Maestro: «Ο Χριστόφορος που ξέρουμε» - Το Twitter "τρελάθηκε" με την πρώτη ερωτική σκηνή του Παπακαλιάτη με την Ανδριολάτου

Ξεκίνησαν οι... "τολμηρές" σκηνές

Αρθρογράφος: Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Κωνσταντίνα Τσουκαλά
Maestro: «Ο Χριστόφορος που ξέρουμε» - Το Twitter

Τι τρίτο επεισόδιο του Maestro με τίτλο Προσευχή παρακολουθήσαμε το βράδυ της Πέμπτης 3/11, το οποίο ήταν αφιερωμένο στην ζωή της Χάρις, με την ίδια να αποθεώνεται για το υποκριτικό της ταλέντο (δείτε εδώ τα tweets).

Ωστόσο, μια σκηνή στο πρώτο μέρος "τρέλανε" για τα καλά τους τηλεθεατές. Συγκεκριμένα, η Κλέλια ζήτησε συμπαράσταση σε μια δύσκολη μέρα στον Ορέστη για αυτό και εμφανίστηκε αργά το βράδυ σπίτι του, την ώρα που εκείνος προσπαθούσε να βρει την κατάλληλη μελωδία για να συνοδεύσει το κομμάτι που δουλεύει.

Για τον λόγο αυτόν, η ίδια του πρότεινε να πάνε να την ανακαλύψουν μαζί στο σχολείο και τότε ο Ορέστης έκανε μερικές σκέψεις στο μυαλό του και έτσι είδαμε την πιο έντονη ερωτική σκηνή μέχρι σήμερα στη σειρά.

Σε αυτήν, είδαμε το ζευγάρι στην άδεια αίθουσα διδασκαλίας να κάνουν όλα όσα προσπαθούν να συγκρατήσουν μέχρι τώρα. Φυσικά, τα tweets πήραν κυριολεκτικά "φωτιά".

Τα tweets για την πρώτη ερωτική σκηνή στο Maestro

Τα tweets για την πρώτη ερωτική σκηνή στο Maestro

Τα tweets για την πρώτη ερωτική σκηνή στο Maestro 2
Τα tweets για την πρώτη ερωτική σκηνή στο Maestro 3

Η αποκάλυψη της Κλέλιας Ανδριολάτου για την σειρά & την πιο δύσκολη σκηνή

Μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στο Gala και τον Κώστα Μπουρούση παραχώρησε πρόσφατα η Κλέλια Ανδριολάτου, η οποία μίλησε για τη επιτυχημένη σειρά Maestro (δείτε εδώ τον λόγο που δεν προβλήθηκε επεισόδιο την προηγούμενη εβδομάδα) στην οποία πρωταγωνιστεί και τη σκηνή που της έχει χαραχτεί περισσότερο στη μνήμη.

«Ήταν όλες οι μέρες μία και μία. Αριστουργηματικές. Στο τελευταίο επεισόδιο πραγματοποιείται το φεστιβάλ που έχει να έρθει αν στήσει ο Ορέστης. Ήταν μια στιγμή που ήμασταν όλοι οι ηθοποιοί μέσα σε βάρκες, ήταν σούρουπο, υπήρχαν μικρά φωτάκια στα βαρκάκια κι η Χάρις Αλεξίου ακουγόταν να τραγουδά σε όλο το νησί.

Ερχόταν η κάμερα και δεν μπορούσαμε να παίξουμε γιατί κλαίγαμε με λυγμούς. Νιώθαμε την απεραντοσύνη, ένα άνοιγμα στην καρδιά. Ήταν σαν παραμύθι.»

Η αποκάλυψη της Κλέλιας Ανδριολάτου για το Maestro