Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Χριστίνα Τσιλιγκίρη: Η πρόεδρος του ΣΕΦ αποκαλύπτει τα μυστικά της για τέλειο κορμί!

Με έμφαση στον συνδυασμό διατροφής και άσκησης

τσιλιγκίρη
HEALTH NEWS 17.11.2021 10:30
Από Youweekly Team

Δεν θέλει κόπο, τρόπο θέλει... Αυτή είναι η φιλοσοφία της πανέμορφης και σούπερ fit Χριστίνας Τσιλιγκίρη, που αν και φουλ με τα επαγγελματικά της ως πρόεδρος του ΣΕΦ, βρίσκει χρόνο για να γυμναστεί, αφού ξέρει καλά πως –πέρα από μια όμορφη εμφάνιση– η άσκηση μάς βοηθά να είμαστε υγιείς και ευδιάθετοι! Η ίδια επιλέγει μια ήπια προπόνηση με αεροβική και βάρη, που κάνει στο γυμναστήριο με τη βοήθεια personal trainer, δίνοντας έμφαση σε πόδια και κοιλιά, αλλά και στην ενδυνάμωση του κορμού.

Φυσικά, συνδυάζει πάντα τη γυμναστική της και με μια ισορροπημένη διατροφή, για να έχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. «Η επιθυμία για ένα τέλειο σώμα δεν πραγματοποιείται μόνο με ένα σκληρό πρόγραμμα άθλησης. Ο λόγος; Η αύξηση του μυϊκού όγκου και η ταυτόχρονη μείωση του λίπους θα επιτευχθούν μόνο εάν η άσκηση συνδυαστεί με τη σωστή δίαιτα! Ξεχάστε, λοιπόν, τις ατασθαλίες και υιοθετήστε τα δικά μου βασικά διατροφικά μυστικά, για άμεσα αποτελέσματα, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία», λέει η Χριστίνα και μας δείχνει τον δρόμο...

τσιλιγκίρη gym

5 DIET TIPS ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

• Για ενέργεια και δύναμη για το πρωι νό μου επιλέγω ένα smoothie, που περιέχει 1 πoτήρι άπαχο γάλα 2%, 4 κουταλιές βρόμη, 1 μπανάνα και 1 κουταλιά φυστικοβούτυρο
• Μετά την προπόνηση, για την ανάκτηση του γλυκογόνου και για ενίσχυση στο σώμα μου, πίνω ένα ρόφημα με 1 κούπα πρωτεϊνης και 1 μπανάνα
• Το μεσημέρι επιλέγω να τρώω γεύματα πλήρη σε υδατάνθρακες, πρωτεϊνη και σε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως π.χ. 1 φιλέτο μοσχάρι συνοδευόμενο με ρύζι και πράσινη σαλάτα

• Το απόγευμα απολαμβάνω 1 μπάρα δημητριακών ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό
• Το βραδινό μου φροντίζω να το καταναλώνω πριν από τις 9 το βράδυ και συνήθως είναι 4 κουταλιές γιαούρτι, 2 κουταλιές βρόμη, 1 χούφτα ξηροί καρποί και 1 μικρή κουταλιά μέλι

Share