Τέμπη: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου» - Οι πρώτες δηλώσεις του σταθμάρχη λίγες ώρες πριν την απολογία του

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ερτ

Γεωργία Θεοδωρίδου
Youweekly Editor
Τέμπη: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου» - Οι πρώτες δηλώσεις του σταθμάρχη λίγες ώρες πριν την απολογία του

Μετράει αντίστροφα ο σταθμάρχης για την απολογία του σχετικά με την σφοδρή σύγκρουση των δύο τρένων στην κοιλάδα στα Τέμπη, που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο. Βέβαια, σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση φέρεται να ήταν ο σταθμάρχης Λάρισας αμέσως μετά τη σύλληψή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, φέρεται να ψέλλισε σε όσους τον είδαν: "Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου…". Ο 59χρονος κατηγορούμενος δεν απολογήθηκε στον ανακριτή, αλλά ζήτησε νέα προθεσμία για αύριο Κυριακή, ώστε να προετοιμάσει την απολογία του, βάσει των νέων δεδομένων που έχουν προκύψει στην έρευνα, (δείτε εδώ την στιγμή στο δικαστήριο).

Διαβάστε επίσης: Ξεκίνησαν διαδικασίες για την αποσωλήνωσή του - Η ελπιδοφόρα κατάσταση της υγείας του μοναδικού επιζών απο την τραγωδία στα Τέμπη

Οι λεπτομέρειες για την απολογία του σταθμάρχη από τα Τέμπη και το διπλό λάθος που κόστισε

Σύμφωνα με τον συνήγορο του σταθμάρχη, Στέφανο Παντζαρτζίδη: "Είναι στοιχεία καθοριστικά και έπρεπε να ζητήσουμε νέα προθεσμία, ώστε να τα μελετήσουμε και να τα αξιολογήσουμε".

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, στο ηχητικό ντοκουμέντο που αποτυπώνει την επικοινωνία του σταθμάρχη με το μηχανοδηγό του μοιραίου τρένου και του κλειδούχου, δεν ακούγονται τρεις, αλλά τέσσερις φωνές. Ο δεύτερος μηχανοδηγός που ακούγεται στη συνομιλία, δεν είναι ο μηχανοδηγός της υπερταχείας 62, αλλά τρένου από Λάρισα για Βόλο και μιλάει στον μηχανοδηγό που είναι από τον Βόλο. Στην κονσόλα που καταγράφει την πορεία των αμαξοστοιχιών του σταθμαρχείου Λάρισας αποτυπώνεται καρέ-καρέ το λάθος του σταθμάρχη βάρδιας που στάθηκε μοιραίο και στοίχισε τις ζωές 57 ανθρώπων.

Το βράδυ της Τρίτης (28/2) η επιβατική αμαξοστοιχία κινούνταν στην μπλε γραμμή στο ρεύμα ανόδου προς Θεσσαλονίκη. Στις 23.04 ο σταθμάρχης Λάρισας δίνει εντολή στον μηχανοδηγό να συνεχίσει την πορεία του, βάζοντας ωστόσο το τρένο στο ρεύμα καθόδου, στο οποίο κινείται και η εμπορική αμαξοστοιχία με κατεύθυνση τη Λάρισα. Το μοιραίο τρένο άλλαξε πορεία, γιατί ο σταθμάρχης ξέχασε τα κλειδιά στην προηγούμενη θέση ενώ θα έπρεπε να τα έχει γυρίσει.

Μία νέα καταγγελία για τον 59χρονο κατηγορούμενο, επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τη θέση του, που σύμφωνα με πρώην σταθμάρχη Βόλου, ο σταθμάρχης Λάρισας, το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου και μάλιστα την τελευταία ώρα πριν από τη φονική σύγκρουση, έκανε το ίδιο λάθος με άλλη αμαξοστοιχία.

"Την ίδια μέρα έγινε αυτό το ολέθριο πάλι λάθος. Ίσως και από αυτήν τη σύγχυση να ακολούθησε και η δεύτερη σύγχυση, λόγω της απειρίας του" τόνισε ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης.