Η ανακοίνωση - απάντηση της Περιφέρειας Αττικής για τις μπάρες ασφαλείας στο σημείο του τροχαίου του Mad Clip

«Όποιος υπερβαίνει το όριο ταχύτητας...»

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Η ανακοίνωση - απάντηση της Περιφέρειας Αττικής για τις μπάρες ασφαλείας στο σημείο του τροχαίου του Mad Clip

Τις τελευταίες μέρες, η αστυνομία προσπαθεί να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς έχει συμβεί με το τροχαίο που στοίχισε τη ζωή του Mad Clip. Ένας πραγματογνώμονας που μίλησε, σχολίασε πως ευθύνη για το δυστύχημα φέρει και η Περιφέρεια Αττικής.

Από τη μεριά της λοιπόν, η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία καταρρίπτει τα λεγόμενα του πραγματογνώμονα και τονίζει πως ο Mad Clip ξεπέρασε το όριο ταχύτητας και άρα φέρει ο ίδιος ευθύνη για το τροχαίο του.

Η ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής

«Η ατομική ευθύνη αποτελεί κρίσιμης σημασίας παράγοντα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο ατύχημα, κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας, η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή.

Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη.

Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h).

Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ.

Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

ΚΑΝΕΝΑ crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.

Επιπλέον ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Σε κάθε περίπτωση , καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας».

Στη δημοσιότητα ντοκουμέντο από τη στιγμή του δυστυχήματος

Το βράδυ του Σαββάτου (4/9), ο ΑΝΤ1 έβγαλε στη δημοσιότητα ένα συνταρακτικό βίντεο το οποίο καταγράφει τη στιγμή που ο Mad Clip, χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, δευτερόλεπτα πριν πέσει νεκρός πάνω στην άσφαλτο από το τροχαίο του.

Ο θάνατος του αγαπημένου τράπερ έφερε θλίψη σε όλη την Ελλάδα, ενώ δεκάδες συνεργάτες του έσπευσαν να τον αποχαιρετήσουν μέσα από αναρτήσεις που έκαναν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media.

Μάλιστα, μερικοί από αυτούς, με αφορμή το τροχαίο, δεν δίστασαν να κάνουν έκκληση για να μην οδηγούν οι διαδικτυακοί τους φίλοι με ταχύτητα ή αν έχουν καταναλώσει αλκοόλ.