Καφέ της Χαράς: Spoiler μεγατόνων από την «Κατίνα» - Πλήττει το χωριό ανεπανόρθωτα

Σκάει βόμβα στο χωριό

Καφέ της Χαράς: Spoiler μεγατόνων από την «Κατίνα» - Πλήττει το χωριό ανεπανόρθωτα

Spoiler μεγατόνων από την «Κατίνα» για το Καφέ της Χαράς στον ΑΝΤ1, αφού πλήττει το χωριό ανεπανόρθωτα με τις κινήσεις της! Διαβάστε τι θα συμβεί μέσα από συνέντευξη που θα συζητηθεί... Αν κάθε χωριό έχει την... κουτσομπόλα του, το Κολοκοτρωνίτσι έχει την καλύτερη όλων.

Η Κατίνα, που ενσαρκώνει μοναδικά η Μαίρη Ραζή, είναι το «κινητό» πρακτορείο ειδήσεων του χωριού και υπόσχεται πως λανθασμένη είδηση δεν θα ακούσει κανείς από το στόμα της. Η ηθοποιός μιλά για τον ρόλο της, από τον οποίο μάλιστα «κλέβει» και στοιχεία.

Αν έπρεπε να βάλετε έναν τίτλο στη καριέρα σας, ποιος θα ήταν αυτός;

«Δημιουργική και αισιόδοξη. Γιατί είμαι ευτυχισμένη που από το 1970 που ξεκίνησε η καριέρα μου μόνο όμορφα πράγματα έζησα. Οταν σκέφτομαι τους ρόλους που έπαιξα στο θέατρο μέχρι τώρα και όλη μου τη διαδρομή στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο, νομίζω ότι “παίζω” όπως τα μικρά παιδιά και χαίρομαι. Σκηνοθετώ, διδάσκω στη δραματική σχολή Πρόβα, κάνω σεμινάρια σε δήμους αλλά πιο πολύ απ’ όλα μου αρέσει να “παίζω”».

Εχω την αίσθηση πως ελάχιστοι γνωρίζουν πως ιδρύσατε το θέατρο Πρόβα το 1990, στην οδό Ερμού, ενώ πολύ νωρίτερα είχατε δημιουργήσει και τον θίασο Α-θέατο, γύρω στο 1985...

«Οχι, ακριβώς όπως το λέτε. Το ιστορικό της διαδρομής του θεάτρου Πρόβα ξεκινάει το 1984, τότε ιδρύθηκε η εταιρεία θεάτρου “Α-θέατο” από τον Σωτήρη Τσόγκα, τον Τάσο Δήμα και τη Μαίρη Ραζή. Το 1985 αποκτήσαμε τη δική μας στέγη. Ετσι δημιουργήθηκε το “Θέατρο της οδού Ερμού” στο Μοναστηράκι και λειτούργησε έως το 1999 που το νεοκλασικό κτίριο υπέστη ζημιές από τους σεισμούς. Δεν το βάλαμε κάτω και απορώ πώς τολμήσαμε να ξαναφτιάξουμε άλλο θέατρο, άλλη εταιρεία με την επωνυμία “Πρόβα” και στεγάζεται πάλι σε ένα διατηρητέο νεοκλασικό στην οδό Αχαρνών και Ηπείρου 39. Το 2000 δημιουργήθηκε παιδική σκηνή που λειτουργεί επί 20 έτη. Το 2001 ιδρύεται η Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης Μαίρης Ραζή “Η Πρόβα” και το θεατρικό εργαστήρι για παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας. Αυτή είναι η ιστορία μας».

Βρίσκεστε στον χώρο από το 1971, τι θα λέγατε πως του λείπει;

«Του λείπει η ευγενική άμυλα. Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Ο καθένας λόγω της τηλεόρασης, μπορεί να πιστεύει ότι έγινε κι ηθοποιός. Λείπει ο σεβασμός, η γνώση, η αλληλοεκτίμηση».

Πώς δεχτήκατε την πρόταση του Χάρη Ρώμα;

«Με μεγάλη χαρά κι εκτίμηση. Τον Χάρη τον παρακολουθώ στο θέατρο εδώ και πολλά χρόνια, είναι ταλαντούχος και εργατικός. Είναι παλαιάς κοπής. Εχει γνώσεις, ταλέντο, ευγένεια δεν έχει διγλωσσία και είναι γαλαντόμος κιμπάρης. Τον ευχαριστώ γιατί με τιμά η επιλογή. Α, και το κυριότερο, μιλάει πολύ καλά ελληνικά».

Βλέπατε στο παρελθόν το «Καφέ της Χαράς»;

«Γιατί, εσείς δεν βλέπατε; Φυσικά κι έβλεπα και γέλαγα πολύ γιατί και η Αννα Χατζησοφιά και ο Χάρης Ρώμας έχουν πολύ χιούμορ από τη φύση τους και μεγάλη φαντασία».

Ο ρόλος της αδελφής του παπα-Τριαντάφυλλου θα επηρεάσει τη ζωή στο χωριό;

«Ε, τέτοια κουτσομπόλα που είναι πώς δεν θα επηρεάσει! Ανακατώνει το χωριό με τη φλυαρία της. Είναι το πρακτορείο Ρόιτερ και κυνηγάει τις αποκλειστικές ειδήσεις. Θέλει να έχει τον τίτλο της αρχικουτσομπόλας. Είναι ένας εξαιρετικός ρόλος και μια πολυσύνθετη προσωπικότητα, που εκφράζει μια μερίδα της κοινωνίας μας που ζει στην επαρχία, χωρίς πολλές διεξόδους».

Καταπιέζει τον αδελφό της και τι θα συμβαίνει στο πρακτορείο της;

«Τον καταπιέζει γιατί θέλει να τον βοηθήσει να μην πίνει. Τον προστατεύει και τον αγαπά πολύ. Το πρακτορείο ειδήσεών της το ονομάζει CNN. Αρα ρωτάνε ποτέ το CNN αν είναι σίγουρα αυτά που μεταδίδει; Δεν θέλει να χάσει την πρωτιά των ειδήσεων και τα αποκλειστικά».

Εχετε κοινά μαζί της;

«Κοινά έχω γιατί είμαι πολυλογού, αλλά δεν είμαι κουτσομπόλα. Η ηρωίδα έχει κέφι και αγάπη για ζωή όπως κι εγώ. Δεν είναι μίζερη, κακόβουλη, αντιθέτως έχει θετική ενέργεια, όπως κι εγώ. Της δάνεισα στοιχεία μου αλλά έκλεψα πολλά κι από αυτήν».

Θεατρικά σας βρίσκουμε στην παράσταση «Η μέση διάρκεια ζωής των πλυντηρίων», ένα υπέροχο έργο της Ελίζε Βιλκ.

«Υποδύομαι μια εργαζόμενη νοικοκυρά που έχει μανία με τις τηλεαγορές γιατί θέλει να ξεφύγει από τη σκληρή πραγματικότητα της καθημερινότητάς της. Την αγαπώ που είναι τόσο φευγάτη γιατί συντηρεί έναν άνεργο άντρα επί δύο χρόνια, μια κόρη που είναι ερωτευμένη με έναν παντρεμένο και επιπλέον της έχει χαλάσει το πλυντήριο ρούχων, πλένει τα ρούχα στο χέρι γιατί δεν της περισσεύουν λεφτά για να αγοράσει πλυντήριο, αφού αγοράζει διάφορα άλλα πράγματα που την ανεβάζουν ψυχολογικά. Τη θαυμάζω αυτή την ηρωίδα γιατί παλεύει, δεν το βάζει κάτω και βρίσκει δουλειά σε μια εταιρεία που φτιάχνει φέρετρα για χάμστερ. Βγάζει ένα μεροκάματο. Φυσικά μου θυμίζει πολύ την Ελληνίδα μάνα, που είναι υπερπροστατευτική με την κόρη της. Ο άντρας της είναι ερωτευμένος με τη Μαντόνα και της στέλνει ερωτικές επιστολές αλλά εκείνη δεν το καταλαβαίνει γιατί ο κάθε ήρωας ζει στον μικρόκοσμό του».

Ποιος ο κοινός παρανομαστής των τριών αυτών ηρώων;

«Κοινός παρανομαστής είναι η ανεργία, το αδιέξοδο των κατοίκων της επαρχίας. Η οικονομική κρίση που επιδρά στις διαπροσωπικές τους σχέσεις».

Υπάρχουν αντίστοιχα παραδείγματα οικογενειών σήμερα;

«Η πλειονότητα των οικογενειών ζει τέτοιες καταστάσεις. Η ζωή μας είναι πιο δύσκολη από πριν. Οι άνθρωποι αγωνίστηκαν για την πενθήμερη εργασία, για το οκτάωρο, και τώρα δουλεύουν 12 ώρες καθημερινά χωρίς αργία και δεν αντιδρούν γιατί θα λάβουν την απάντηση “αν δεν σ’ αρέσει φύγε”. Πού θα βρει ο πολίτης χρόνο να διαβάσει, να μορφωθεί. Παραμορφώνεται με το ίντερνετ. Πόσα κοινωνικά βιβλία αγοράζουν, πόσοι είναι οι βιβλιόφιλοι, οι θεατρόφιλοι, οι σινεφίλ; Το πρόβλημα είναι βαθιά κοινωνικοπολιτικό και η αξία του ανθρώπου εξαρτάται από την οικονομική του κατάσταση».

Τι άλλο ετοιμάζετε για το μέλλον;

«Θέλουμε να πάμε μια μικρή τουρνέ με τη “Μέση διάρκεια ζωής των πλυντηρίων” στην επαρχία, τις ημέρες που δεν παίζουμε στην Αθήνα. Για τη χειμερινή περίοδο 2020-2021, εκτός από δραματική σχολή Πρόβα την οποία διευθύνω, οργανώνουμε και ένα τμήμα για ερασιτέχνες. Παράλληλα το θεατρικό εργαστήρι για παιδιά και εφήβους και δύο ακόμα έργα για την κεντρική σκηνή. Εχουμε ακόμα μια μεγάλη παραγωγή για την παιδική σκηνή».

Μιας που μιλάμε για το Καφέ της Χαράς... Έχετε δει το σπίτι της Άννας Χατζησοφιά, της σεναριογράφου; Θα σας πέσει το σαγόνι! Αν όχι ιδού!

ΠΗΓΗ: TV24

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ