Zara Pre-Owned: H νέα πλατφόρμα φτάνει και στην Ελλάδα

Θα σε βοηθήσει να παρατείνεις τη διάρκεια ζωής των ρούχων σου

Λίτσα Αναστασάκη
Fashion Editor
instagram
instagram

Στις 12 Δεκεμβρίου, το Pre-Owned, η πλατφόρμα της Zara που βοηθά τους πελάτες να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των ρούχων τους, φτάνει σε 14 νέες ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Τι σημαίνει αυτό με απλά λόγια;

Η Zara εισέρχεται στην αγορά του second-hand με τη νέα υπηρεσία που λανσάρει, δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα προϊόντα Zara που έχουν, ακόμα να τα επιδιορθώσουν αλλά και να τα χαρίσουν!

Η Zara Pre-Owned, που λειτουργεί στο Ηνωμένο Βασίλειο εδώ και έναν χρόνο και στη Γαλλία από τον περασμένο Σεπτέμβριο, αποτελεί μέρος των δεσμεύσεων βιωσιμότητας της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια. Με την έναρξη λειτουργίας αυτής της πλατφόρμας στην Ισπανία, τη Γερμανία, την Αυστρία, το Βέλγιο, την Κροατία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία, τη Φινλανδία, την Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Ιταλία, το Λουξεμβούργο, τις Κάτω Χώρες και την Πορτογαλία, γίνεται παργματικότητα ο στόχος για την εφαρμογή υπηρεσιών κυκλικής οικονομίας στις βασικές αγορές της κατά τη διάρκεια του 2025.

Δείτε επίσης: Αυτό το χειμωνιάτικο trend είναι ταυτόχρονα cosy & luxurious

Πώς θα λειτουργεί

Από τις 12 Δεκεμβρίου, η Pre-Owned πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη online στο Zara.com, στην εφαρμογή για τα κινητά, αλλά και στα φυσικά καταστήματα Zara, μαζί με τις κατηγορίες Γυναίκα, Άνδρας, Παιδικά και Beauty. Στο σύμπαν των Pre-Owned, οι χρήστες θα έχουν στη διάθεσή τους τις ακόλουθες υπηρεσίες:

zara πλατφόρμα

Επιδιόρθωση

Η υπηρεσία αυτή σας επιτρέπει να ζητήσετε την επιδιόρθωση οποιουδήποτε μεταχειρισμένου ρούχου Zara οποιασδήποτε σεζόν. Οι επιλογές επιδιόρθωσής που προσφέρονται κυμαίνονται από την αντικατάσταση κουμπιών και φερμουάρ έως την επιδιόρθωση ραφών. Ο πελάτης μπορεί να ολοκληρώσει την όλη διαδικασία ηλεκτρονικά ή στο κατάστημα Zara της επιλογής του και η επιδιόρθωση γίνεται μέσω τοπικών προμηθευτών.

Πώληση

Η Zara Pre-Owned προσφέρει επίσης στους πελάτες την ευκαιρία να πουλήσουν τα ρούχα τους Zara από οποιαδήποτε συλλογή μέσω μιας ασφαλούς και μοντέρνας διεπαφής. Ο χώρος πωλήσεων είναι οργανωμένος ανά κατηγορία προϊόντων με λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών πληροφοριών της Zara για το ρούχο και των τωρινών εικόνων που παρέχονται από τον πωλητή.

Δείτε επίσης: 5 φορέματα από το Zara με 22,99 ευρώ που θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπη τις γιορτές

Δωρεά

Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν την κατ' οίκον συλλογή μεταχειρισμένων ρούχων για να τα δωρίσουν σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, οι οποίοι τα ταξινομούν για επαναχρησιμοποίηση όποτε είναι δυνατόν ή τα ανακυκλώνουν εάν έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη έργων στις τοπικές κοινότητες. Αυτή η υπηρεσία δέχεται προϊόντα κάθε μάρκας.

zara

Στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης

Η νέα αυτή πλατφόρμα εντάσσεται στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης του ομίλου Inditex και αποτελεί μία από τις προτεραιότητές του προκειμένου να κινηθεί προς μια ολοένα και πιο βιώσιμη αλυσίδα αξίας. Εκτός από το Pre-Owned, οι στόχοι βιωσιμότητας του Ομίλου περιλαμβάνουν τα εξής:

Χρήση κλωστοϋφαντουργικών υλικών με λιγότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις το 2030: Περίπου το 40% των ινών που χρησιμοποιούνται από τα εμπορικά σήματα της Inditex θα είναι αποτέλεσμα συμβατικών διαδικασιών ανακύκλωσης- περίπου το 25% θα είναι ίνες νέας γενιάς (εν μέρει αναβαθμισμένες σε συνεργασία με τις νεοφυείς επιχειρήσεις που εντοπίστηκαν μέσω του Sustainability Innovation Hub της Inditex) και άλλο ένα 25% θα προέρχεται από βιολογική ή αναγεννητική γεωργία.

Ενίσχυση του σχεδίου μετασχηματισμού της αλυσίδας εφοδιασμού: Τόσο στην κοινωνική πλευρά, μέσω της στρατηγικής "Οι εργαζόμενοι στο επίκεντρο"- όσο και στην περιβαλλοντική πλευρά, με έργα που επικεντρώνονται στο νερό, τα απόβλητα, τη διαχείριση χημικών προϊόντων και την ενέργεια.

Υποστήριξη έργων για την προστασία, αποκατάσταση ή αναγέννηση έως και 5 εκατομμυρίων εκταρίων και συμβολή στην ενίσχυση της βιοποικιλότητας.

Αυτές και άλλες πρωτοβουλίες θα μειώσουν τις εκπομπές κατά περισσότερο από 50% έως το 2030, με στόχο την επίτευξη ουδετερότητας εκπομπών έως το 2040 με μείωση τουλάχιστον 90%.