Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Κορίτσια προσοχή! Έτσι θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά και δυνατό κορμό!

Αυτή είναι η σωστή μέθοδος!

Κορίτσια προσοχή! Έτσι θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά και δυνατό κορμό!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 26.10.2019 11:31

Κορίτσια προσοχή! Έτσι θα καταφέρετε να αποκτήσετε μία επίπεδη κοιλιά και ένα δυνατό και καλογυμνασμένο κορμό!

Η προπόνηση που χαρίζει δύναμη, μειώνει το λίπος, βελτιώνει τη φυσική κατάσταση, ενώ παράλληλα χαρίζει ένα πιο σφιχτό κορμό και μια πιο επίπεδη κοιλιά. Ξεκινήστε αμέσως!

«Κάψε» το λίπος που τόσο καιρό σε βασανίζει με αυτούς του 4 απλούς τρόπους!

Αυτή η προπόνηση με medicine ball αναμιγνύει την cardio προπόνηση και την προπόνηση αντοχής για να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε δύναμη, να μειώσετε λίπος και να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση, ενώ σας χαρίζει ένα πιο σφιχτό κορμό και μια πιο επίπεδη κοιλιά.


Υπάρχει ένας λόγος που χρειάζεστε medicine ball για αυτές τις πέντε κορυφαίες ασκήσεις καύσης λίπους. Μια ζυγισμένη μπάλα είναι ένα μεγάλο εκπαιδευτικό εργαλείο επειδή μπορείτε να το προσθέσετε σε σχεδόν οποιαδήποτε άσκηση για καλύτερη σταθερότητα του πυρήνα σας και βελτίωση του συντονισμού σας.

Για καλύτερα αποτελέσματα, κάντε αυτό το workout σε δύο ή τρεις μη συνεχόμενες ημέρες την εβδομάδα. Σύντομο και αποτελεσματικό.

Θα χρειαστείτε: Medicine ball (3-10 κιλά)

Κάντε κάθε κίνηση όσο πιο γρήγορα μπορείτε για ένα λεπτό, με σωστή τεχνική, περνώντας από τη μία άσκηση στην άλλη χωρίς ξεκούραση.

Μόλις ολοκληρώσετε την τελευταία κίνηση, ξεκουραστείτε για 1′ και επαναλάβετε ολόκληρο το πρόγραμμα 2 με 3 φορές.

Άσκηση 1η – Τοποθετώ την μπάλα ανάμεσα στα γόνατα και με άρση του κορμού χτυπάμε την μπάλα με τις παλάμες.

Άσκηση 2η – Ακουμπάμε την μπάλα με λυγισμένο το ένα γόνατο και το αντίθετο χέρι να την στηρίζει, ενώ τεντώνουμε και μαζεύουμε το άλλο χέρι με πόδι. Αλλάζουμε πλευρά.

Άσκηση 3η – Έχοντας σταθερά ψηλά τη λεκάνη και το ένα πόδι τεντωμένο ψηλά πετάμε την μπάλα και την πιάνουμε ξανά. Αλλάζουμε πόδι.

Άσκηση 4η – Κρατάμε την μπάλα στα χέρια, σηκώνουμε τη λεκάνη ψηλά και το ένα πόδι ψηλά τεντωμένο και ενώνουμε μπάλα με πόδι. Αλλάζουμε πόδι.

Άσκηση 5η – Με σταθερό κορμό ψηλά με μικρή κλίση προς τα πίσω εκτελούμε στροφή του κορμού προς την μια πλευρά και επαναφορά μπροστά. Αλλάζουμε πλευρά.

Δείτε το πλήρες πρόγραμμα άσκησης εδώ

Γυμνάσου στο σπίτι και απέκτησε τέλειους κοιλιακούς!

Όλες ζηλεύουμε τους κοιλιακούς που βλέπουμε σε αθλητικές διαφημίσεις και σελίδες περιοδικών.

Ωστόσο, αν βαριέσαι να πας στο γυμναστήριο, μπορείς να κάνει ασκήσεις για τέλειους στο σπίτι. Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Αυτή είναι η άσκηση γυμναστικής που θεωρούν οι personal trainers αποτελεσματική!

Δεν χρειάζεται να ξοδεύει τα χρήματα σου στο γυμναστήριο, αρκεί να έχει στόχο να αποκτήσεις τον στόχο σου μπορείς και στο σπίτι με τις κατάλληλες ασκήσεις να το καταφέρεις και να φτιάξεις το σώμα που θέλεις.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείς να δεις τις ασκήσεις που χρειάζεσαι:

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Με αυτήν την άσκηση θα κάψετε 160 θερμίδες μόνο μέσα σε 10 λεπτά!

Απίστευτο: Έκανε αυτή την άσκηση για 4 λεπτά τη μέρα και έγινε κορμάρα! (Βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο YouWeekly.gr

Share