Αν ήμουν πλούσιος: Ο Βρανάς δεν προλαβαίνει τις κακοτυχίες! Οι εξελίξεις της εβδομάδας (25-29/11)!

Τα επεισόδια πριν παιχτούν στην τηλεόραση!

Αν ήμουν πλούσιος: Ο Βρανάς δεν προλαβαίνει τις κακοτυχίες! Οι εξελίξεις της εβδομάδας (25-29/11)!

Σας έχουμε όλες τις εξελίξεις της εβδομάδας από τη σειρά του Ant1, «Αν ήμουν πλούσιος»! Ο Βρανάς δεν προλαβαίνει τις κακοτυχίες...

Δείτε αναλυτικά...

Θυμηθείτε τι είδαμε την προηγούμενη εβδομάδα!

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 51

Η περιπέτεια του Μάνου στο αστυνομικό τμήμα έχει αίσιο τέλος καθώς ο θείος της Σμαράγδας, Λέανδρος, που το έστησε όλο αυτό έχει κάτι άλλο στο μυαλό του. Η Μόνικα παρόλο που επιβεβαιώνει τις υποψίες της για την σχέση του Μάνου και της Ξένιας, συνεχίζει το παιχνίδι της, να εισπράξει ο Μάνος τον λαχνό και μετά να αρπάξει εκείνη τα κέρδη μαζί με τον Βρανά. Παράλληλα ο Θεοχάρης μαζί με την Μυρτώ καταφέρνουν ν’ αποσπάσουν το περιεχόμενο της θυρίδας του Βρανά. Ο Αλέξης πείθει την Δάφνη να προχωρήσουν στην αναγνώριση πατρότητας του μικρού Φοίβου. Την ίδια ώρα η Κική, που έχει πιάσει στα πράσα τον Στρατή με την Δάφνη, αποφασίζει να μην κάνει αισθητή την παρουσία της και να κρατήσει το στόμα της κλειστό με τις προθέσεις της να είναι ανεξιχνίαστες, ενώ ο Στρατής σκέφτεται ν’ ακολουθήσει την συμβουλή του Τόλη και να το σκάσει με την Δάφνη την ημέρα του γάμου του!

χρειάζονται για ιδιοκατοίκηση, ενώ ο Θεοχάρης αποκαλύπτει στη Μυρτώ το περιβόητο στικάκι με το βίντεο της εξομολόγησης του Βρανά. Αλλά την ώρα που μιλάνε γι’ αυτό έρχεται ο Σωτήρης...


ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 52

O Βρανάς, παίζοντας ένα παιχνίδι, καταλήγει να κάνει ερωτική εξομολόγηση στη Χριστίνα μπροστά στον σαστισμένο Σωτήρη την ίδια στιγμή που ο Θεοχάρης με τη Μυρτώ ψάχνουν στη θυρίδα για στοιχεία και συντάσσουν μέτωπο με τη Σαββούλα και τον Πέτρο εναντίον του. Ο Στρατής, εκνευρισμένος απ’ την επιστροφή του Αλέξη, στενεύει τα χρονικά περιθώρια στη Δάφνη για να φύγουν το ταξίδι που θα ξεκινήσει τη νέα τους ζωή, ενώ η κατάσταση μεταξύ Ξένιας και Σμαράγδας γίνεται ασφυκτική για τον Μάνο. Στο μεταξύ, ο Στρατής αποφασίζει να συναντηθεί με τον Αλέξη και να του δώσει χρήματα για να φύγει από τη ζωή της Δάφνης, ενώ βάζει και ντετέκτιβ για να μάθει τα πάντα γι’ αυτόν. Κι ενώ συμβαίνουν αυτά, ένα χαμένο dvd στη θυρίδα του Βρανά εμφανίζεται τυχαία. Και αυτό που περιέχει είναι ικανό να τινάξει τον γάμο του Σωτήρη και της Χριστίνας στον αέρα...


ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 53

Η Σμαράγδα μαθαίνει τα πάντα για τη διαθήκη του πατέρα της και απειλεί τη Μόνικα, ενώ ο Σωτήρης με τη Χριστίνα και τη Βενετία συζητάνε την αγορά ενός νέου σπιτιού, αλλά δεν μπορούν να συμφωνήσουν με τίποτα. Η επιχείρηση «ΖΕΒΡΑ» για την αποκάλυψη του Βρανά συνεχίζεται, ενώ ο Αλέξης συζητάει με τον Βρανά ιδέες και την πιθανότητα συνεργασίας τους στον Όμιλο. Η Κική μαθαίνει τα σχέδια του Στρατή με τη Δάφνη και προετοιμάζεται για τσουνάμι εκδίκησης, ενώ η Ξένια ετοιμάζεται κι αυτή να τα πει όλα στη Σμαράγδα και να πάρει αυτή τον λαχνό. Μια Σμαράγδα, που ζητάει σε απόγνωση απ’ τον Μάνο να γνωρίσει τον πατέρα του και να του ζητήσει να πάρει εκείνος την κηδεμονία εκείνης και του Νικόλα, αφού δεν αντέχει άλλο τη Μόνικα! Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, ο Θεοχάρης έχει στα χέρια του το dvd με την εξομολόγηση του Βρανά προς τη Χριστίνα...


ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 54

Ο Μάνος λέει στη Σμαράγδα ότι η λύση για να απαλλαγεί από τη Μόνικα είναι να εισπράξουν τον λαχνό και να φύγουν σε μια χώρα που επιτρέπει τους γάμους στην ηλικία των 17 ετών, να παντρευτούν και να παίρουν οι δυο τους την κηδεμονία του Νικόλα. Η Σμαράγδα επιμένει να γνωρίσει τον πατέρα του και ο Μάνος επιστρατεύει έναν κομπάρσο για το ρόλο του πατέρα του, με τα πράγματα να μην πηγαίνουν καθόλου καλά... Στο μεταξύ, η Κική ετοιμάζεται για τον γάμο, ο Στρατής και η Δάφνη είναι έτοιμοι να φύγουν, με τον Βρανά να μαθαίνει το σχέδιό τους και να εκβιάζει τον Στρατή να του δώσει χρήματα, προκειμένου να μη μιλήσει στη Δάφνη. Η Χριστίνα, που έχει κάνει μια σημαντική δωρεά, για να μείνει ανοιχτό το κολυμβητήριο του δήμου, ανακαλύπτει ότι ο Θεοχάρης δεν επέστρεψε στο φροντιστήριο όπως της είχε πει και του ζητάει εξηγήσεις για το χαρτί που της ζήτησε να υπογράψει. Ο Θεοχάρης αποκαλύπτει στον Σωτήρη το θέμα με τη θυρίδα του Βρανά, την ώρα που η Δάφνη κάνει μια ανακάλυψη, που θα ανατρέψει τα πάντα...


ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 55

Η επιχείρηση «ΖΕΒΡΑ» στέφεται με απόλυτη αποτυχία, καθώς ο Θεοχάρης, η Μυρτώ, η Σαββούλα, ο Λευτέρης και ο Πέτρος γι’ ακόμα μια φορά δεν μπορούν να βάλουν στο χέρι τον Βρανά, ενώ ο Λευτέρης χάνει και το στοίχημα με την Σαββούλα και είναι αναγκασμένος να της γράψει το μαγαζί. Παράλληλα, ο Βρανάς φέρνει προ τετελεσμένου τη Χριστίνα και διαδίδει στα μέσα πως θα είναι το νέο πρόσωπο του ομίλου. Ο Σωτήρης κάνει την εμφάνισή του και ζητά κι απ’ τους δύο εξηγήσεις για τα μυστικά που έχουν πίσω απ’ την πλάτη του. Ο Βρανάς μαθαίνει ότι ο Θεοχάρης άνοιξε το περιεχόμενο της θυρίδας και αναγκάζεται να αποκαλύψει στη Χριστίνα για το dvd που έχει μέσα την ερωτική του εξομολόγηση προς εκείνη. Στο μεταξύ, η Σμαράγδα σοκάρεται όταν ανακαλύπτει τη σχέση του Μάνου με την Ξένια, ενώ η Δάφνη μετά την ανακάλυψή της για τον γάμο της Κικής και του Στρατή, καταρρακώνεται και χωρίζει τον Στρατή. Ο Αλέξης στέκεται στο πλευρό της, χωρίς η Δάφνη να γνωρίζει τα σκοτεινά μυστικά του...

Αν ήμουν πλούσιος - Spoiler: Το μυστικό από το παρελθόν της Μόνικα βγαίνει στην επιφάνεια!

Ένα spoiler «έσκασε» στην σειρά του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος»! Το μυστικό από το παρελθόν της Μόνικα βγαίνει στην επιφάνεια!

Η γνωστή ηθοποιός, Μπέσυ Μάλφα φέτος ακροβατεί μεταξύ τριών διαφορετικών ρόλων, μεταξύ τριών διαφορετικών γυναικών που σαν στόχο έχουν να βρουν κυρίως τον εαυτό τους.

Η «Σίρλεϊ Βάλενταϊν», η «Παριζιάνα» και η «Μόνικα» από το «Αν ήμουν πλούσιος», όλες παίρνουν μια άλλη διάσταση μέσα από το ταλέντο της Μπέσυς Μάλφα. Ανακαλύψτε τες στις γραμμές που ακολουθούν...

Φέτος είστε η «Παριζιάνα», η «Σίρλεϊ Βάλενταϊν» και η «Μόνικα» στη σειρά του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος». Τρεις διαφορετικές γυναίκες...

«Να μην είμαι άδικη, ο κάθε ρόλος έχει την ομορφιά του».

Αν ήμουν πλούσιος: Ο Βρανάς μετά την πρόταση να γίνει ο Σωτήρης μέτοχος καταλήγει... Εξελίξεις "φωτιά" σήμερα (19/11)!

Παρ' όλα αυτά, έχω την αίσθηση πως ο ρόλος της Μόνικας σας αδικεί.

«Δύσκολος και επικίνδυνος ρόλος. Περίεργος ρόλος ακόμα και στα δικά μου τα μάτια. Γενικά δεν είμαι κοντά στη Μόνικα, έχει κάποια θέματα».

Είχατε στο μυαλό σας κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο όταν κληθήκατε να την υποδυθείτε;

«Το μελέτησα πολύ. Αρκεί να σας πω πως η πρώτη μου αναφορά ήταν ο Χάνιμπαλ Λέκτερ στη “Σιωπή των Αμνών”. Προσπάθησα να καταλάβω με ποιον τρόπο και ο πρωταγωνιστής αλλά και ο ίδιος ο συγγραφέας κατάφεραν να γίνουν συμπαθείς στο κοινό. Οταν όμως πια δεν μπορούσα να βρω τα κοινά, η προσωπικότητα που είχα στο μυαλό μου ήταν η Γκλεν Κλόουζ, στο “Damages”, η οποία πατάει πάνω από όλους με κόστος προσωπικό. Εψαχνα, λοιπόν, να βρω τις ρωγμές της Μόνικας, τι την οδήγησε να γίνει τόσο σκληρό πρόσωπο. Πιστεύω πως οι συγγραφείς μού φυλάνε την έκπληξη... Εχει περάσει άσχημα, ειδικά στη σχέση της με τους άντρες, γι' αυτό και έχει αυτή τη συμπεριφορά».

Πιστεύετε πως στο μέλλον θα αρχίσει να γλυκαίνει;

«Θα δείτε μια στιγμή με τη θετή της κόρη όπου θα παραδεχτεί και στην ίδια πως την πλευρά της την ευαίσθητη δεν θα τη δει ποτέ, γιατί έχει αποφασίσει να είναι σκληρή. Αυτό μπορώ να σας πω μέχρι στιγμής. Θεωρώ πάντως πως οποιοσδήποτε άνθρωπος οδηγείται στα άκρα, κάτι έχει περάσει».

Αρα της δίνετε ελαφρυντικά...

«Ως άνθρωπος πάντα δίνω ελαφρυντικά. Δεν σας κρύβω πως στους ρόλους μου ψάχνω πάντα τους λόγους που οδηγούν σε κάποιες συμπεριφορές, πώς έχει μεγαλώσει, τι έχει συμβεί στην παιδική ηλικία ενός χαρακτήρα και πώς έφτασε στο σημείο που είναι».

Θα καταφέρει η Μόνικα να εισπράξει τον λαχνό;

«Δεν το γνωρίζω, αυτό που εισπράττει η Μόνικα, και ο θεατής με τον καιρό, είναι ότι είμαστε πλούσιοι ούτως ή άλλως. Και ειδικά οι Ελληνες...».

Τι γίνεται στους φετινούς θεατρικούς σας ρόλους, τη «Σίρλεϊ Βάλενταϊν» και την «Παριζιάνα»;

«Εχουν ένα κοινό στοιχείο. Αναζητούν και οι δυο την ταυτότητά τους. Η μία θέλει να γίνει Παριζιάνα και διάσημη μοδίστρα και η άλλη ψάχνει τον εαυτό της για να καλυτερεύσει τη ζωή της. Και οι δυο καταφέρνουν τελικά να βρουν τον εαυτό τους».

Ως Μπέσυ, σε ποιον από αυτούς τους δυο ρόλους είστε πιο κοντά;

«Σε όλους τους ρόλους μου είμαι πάντα κοντά, γιατί βάζω κομμάτια του εαυτού μου. Ολοι οι άνθρωποι θεωρώ πως είμαστε πολυσχιδείς και έχουμε κάνει τις επιλογές μας, ποιοι θέλουμε να είμαστε, που ακόμα και αν δεν το έχουμε αποφασίσει εμείς, το έχουν αποφασίσει άλλοι. Ομως μέσα μας υπάρχουν όλοι οι άνθρωποι».

Στην καρέκλα του σκηνοθέτη ποιοι κάθονται;

«Στη “Σίρλεϊ” ο Αλέξανδρος Ρήγας, αγαπημένος συνεργάτης, ευγενής, δίνει την ψυχή του για τη δουλειά του. Και στην “Παριζιάνα” ο Αντώνης Λουδάρος ένας μεγάλος θεατράνθρωπος. Σπουδαίος ηθοποιός και σκηνοθέτης. Θα μπορούσα να πω πως είμαι ευτυχής για τα δώρα που μου δόθηκαν».

Με ποιους συναδέλφους συνυπάρχετε στη σκηνή;

«Με τους Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ερρικα Μπρόγιερ, Αντώνη Λουδάρο, Γιάννη Κρητικό, Κώστα Μαρτάκη, Πέτρο Ξεκούκη, Ευτυχία Φαναριώτη, Ελευθερία Ρήγου, Τόνυ Δημητρίου. Τα κοστούμια είναι της Ελένης Μπλέτσα και τα σκηνικά της Μαρίας Φιλίππου. Τέλος, τη μουσική ενορχήστρωση έχει ο Μαυρίκιος Μαυρικίου».

Φοβηθήκατε καθόλου τη σύγκριση με τη Ρένα Βλαχοπούλου;

«Καθόλου, γιατί όπως σας είπα και παραπάνω είμαστε όλοι όλα... Δεν φοβάμαι. Ας λαμβάνει ο καθένας ό,τι θέλει ανάλογα με τις λαμβάνουσές του. Εγώ υπηρετώ τον κάθε ρόλο με εντιμότητα, ψάξιμο και δουλειά».

Εχει τηρηθεί το σενάριο ή ο κ. Λουδάρος έβαλε και τη δική του οπτική;

«Είναι ακριβώς το σενάριο αλλά με κάποιες μικρές αλλαγές. Εχει μεγαλώσει τον ρόλο της Σούζι».

Είχε ακουστεί την περασμένη σεζόν πως ίσως υπάρξει η συνέχεια της σειράς «Μαύρα μεσάνυχτα». Θα ήσασταν θετική σε μια τέτοια προοπτική;

«Το συζητάμε χρόνια, δεν είναι κάτι που απλώς ακούστηκε. Εννοείται πως είμαι θετική. Είμαι θετική σε οποιαδήποτε συνεργασία με τον Πάνο Κοκκινόπουλο».

ΠΗΓΗ: TV24

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ