8 λόγοι για να περπατάς καθημερινά και το καλοκαίρι!

Φόρεσε άνετα ρούχα και απόλαυσε κάθε σου βήμα

Βάσω Αργυρέα
Beauty Director
Unsplash
Unsplash

Το περπάτημα είναι μία από τις πιο απλές και προσιτές μορφές άσκησης, ενώ το καλοκαίρι προσφέρει εξαιρετικές ευκαιρίες για να απολαύσεις αυτή τη δραστηριότητα, χωρίς φυσικά να καταφύγεις σε υπερβολές. (δες και 4+1 πολύτιμες τροφές που κάνουν καλό στα μάτια και βελτιώνουν την όραση)

Παρακάτω θα δεις οκτώ λόγους για να εντάξεις το περπάτημα στην καθημερινή σου ρουτίνα ακόμα και το καλοκαίρι απολαμβάνοντας τα οφέλη της ήπιας αυτής άσκηση για την υγεία και την ευεξία σου. Φόρεσε λοιπόν άνετα ρούχα, πάρε το νερό σου και απόλαυσε κάθε βήμα!

8 λόγοι για εντάξεις το περπάτημα στην ζωή σου και το καλοκαίρι!

  1. Βελτιώνει τη φυσική σου κατάσταση. Το περπάτημα βοηθά στη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας και στην ενίσχυση της αντοχής. Ακόμη, είναι μια άσκηση χαμηλής έντασης που μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη φυσική σου κατάσταση χωρίς να προκαλεί τραυματισμούς.
  2. Έρχεσαι σε άμεση επαφή με τη φύση. Το καλοκαίρι προσφέρει την ευκαιρία να απολαύσεις τη φύση και τον καθαρό αέρα. Περπατώντας σε πάρκα, παραλίες ή μονοπάτια, μπορείς να ανανεώσεις ψυχή και πνεύμα απολαμβάνοντας τα όμορφα τοπία.

    γυναίκα στην παραλία περπατάει
    Unsplash


  3. Μειώνει το στρες. Η τακτική κίνηση και η επαφή με το περιβάλλον συμβάλλουν στη μείωση του στρες και στη βελτίωση της ψυχικής υγείας.
  4. Κοινωνικοποιείσαι. Το περπάτημα μπορεί να είναι και μια μορφή κοινωνικής δραστηριότητας. Κανόνισε βόλτες με φίλους ή με την οικογένειά σου και απόλαυσε ποιοτικό χρόνο μαζί τους ενώ περπατάτε.
  5. Ρυθμίζει το βάρος. Συγκεκριμένα, το περπάτημα βοηθά στον έλεγχο του βάρους, καίγοντας θερμίδες και ενισχύοντας τον μεταβολισμό. Είναι ιδανικό για όσους θέλουν να διατηρήσουν ή να χάσουν βάρος.
  6. Ενισχύει το ανοσοποιητικό. Η τακτική άσκηση, όπως το περπάτημα, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έτσι είσαι πιο ανθεκτική στις ασθένειες.
  7. Ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Το περπάτημα ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, συμβάλλοντας στην καλύτερη πέψη και απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό.
  8. Βελτιώνει τη διάθεση. Η έκθεση στον ήλιο αυξάνει τα επίπεδα της βιταμίνης D, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή διάθεση. Έτσι, το περπάτημα βοηθά στην απελευθέρωση ενδορφινών, που είναι οι ορμόνες της χαράς.