"Υγειονομική βόμβα" τα Lidl - Έχει ξεσηκωθεί ο κόσμος εναντίον τους

Τι συμβαίνει

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη νέα κινητοποίηση έξω από το κατάστημα Lidl (δίπλα από τα ΚΤΕΛ) στη Λαμία, απαιτώντας να παρθούν άμεσα ουσιαστικά μέτρα προστασίας απέναντι στον κορωνοϊό, γιατί αυτή τη στιγμή ο χώρος έχει μετατραπεί σε μια υγειονομική βόμβα, απειλώντας τόσο την υγεία των εργαζομένων, όσο και την υγεία των καταναλωτών.

Στην συγκεκριμένη αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ έχουν εμφανιστεί πλήθος κρουσμάτων σε καταστήματα της σε όλη τη χώρα όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Σωματείου Εμπορ/λων – Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ν. Φθιώτιδας για τα Lidl

Αν και η διεύθυνση του καταστήματος ισχυρίζεται ότι έχει πάρει όλα τα μέτρα και ακολουθεί τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ, η πραγματική κατάσταση αποδεικνύει ότι και τα μέτρα που παίρνονται είναι ανεπαρκή και ότι το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ με ευθύνη της κυβέρνησης έχει γίνει λάστιχο. Τα πρωτόκολλα υγείας έχουν μετατραπεί σε πρωτόκολλα της εργοδοσίας, είναι κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους ώστε να ξοδεύουν όσο το δυνατόν λιγότερα για την ασφάλεια των εργαζομένων.

Δείτε εδώ την έκτακτη αλλαγή που θα πραγματοποιηθεί από Δευτέρα σε όλα τα σούπερ μάρκετ!

  • Μέσα σε 2 βδομάδες σε ένα κατάστημα Super Market εντοπιστήκαν 5 επιβεβαιωμένα κρούσματα.
  • Άλλα καταστήματα Super Market στην πόλη μας αρνούνται να βάλουν προστατευτικό τζάμι plexiglax στα ταμεία.
  • Την ίδια στιγμή, ύστερα από πολλές πιέσεις, αλυσίδα καταστημάτων ανακοινώνει ότι έχουν καταγραφεί πάνω από 100 κρούσματα σε εργαζόμενούς της σε όλη τη χώρα.

Ωστόσο όλοι οι παραπάνω ισχυρίζονται ότι τηρούν αυστηρά τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ και παίρνουν πιστοποιήσεις σωστής λειτουργίας!

Γνωρίζουμε ότι οι εργαζόμενοι δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις, κάνοντας για διάστημα μηνών (όχι ημερών) υπερωρίες για να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν στο προσωπικό. Στους Εργαζόμενους στο τέλος μένουν μόνο τα παλαμάκια από τα μπαλκόνια για την υπερπροσπάθειά τους και τα μυοσκελετικά προβλήματα, ενώ στα μονοπώλια του κλάδου τους μένουν λίγα παραπάνω δις κέρδος! Χαρακτηριστικό είναι το πρώτο 10μηνο του 2020 τα Super Market είχαν αύξηση πωλήσεων 8,5% και το Νοέμβριο αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων 26%.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να έρθουν σε επαφή με το Σωματείο και να καταγγείλουν κάθε περιστατικό εργοδοτικής ασυδοσίας [Είναι γνωστό ότι υπάρχουν επιχειρήσεις που απειλούν τους εργαζόμενους να μην αναφέρουν πουθενά αν βγουν θετικοί και ότι θα το λύσουν “ενδοεταιρικά” δηλαδή «στην ζούλα»].

Πηγή: aftodioikisi.gr

Σούσουρο με τα Lidl - Η είδηση που κυκλοφορεί παντού...

Η Lidl Ελλάς απέσπασε συνολικά 7 βραβεία στην φετινή διοργάνωση των Social Media Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα και διοργανώνεται με την υποστήριξη του Facebook. Σε αυτήν την ιδιαίτερη και δύσκολη χρονιά, όπου τα social media τέθηκαν στο επίκεντρο της επικοινωνίας όλων των εταιριών, η Lidl Ελλάς τιμήθηκε συγκεκριμένα με:

- Platinum και Gold βραβείο στην ενότητα «Best Covid-19 Response | Best Real-Time activation» για την αναδημοσίευση της ανάρτησης της ΑΒ Βασιλόπουλος με αφορμή την Ημέρα του Πατέρα και τίτλο «στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί». Δράττοντας την ευκαιρία που δημιουργήθηκε με την ανάρτηση ανταγωνιστικής επιχείρησης και παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για ένα «καλύτερο αύριο», η Lidl Ελλάς κατάφερε να αποδείξει πως στα θέματα που αφορούν το σύνολο των αξιών και τη φιλοσοφία που οφείλει να διέπει ένα μεγάλο brand δεν χωρούν διακρίσεις.

- Platinum και Gold βραβείο στην ενότητα «Best of Twitter | Best Trending content» και πάλι για την αναδημοσίευση της ανάρτησης της ΑΒ Βασιλόπουλος.Βραβεία Lidl

- Gold βραβείο στην ενότητα «Βest of Facebook Family of Apps – Communication | Best in Retail / eCommerce» για τη στρατηγική επικοινωνίας και τη συνολική παρουσία σε Facebook και Instagram όπου έχοντας δομήσει το περιεχόμενο της με τέτοιο τρόπο, επιτυγχάνεται όχι μόνο συναισθηματική εγγύτητα και οικειότητα αλλά και ένας ισχυρός δίαυλος επικοινωνίας με την κοινότητά της. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην πληθώρα μηνυμάτων που επικοινωνούνται μέσω των social media του brand.

- Silver βραβείο στην ενότητα «Best of Twitter | Best Trending content» για την απήχηση της καμπάνιας εταιρικής υπευθυνότητας «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl» και δημοτικότητας του hashtag #apotalidl. H Lidl Ελλάς υποστήριξε έμπρακτα την ιδέα μιας κοινωνίας, που το καλό μοιράζεται σε όλους, καλώντας τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της ιστοσελίδας fylladioprosforasapotalidl.gr να γίνουν «Διανομείς Αγάπης» και να μοιραστούν ηλεκτρονικά το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl». Σε διάστημα 60 ημερών, πραγματοποιήθηκαν 40.083 shares και η Lidl Ελλάς προσέφερε ισάριθμο ποσό σε αξία προϊόντων σε τέσσερις οργανισμούς που βοηθούν ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

- Bronze βραβείο στην ενότητα «Best Covid-19 Response | Best Real-Time activation» για την αναπροσαρμογή του περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με γνώμονα την επίδειξη υπευθυνότητας και αισιοδοξίας την περίοδο της πανδημίας, θέτοντας σε προτεραιότητα την ορθή και άμεση ενημέρωση.

Με συνέπεια, διαρκή εξέλιξη, ευρηματικές και στοχευμένες ενέργειες στα κοινωνικά δίκτυα, η Lidl Ελλάς αναδεικνύει για ακόμη μια χρονιά τη δημιουργικότητα και τον κοινωνικό αντίκτυπο που επιτυγχάνεται μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας της.