Σάββατο, 25 Μαΐου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Βίκυ Χατζηβασιλείου: Fitness μυστικά! Έτσι "χτίζει" το τέλειο κορμί της!

Ακολούθησε τα μυστικά της!

Βίκυ Χατζηβασιλείου: Fitness μυστικά! Έτσι

Fan της yoga και του pilates, τους τελευταίους μήνες η συγγραφέας του βιβλίου “Άλλαξε ζωή και σώμα σε 42 ημέρες" (εκδ. Κλειδάριθμος) έχει βάλει στόχο να σμιλέψει το σώμα της γυμνάζοντας όλες τις μυϊκές ομάδες, ειδικά τους κοιλιακούς, τους γλουτούς και τα πόδια, αλλά και να χάσει λίπος με συστηματική προπόνηση στο Surfset που έχει δημιουργηθεί για να προσομοιάζει την κίνηση του surf.

Αποτελεί την τελευταία τάση του fitness, ενώ είναι εξίσου αγαπητό και σε αυτούς που ασχολούνται με τον αγωνιστικό αθλητισμό και τον πρωταθλητισμό, όπως η Βίκυ. Διαβάστε παρακάτω...

Έτσι βάζει φωτιά στον μεταβολισμό της!

Πώς διατηρεί ένα τέλειο κορμί; Aκολούθησε τις παρακάτω 5 συμβουλές της Βίκυς έτσι όπως τις αποκαλύπτει στο site της omorfamystika.gr για να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να αδυνατίσεις έξυπνα.

- Κάνε πολλά μικρά γεύματα!
Αν καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από όσες καις, τότε θα χάσεις βάρος. Αν όμως πεινάς όλη την ώρα, τότε θα έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα. Οι διατροφολόγοι συνιστούν και έρευνες έχουν δείξει ότι τα άτομα που κάνουν 4-5 γεύματα (ή σνακ) την ημέρα ελέγχουν πιο εύκολα την όρεξη και το βάρος τους.

- Φάε λαχανικά αντί για μακαρόνια!
Άλλαξε συνήθειες. Μπορείς να χάσεις 100-200 θερμίδες αν μειώσεις την ποσότητα αμύλου στα πιάτα, αυξάνοντας την ποσότητα των λαχανικών.

- Βάλε φυτικές ίνες στη διατροφή σου!
Βοηθούν στην πέψη, προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα και μειώνουν τη χοληστερόλη. Να καταναλώνεις περίπου 25 γρ. την ημέρα. Καλές πηγές φυτικών ινών θεωρούνται η βρώμη, τα φασόλια, τα ολικής άλεσης προϊόντα καθώς και τα φρούτα και λαχανικά.

- Μην ξεχνάς το πρωινό!
Αν δεν φας ένα καλό πρωινό, θα πεινάς αργότερα, κάτι που θα οδηγήσει σε τσιμπολογήματα. Για να χάσεις βάρος −και να διατηρηθείς στα κιλά σου− κατανάλωσε ένα «γερό», υγιεινό γεύμα το πρωί, πλούσιο σε φυτικές ίνες, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά και φρούτα.

- Περιόρισε το αλκοόλ!
Ένα ποτήρι κρασί έχει 125 θερμίδες, ενώ ένα ποτήρι μπύρα έχει 153. Μετρίασε την κατανάλωση αλκοολούχων, επιτρέποντας για παράδειγμα στον εαυτό σου 1-3 ποτήρια την εβδομάδα

Share