Μαθεύτηκε: Από τις 2/12... - Σούπερ ανακοίνωση από τα Lidl

Προσφορές που δεν πρέπει να χάσει καμία νοικοκυρά

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Μαθεύτηκε: Από τις 2/12... - Σούπερ ανακοίνωση από τα Lidl

Μια σούπερ ανακοίνωση έκαναν τα Lidl για τις... σούπερ προσφορές που θα ξεκινήσουν. Μπορεί η εβδομάδα ήδη να ξεκίνησε με εκπτώσεις σε πολλά από τα προϊόντα, ωστόσο, έχουμε πολλές ακόμη μέχρι τέλος της εβδομάδας και είναι ασυναγώνιστες.

Συγκεκριμένα λοιπόν, ο νέος μήνας ξεκινάει ευχάριστα για πολλούς καταναλωτές της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, καθώς από την ερχόμενη Πέμπτη 2/12 θα βάλουν σε προσφορά αρκετά προϊόντα ζαχαροπλαστικής.

Μερικές από τις προσφορές των Lidl

Σούπερ προσφορές στα Lidl

Σούσουρο στην αγορά με την είδηση που κυκλοφορεί για τα Lidl

Σούσουρο επικρατεί στην αγορά με μια είδηση που κυκλοφόρησε για την αλυσίδα των Lidl που δίνει 12.000 ευρώ. Μαθεύτηκε πως, η εταιρεία πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί παρουσιάζει το έκτο κατά σειρά Socioeconomic Impact Report και τo δεύτερo Social Return on Investment Study.

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ευρύτερης επίδρασής της στην εθνική οικονομία και στις θέσεις εργασίας, η εταιρεία θέλησε και φέτος να προσμετρήσει την άμεση και έμμεση συνεισφορά της, για την περίοδο Μάρτιος 2020 – Φεβρουάριος 2021, με την κατάρτιση του έκτου Socioeconomic Impact Report.

Σκοπός της μελέτης, για ακόμη μία φορά, είναι να προσδιορίσει και να αξιολογήσει τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας. Ως σημείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγικής της, η LidlEλλάς ορίζει τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Τα ευρήματα σε όρους προστιθέμενης αξίας, υποστήριξης θέσεων εργασίας και καταβολής φόρων και εισφορών στο ελληνικό κράτος, παρουσιάζονται αναλυτικά εδώ με τη μορφή δεικτών.

Με γνώμονα τη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα, η εταιρεία απευθύνεται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της, καθώς και σε ενδιαφερόμενους κοινωνικούς και οικονομικούς φορείς, ώστε να διαμορφώσουν μία συνολική αντίληψη της οικονομικής και κοινωνικής αξίας που δημιουργεί η LidlΕλλάς στην χώρα μας.

Η παρουσιάζει το έκτο κατά σειρά Socioeconomic Impact Report και τo δεύτερo Social Return on Investment Study

Επιπλέον η Lidl Ελλάς πραγματοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά Social Return on Investment (SROI) Study, θέλοντας να μεταφράσει τις επενδύσεις της στο CTYGreece, το Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια, σε κοινωνική αξία. Για το διάστημα Ιανουάριος 2014-Δεκέμβριος 2020,με τη συμβουλευτική υποστήριξη του τμήματος υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΕΥ Ελλάδος, διεξήχθησαν μεταξύ άλλων συνεντεύξεις, focusgroups και ερωτηματολόγια στους εμπλεκομένους με σκοπό την κατανόηση των αλλαγών που επήλθαν στις ζωές των επωφελούμενων από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του CTYGreeceπου υποστήριξε η Lidl Ελλάς, τον εντοπισμό των σημαντικότερων αλλαγών που βίωσαν οι επωφελούμενοι και την ιεράρχησή τους, τη βελτίωση της αξιολόγησης της κοινωνικής αξίας που δημιουργείται από τις δραστηριότητες του κέντρουκαι την αποτίμηση της κοινωνικής αξίας που δημιουργήθηκε.

Τα ευρήματα της έρευνας αποκάλυψαν πως για κάθε 1€ που επενδύθηκε, από τον Ιανουάριο 2014 έως τον Δεκεμβρίου 2020, από τη Lidl Ελλάς στο CTYGreece, έχουν δημιουργηθεί 3,7€ κοινωνικής αξίας, μέσω των δραστηριοτήτων του κέντρου.

pelop.gr

TAGS