Σάββατο, 23 Μαρτίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Κατερίνα Καινούργιου: Τα πιο δοκιμασμένα μυστικά της για τέλειο κορμί! Μόνο στο Youweekly.gr!

Αποκλειστικό....

Κατερίνα Καινούργιου: Τα πιο δοκιμασμένα μυστικά της για τέλειο κορμί! Μόνο στο Youweekly.gr!

Μια ματιά στο Instagram της μας πείθει πως το κορμί που έχει χτίσει θα το ζήλευε και «άγγελος» της Victoria’s Secret, κι εμείς δεν μπορούσαμε να μην αναζητήσουμε τα τρικ της για άψογες αναλογίες!

Εμείς στο Youweekly.gr έχουμε τα μυστικά για κορμί - σπαθί και σας τα παραθέτουμε όλα αποκλειστικά! Διαβάστε παρακάτω...

Τι τρώει τελικά η Κατερίνα Καινούργιου; Ιδού λοιπόν:

Ένα ημερήσιο ενδεικτικό μενού της Κατερίνας

Πρωινό
1 μερίδα πρωτεΐνης (γάλα), 1 μερίδα υδατάνθρακες (νιφάδες δημητριακών), 1 μερίδα φυτικές ίνες (ψιλοκομμένα φρούτα εποχής).


Σνακ
Ένα μικρό μπολ κεράσια
Μεσημεριανό
1 μερίδα πρωτεΐνης (120 γρμ. μοσχαρίσια μπριζόλα ή φιλέτο), 1 μερίδα φυτικές ίνες (ποικιλία λαχανικών, όπως καρότα, κολοκυθάκια, πιπεριές, μανιτάρια σοταρισμένα με ελάχιστο λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι), 1 φέτα βιολογικό ψωμί


Απογευματινό
Μία γκοφρέτα με μαύρη σοκολάτα
Βραδινό
1 μερίδα πρωτεΐνης (βακαλάος ή τόνος ψητός), 1 μερίδα υδατάνθρακες (ρύζι στον ατμό), 1 μερίδα φυτικές ίνες (σαλάτα με κουνουπίδι, λαχανάκια Βρυξελλών, μπρόκολο, αγκινάρα).

Κατά τη διάρκεια της ημέρας πίνει πολύ πράσινο τσάι. «Παίρνω φακελάκια συνήθως από το φαρμακείο, γιατί εκεί βρίσκω αυτά που περιέχουν κι άλλα βότανα, όπως η βαλεριάνα, και πίνω συχνά ανάμεσα στα γεύματα».

Με αυτό το workout καίει το λίπος σε κοιλιά και γοφούς

Το καλλίγραμμο σώμα της οφείλεται στη συστηματική προπόνησή της με pilates! Συχνά η παρουσιάστρια μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram μας αποκαλύπτει τις αγαπημένες της ασκήσεις με bosu, με μπάλα γυμναστικής pilates αλλά και με ιμάντες TRX, πάντα με τη βοήθεια της personal trainer Μυρτώς Καλογεροπούλου. Τώρα το καλοκαίρι ωστόσο κάνουν προπόνηση και στο ύπαιθρο με τρέξιμο αλλά και ασκήσεις αεροβικής με μέτριο επίπεδο έντασης.

Share