Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Ξεκινάς γυμναστήριο; Αυτά πρέπει να έχεις μαζί σου οπωσδήποτε!

Δείτε τι πρέπει να έχετε πάντα μαζί σας...

Ξεκινάς γυμναστήριο; Αυτά πρέπει να έχεις μαζί σου οπωσδήποτε!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 27.11.2019 14:49

Επιτέλους αρχίζεις γυμναστήριο, αλλά δεν ξέρεις τι πρέπει να πάρεις μαζί;

Το γυμναστήριο, για να έχει οφέλη, πρέπει να αποτελεί τρόπο ζωής. Γι' αυτό, πέρα από το να βρούμε το είδος άσκησης που μας ταιριάζει και το δικό μας στυλ, πάρα πολύ σημαντικό είναι να είμαστε κατάλληλα οργανωμένοι, δηλαδή να έχουμε μαζί μας τα σωστά πράγματα. Ποιά είναι αυτά;

Αποσμητικό

Το γυμναστήριο είναι εξ' ορισμού ένας κλειστός χώρος όπου πηγαίνουμε με σκοπό να ιδρώσουμε. Οπότε τα πράγματα μπορεί να γίνουν... αμήχανα. Η υγιεινή μας πρέπει να είναι το Άλφα και το Ωμέγα. Φοράμε καθαρά ρούχα και φυσικά, αποσμητικό πριν και μετά την άσκηση και το ντους.

Πετσέτες

Χρειάζεστε δύο, μια για να χρησιμοποιείτε τα διάφορα όργανα και στρώματα γυμναστικής και άλλη μία, μικρότερη, για να σκουπίζεστε. Είναι θέμα υγιεινής, της δικής σας αλλά και των υπολοίπων.

Νερό

Φαντάζει αυτονόητο αλλά λείπει από πολλές τσάντες. Όταν προπονούμαστε χάνουμε υγρά λόγω εφίδρωσης, οπότε χρειαζόμαστε απαραιτήτως μια πηγή ενυδάτωσης. Μπορεί να υπάρχει ψύκτης στον χώρο προπόνησης ή να πωλούνται μπουκαλάκια, αλλά καλό θα είναι να έχετε αυτονομία σε αυτό το θέμα. Προτιμήστε τα γυάλινα μπουκάλια κι ας είναι πιο βαριά, καθώς το πλαστικό περιέχει επικίνδυνες τοξικές ουσίες.

Δεύτερο ζευγάρι παπούτσια (και κάλτσες)

Στους περισσότερους χώρους προπόνησης, αν όχι σε όλους, επιβάλλεται η χρήση καθαρών αθλητικών παπουτσιών.
Κρατήστε ένα ζευγάρι το οποίο θα το χρησιμοποιείτε μόνο για το γυμναστήριο και δεν θα το φοράτε πουθενά αλλού. Επιπρόσθετα, το έξτρα ζευγάρι κάλτσες θα σας σώσει τόσο από τις δυσάρεστες οσμές όσο και από ενδεχόμενες μυκητιάσεις!

Μεταπροπονητικό σνακ ή shake πρωτεΐνης

Μετά από μια καλή προπόνηση η ψυχολογία μας ανεβαίνει, αλλά τα ενεργειακά μας αποθέματα πέφτουν και χρειάζονται αναπλήρωση. Αποφύγετε τις ενεργειακές μπάρες και τα γλυκά και προτιμήστε ένα shake -ή άλλη πηγή καθαρής- πρωτεΐνης, φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Τσάντα μεταφοράς...
Αυτονόητο, η πετσέτα σας, οι αλλαξιές σας και τα λοιπά σας αξεσουάρ πρέπει να μπουν κάπου. Καιρός λοιπόν να πάρετε μια καθώς πρέπει γυμναστηριακή τσάντα, όπου θα τα έχετε όλα μαζί και εν τάξει.

Καλές προπονήσεις!

Κορίτσια προσοχή! Έτσι θα αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά και δυνατό κορμό!

Πώς θα διαλέξω το κατάλληλο γυμναστήριο για εμένα;

Ήρθε η στιγμή να γραφτείτε σε ένα γυμναστήριο, αλλά δεν ξέρετε ποιο από όλα να διαλέξετε; Παρακάτω θα δείτε μερικές χρήσιμες συμβουλές, που σίγουρα θα σας διευκολύνουν στο να πάρετε τη σωστή απόφαση!

Ας τα δούμε :

Καθαριότητα

Σε ένα χώρο όπου χρησιμοποιείτε τον ίδιο εξοπλισμό με άλλους, όπου θα χρειαστεί να αλλάξετε ρούχα, να κάνετε ντουζ, σάουνα, να ξαπλώσετε στα ειδικά στρώματα για να κάνετε ασκήσεις κοιλιακών-διατάσεων, δεν θα μπορούσε παρά να είναι καθαρός!!! Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να ελέγξετε λοιπόν είναι τα αποδυτήρια. Κάντε το στην αρχή για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αφού θα έχετε κάνει την εγγραφή σας.

Διευθέτηση οργάνων στο χώρο

Όσο πιο κοντά βρίσκετε το ένα όργανο με το άλλο τόσο περισσότεροι κίνδυνοι εγκυμονούν. Ειδικά στα ελεύθερα βάρη, όπου οι μπάρες είναι είδη τοποθετημένες στους πάγκους. Οι αλτήρες ή κοινώς τα βαράκια θα πρέπει να είναι τοποθετημένα σε ειδικούς πάγκους και να χρησιμοποιούνται κοντά σε αυτήν την περιοχή, όπου συνήθως μπροστά υπάρχει τοποθετημένος μεγάλος καθρέπτης για την σωστή εκτέλεση των κινήσεων.

Αίσθηση αισιοδοξίας

Το γυμναστήριο με το που θα μπείτε, θα πρέπει να σας «ανεβάζει» ψυχολογικά! Μην βιαστείτε και κάνετε λάθος επιλογή. Ψάξτε και αλλού πρώτα. Η τόνωση της ψυχολογίας σας παίζει σημαντικό ρόλο για να συνεχίζετε το πρόγραμμά σας. Ακούστε τι μουσική «παίζει». Αν ακούτε «slow», καλύτερα φύγετε ή φέρνετε μαζί σας Mp3 player. Προτείνω όμως για την δική σας άνεση να μην έχετε μαζί σας τίποτα άλλο παρά μόνο την πετσέτα σας.

Κέρδος χρόνου

Φροντίστε να ψάξετε κάπου κοντά στο σπίτι ή στο χώρο εργασίας σας, ώστε να μην σπαταλάτε τον χρόνο σας στην μετακίνηση ή στο παρκάρισμα. Επίσης, να προτιμήσετε να κάνετε την εγγραφή σας την ώρα που ως επί το πλείστον εσείς θα πηγαίνετε. Ελέγξτε αν υπάρχουν διαθέσιμα όργανα για να μην περιμένετε στην ουρά, για να κάνετε διάδρομο. Δείτε αν υπάρχει υπεύθυνος γυμναστής που επιβλέπει και αν είναι αρκετός για αυτούς που υπάρχουν εκείνη την ώρα μέσα στην αίθουσα.

Με αυτήν την άσκηση θα κάψετε 160 θερμίδες μόνο μέσα σε 10 λεπτά!

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Η Φιλιώ Τσίνογλου είναι η πιο cool μαμά και μας δείχνει ασκήσεις γυμναστικής μαζί με την κορούλα της!

Προσοχή! Αυτή είναι η ιδανική άσκηση για μετά τα 60!

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο Youweekly.gr!

Share