Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Sky running: 5+1 λόγοι για να ξεκινήσεις ! Το νέο hot trend στην γυμναστική που ανατρέπει τα δεδομένα!

Sky running: 5+1 λόγοι για να ξεκινήσεις ! Το νέο hot trend στην γυμναστική που ανατρέπει τα δεδομένα!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 15.04.2018 17:04

αν σου αρέσει η περιπέτεια πρέπει να το ξεκινήσεις!

ΞΕΧΝΑ ΤΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑ. Ξεκίνα να τρέχεις σε µικρά µονοπάτια, πάνω σε λόφους, στα βουνά. Η αίσθηση ελευθερίας που σου προσφέρει το βουνό συν οι προκλήσεις που συναντάς σε µια χωµάτινη διαδροµή θα σε κάνουν να λατρέψεις το sky running. Τα πλεονεκτήµατά του είναι πολλά…

ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ Το χώµα αποτελεί πιο µαλακή επιφάνεια από την άσφαλτο. Έτσι, θα αποφύγεις τους τραυµατισµούς χάρη στη χαµηλής έντασης καταπόνηση και στους µύες σου, που δυναµώνουν και σταθεροποιούν το πόδι σου. Με το πέρασµα του χρόνου, αυτοί οι µύες απορροφούν τις εντάσεις και προσφέρουν καλύτερη υποστήριξη στο σώµα σου, ακόµα κι όταν τρέχεις στην άσφαλτο. Διαβάστε παρακάτω....

Δείτε ακόμη: Θες να χάσεις κιλά και να γραμμώσεις τον κορμό σου πριν βγεις στην παραλία; Το πρόγραμμα ασκήσεων για να βάλεις το μαγιό σου με αυτοπεποίθηση!

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΥΨΗ Το τρέξιµο στο βουνό σού προσφέρει µια πνευµατική ηρεµία που δεν θα βρεις σε κάποιο πάρκο ή στον δρόµο. Στο ορεινό τρέξιµο δεν δίνεται µεγάλη σηµασία στον χρόνο αλλά στην τεχνική. Έτσι, ξεφεύγεις από τον ψυχαναγκασµό της ώρας και απλά απολαµβάνεις την υπέροχη θέα από ψηλά. Η απόλαυση θα είναι τόσο µεγάλη, που θα έχεις έξτρα κίνητρο ώστε να κρατάς µια σταθερή συχνότητα στις προπονήσεις σου.

ΑΝΑΣΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ Ο καθαρός και δροσερός αέρας θα κάνει πιο απολαυστικό το τρέξιµο. Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις όµως είναι να µην λαχανιάζεις. Για να το πετύχεις αυτό, µπορείς να κάνεις ενδιάµεσες στάσεις, όπου χρειαστεί, για ενυδάτωση και ξεκούραση. Οι ιδανικές ώρες για πιο ευχάριστο τρέξιµο είναι νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευµα.

ΠΩΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ; Αν, λοιπόν, πήρες την απόφαση να ασχοληθείς µε το ορεινό τρέξιµο, πρέπει να µπεις σταδιακά σε αυτό και όχι απότοµα. Στις πρώτες προπονήσεις τρέχεις σε διαδροµές µε πιο ήπια κλίση. Άρχισε να τρέχεις σε χωµατόδροµους και µονοπάτια. Αν µένεις στην Αθήνα, καλή επιλογή είναι τα Βασιλικά Κτήµατα και ο Υµηττός. Όσο θα βελτιώνεται η φυσική σου κατάσταση, τόσο θα ακολουθείς πιο ανηφορικές πορείες, όπως αυτή της Πάρνηθας, όπου µπορείς να κινείσαι στο επίπεδο των καταφυγίων και να περιπλανιέσαι στα τριγύρω µονοπάτια.

Δείτε ακόμη: Απέκτησε τους γοφούς των Kardashians! Η άσκηση γυμναστικής που θα σε κάνει κορμάρα!

ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ; Το sky running έχει περισσότερες απαιτήσεις δύναµης. Ειδικά στην ανηφόρα και την κατηφόρα, όπου επιβαρύνεις τις αρθρώσεις σου. Το σηµαντικό όµως είναι ότι δεν χρειάζονται περισσότερες ικανότητες, αρκεί η θέληση να το δοκιµάσεις. Κάποια πράγµατα, ωστόσο, πρέπει να τα υπολογίσεις από πριν. Είναι καλό να έχεις ενηµερωθεί για την πρόγνωση του καιρού και να κουβαλάς ένα ελαφρύ σακίδιο µε νερό και τροφή. Αν, τώρα, βρεθείς σε µια περιοχή που εξερευνάς για πρώτη φορά, πάρε µαζί σου χάρτη και πυξίδα. Επίσης, είναι καλύτερο να τρέχεις µε παρέα. Τόσο για να µοιράζεσαι την εµπειρία όσο και για λόγους ασφαλείας. Σε περίπτωση που συµβεί κάτι, να υπάρχει δίπλα σου ένας άνθρωπος που θα µπορέσει να σε βοηθήσει.

Share