι γνωρίζει την αλήθεια, αποφασίζει να πάει στην Κάτια... Έχετε διαβάσει το συνταρακτικό φινάλε;

Γυναίκα χωρίς όνομα: Αυτό είναι το μέλλον της σειράς του ΑΝΤ1!

Ποιο είναι το μέλλον της τηλεοπτικής σειράς του ΑΝΤ1, Γυναίκα χωρίς όνομα; Θα συνεχίσει και του χρόνου;

Ο Μέμος Μπεγνής επέστρεψε τηλεοπτικά μετά από αρκετά χρόνια απουσίας μέσα από τη σειρά του ΑΝΤ1 «Γυναίκα χωρίς όνομα» και δηλώνει ιδιαίτερα ευτυχής γι’ αυτή τη συγκυρία.

Καιρό έχουμε να σας δούμε στην ελληνική τηλεόραση. Τα τελευταία τρία χρόνια κάνατε συνεργασίες μόνο με την Κύπρο.
«Μου είχε λείψει η ελληνική τηλεόραση και ήθελα να επιστρέψω. Είναι μια ευτυχής συγκυρία και χαίρομαι που συνέβη μέσα από μια σειρά όπως η “Γυναίκα χωρίς όνομα”. Πρόκειται για μια παραγωγή ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα που εξιτάρει τον κόσμο και του αρέσει πολύ».

Γυναίκα χωρίς όνομα Μέμος Μπεγνής

Το θέμα της μητρότητας θίγεται σε όλες του τις παραμέτρους αλλά και ο τρόπος με τον οποίο εμπλέκονται οι ανδρικοί ρόλοι δημιουργούν μια ιστορία που απευθύνεται σε σύνολο του κοινού.
«Πιστεύω ότι εκεί οφείλεται και η επιτυχία της σειράς. Δεν έχει χάρτινους χαρακτήρες και ο κόσμος μπορεί να ταυτιστεί μαζί τους. Εχει γίνει μια ωραία απόδοση από το κορεάτικο φορμάτ, αν και πλέον οι ιστορίες είναι τελείως διαφορετικές. Η Μαρία Γεωργιάδου είναι πολύ ταλαντούχα στο να πλέκει χαρακτήρες. Οφείλω δε να τονίσω ότι ο παραγωγός Σταύρος Καπελούζος είναι τύπος και υπογραμμός σε όλα τα επίπεδα. Το λέω αυτό γιατί κι εμείς οι ηθοποιοί έχουμε περάσει πολλά».

Είναι αλήθεια ότι είχατε πρόταση και παλαιότερα για τη ίδια σειρά αλλά για άλλο ρόλο και για ποιον;
«Ναι, ήταν τον Νοέμβριο αλλά δεν θυμάμαι για ποιο χαρακτήρα. Τότε είχα στο θέατρο παράλληλα την παιδική παράσταση και τις “Μάγισσες της Σμύρνης”. Οταν συζητήσαμε τα ωράριά μου, μού είπαν ότι δεν προλαβαίνουμε. Τώρα που τελείωσα με τις “Μάγισσες” είπα το “ναι” γιατί ήθελα πολύ να κάνω αυτή τη σειρά».

Είχατε παρακολουθήσει προηγούμενα επεισόδια;
«Ελάχιστα και αυτό όταν μου έγινε η πρόταση. Δεν βλέπω τηλεόραση γιατί δεν έχω καθόλου χρόνο κι αν βρεθεί έστω και λίγος θέλω να ξεκουραστώ ή να δω φίλους».

Ηταν δύσκολο να βρείτε τα πατήματά σας ως Σταύρος;
«Στην αρχή ήταν δύσκολο να καταλάβω τι πρέπει να κάνω. Μπήκα σε ένα γύρισμα ως “ξένος” καθώς υπάρχουν ήδη χαρακτήρες. Θέλησα να μιλήσω με τη Μαρία Γεωργιάδου και τον κ. Καπελούζο για το ποιος είναι ο ήρωας αυτός, για το παρελθόν του, τι θέλει στη ζωή του και βρήκα τα πατήματά μου στην πορεία συμπράττοντας την ίδια στιγμή και με τους άλλους συναδέλφους. Είναι πολύ ωραίο το να χτίζεις σιγά-σιγά τον ρόλο σου και να βρίσκεις τις ισορροπίες του χαρακτήρα σου».

Οταν πρωτοδιαβάσατε τον ρόλο σας τι σας έκανε εντύπωση στον Σταύρο;
«Καταρχάς ότι είναι αλτρουιστής. Αγαπάει τους ανθρώπους. Είναι γυναικολόγος και βοηθάει τις γυναίκες που δεν μπορούν να κάνουν παιδί. Χαίρομαι που είναι θετικός χαρακτήρας. Οχι ότι δεν θα τον έκανα αν ήταν αρνητικός αλλά δεν θα ήθελα να γυρίσω στην ελληνική τηλεόραση μετά από τόσα χρόνια ως... αντιπαθής. Το γεγονός ότι η γυναίκα του δεν μπορούσε να τεκνοποιήσει και έχει υιοθετήσει την Ελπίδα, μου δείχνει ότι έναν άτομο που αγαπάει τη σύντροφό του, τα παιδιά και θέλει να είναι ευτυχισμένος».

Ωστόσο τον παρακολουθούμε να είναι πια φίλος με τη Λίλιαν και να συνεχίζει τη ζωή του με τη Ρένα. Είναι ερωτευμένος μαζί της;
«Εχουν τσακωθεί γιατί δεν μπορεί να φανταστεί ότι όλο αυτό που συμβαίνει είναι μια σύμπτωση. Οτι δηλαδή γνωρίστηκαν τυχαία, ότι η φίλη της είναι η Μαρίνα και κόρη της η Ελπίδα την οποία συμπτωματικά εκείνος υιοθέτησε. Ομως υπάρχει έρωτας και τα ξαναβρίσκουν. Και μπορεί να μιλάμε για μυθοπλασία, αλλά η ζωή γράφει τα πιο απίθανα σενάρια που αν τα διηγηθείς σε έναν σεναριογράφο μπορεί και να μη σε πιστέψει».

Υπάρχει περίπτωση ο Σταύρος να τα ξαναβρεί με τη Λίλιαν τώρα που κινδυνεύουν να χάσουν το παιδί;
«Ο Σταύρος επέστρεψε για να σώσει τον γάμο του. Ομως αυτό δεν συμβαίνει. Εκείνη είναι πια με τον Κωστή, εκείνος με τη Ρένα. Η γυναίκα του μάλιστα τον συμβουλεύει για την καινούρια του σχέση. Η νέα τους ζωή είναι αποδεκτή και από τους δύο. Πολύ Σουηδία, δεν νομίζετε;».

Οντως το μοντέλο είναι σκανδιναβικό. Η Ρένα είναι ερωτευμένη μαζί του ή για εκείνη είναι μια σανίδα σωτηρίας για να αποκτήσει ένα παιδί;
«Ετσι ξεκίνησε η σχέση τους και αυτός ήταν ο αρχικός της στόχος. Ομως τώρα τη βλέπουμε να έχει συναισθήματα για εκείνον».

Θα συνεχίσουν να είναι μαζί; Θα καταφέρουν να κάνουν ένα παιδί;
«Λογικά μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον».

Τι γνώμη έχετε για την Κάτια και τη Μαρίνα;
«Η Κάτια είναι σκληρή γυναίκα, αδίστακτη και αν χρειαστεί θα πατήσει επί πτωμάτων. Το γεγονός ότι δίνει εντολή δολοφονίας για τη Μαρίνα τα λέει όλα. Η Μαρίνα πάλι είναι ευαίσθητη κι έχει περάσει δύσκολα στη φυλακή. Εχει χάσει το παιδί της και θέλει να το βρει. Είναι ένα ζώο πληγωμένο το οποίο, αν βρεθεί σε μια δύσκολη στιγμή, θα σου χυμήξει. Είναι καλό στοιχείο η Μαρίνα».

Ο ρόλος σας είναι μόνιμος;
«Ναι. Μου έχει γίνει πρόταση για του χρόνου και θα συνεχίσω. Μάλιστα όταν διάβασα στο σενάριο ότι ο Σταύρος θέλει να φύγει με την Ελπίδα στο Λονδίνο, σκέφτηκα: “Τι κάνουν; Με διώχνουν;” (γελάει). Αλλά δεν θα φύγουμε τελικά».

Μπαίνετε στη διαδικασία να ψάξετε τι θα συμβεί στον ήρωά σας στο μέλλον ή αφήνεστε στα χέρια του σεναριογράφου;
«Δεν ψάχνω να μάθω κάτι περισσότερο πέρα από το σενάριο που έρχεται στα χέρια μου. Οχι ότι δεν είμαι ενθουσιώδης. Το αντίθετο. Αλλά είμαι πολλά χρόνια στον χώρο και βλέπω τα πράγματα πιο επαγγελματικά. Αφήνομαι στους συγγραφείς οι οποίοι ορίζουν το τι μέλλει γενέσθαι. Δεν θέλω να χάσω την έκπληξη και να ξέρω το τέλος».

Γυναίκα χωρίς όνομα Μέμος Μπεγνής

Με την Ευδοκία Ρουμελιώτη είστε πολύ φίλοι. Είναι πιο εύκολο το γύρισμα;
«Εχουμε μεγάλη αγάπη από τότε που συνεργαστήκαμε στις “Φιλοδοξίες”. Λέει ότι οφείλει τη θεατρική της πορεία σε εμένα γιατί τη γνώρισα στον Μιχάλη Κακογιάννη για τον “Αμλετ”. Η Ευδοκία δεν είχε αυτοπεποίθηση και μου έλεγε “σιγά μη μου δώσει τον ρόλο της Οφηλίας”. Εγώ επέμενα να συναντηθούν. Οταν την είδε έπαθε πλάκα γιατί αν προσέξετε η Ευδοκία μοιάζει με την Οντρεϊ Χέμπορν. Επαθε σοκ όταν την είδε ο Κακογιάννης. Ερωτεύτηκαν. Τώρα στα γυρίσματα γελάμε πολύ. Εχει πολύ χιούμορ. Είχα την ευτυχία να γνωρίσω και τη Μαρκέλα Γιαννάτου. Είναι έρωτας. Είναι πολύ αστεία και θέλουμε να κάνουμε σκηνές μαζί. Είμαι ευτυχής γι’ αυτό γιατί δεν παλεύεται αν δεν υπάρχει συνεννόηση».

Φαίνεστε από τους ανθρώπους που δουλεύουν πολύ όταν καταπιάνονται με κάτι.
«Δουλεύω πολύ γιατί μου αρέσει αυτή η δουλειά. Κλαίγομαι κάποιες φορές καθώς φτάνω στα όριά μου από τον φόρτο εργασίας αλλά αν έκανα κάτι άλλο θα ήμουν δυστυχής. Ευχαριστώ το σύμπαν γι’ αυτό».

Δεν είναι όλοι οι συνάδελφοί σας τόσο αφοσιωμένοι στην τέχνη τους και η αλήθεια είναι ότι κάποιοι έχουν ένα επηρμένο ύφος.
«Υπάρχει αχαριστία. Θεωρούν ότι είναι στον χώρο γιατί τους το χρωστάει το σύμπαν και έχουν ύφος... ψώνιου. Αν είναι δυνατόν να μην αντιμετωπίζεις όμορφα και με ταπεινότητα αυτό που συμβαίνει και μην να ευγνωμονείς τον κόσμο και αυτούς που σε στήριξαν! Σε αυτή τη δουλειά δεν είσαι πάντα στην πρώτη γραμμή. Τρελαίνομαι με τους ηθοποιούς που έχουν το στυλ του παράγοντα. Πού, στην Ψωροκώσταινα. Δεν είμαστε και στο Χόλιγουντ».

Πάντως δεν μασάτε τα λόγια σας.
«Θα πω όσο καλύτερα γίνεται αυτό που πιστεύω γιατί αν με αφήσετε ελεύθερο θα έχουμε θύματα. Μου έχει κοστίσει μερικές φορές. Αλλά δεν μπορείς να υποκρίνεσαι. Αλλο υποκριτική και άλλο υποκρισία. Είναι εκείνοι που λένε “τι θες και μιλάς” ή “τουλάχιστον μη μιλάς”. Πρέπει όμως κάποιες φορές τα πράγματα να λέγονται με το όνομά τους χωρίς να γινόμαστε αγενείς στο όνομα της ειλικρίνειας. Ωστόσο πρέπει να μπαίνουν κάποια όρια».

ΠΗΓΗ: TV24
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΓΑΡΝΕΛΗ