Στις Κάννες ο Γιώργος Πυρπασόπουλος - Το αυστηρό look με το μαύρο σμόκιν κοστούμι στο κόκκινο χαλί

Τα απίστευτα στιγμιότυπα

Πέννυ Μαστοράκου
Youweekly Editor
Στις Κάννες ο Γιώργος Πυρπασόπουλος - Το αυστηρό look με το μαύρο σμόκιν κοστούμι στο κόκκινο χαλί

Όλο και περισσότερες είναι οι ελληνικές παρουσίες στις Κάννες, καθώς μετά τη Βίκυ Καγιά και την αποθέωσή της εκεί, και ο Γιώργος Πυρπασόπουλος, ένας εκ των Ελλήνων κορυφαίων ηθοποιών, που πρόσφατα έγινε μπαμπάς για πρώτη φορά, βρέθηκε στο 75ο Φεστιβάλ των Καννών και συμμετέχει στην ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ, Crimes of the Future που έκανε πρεμιέρα χθες 23/5 στην Κρουαζέτ.

Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος δημοσίευσε φωτογραφίες από τις Κάννες

Φορώντας ένα μαύρο σμόκιν κοστούμι ο ηθοποιός περπάτησε στο κόκκινο χαλί των Καννών και φωτογραφήθηκε με το καστ και τους συντελεστές της ταινίας στην οποία και συμμετέχει. Ανάμεσά τους ήταν η Κρίστεν Στιούαρτ, ο Βίγκο Μόρτενσεν, η Λέα Σεϊντού, η Ντενίς Καπέτσα, η Νάντια Λιτς, ο Ντον Μακκέλαρ, ο παραγωγός Ρόμπερτ Λάντος, ο Σκοτ Σπίντμαν, η Λίχι Κορνόφσκι και ο Welket Bungué.

 Στις Κάννες ο Γιώργος Πυρπασόπουλος και στο κόκκινο χαλί

Ο ίδιος φυσικά ανέβασε και ένα video στο κόκκινο χαλί των Καννών δίνοντας μας μια γεύση από το σημείο που «χτυπά» για μια ακόμη χρονιά η καρδιά του κινηματογράφου.

 Στις Κάννες ο Γιώργος Πυρπασόπουλος

Στην ταινία Crimes Of The Future ο Γιώργος Πυρπασόπουλος ενσαρκώνει τον δρ. Nasatir στην ταινία που σκηνοθέτησε ο Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ. Η ταινία έχει τον ίδιο τίτλο με την ταινία Crimes of the Future του 1970 που είχε σκηνοθετήσει ο ίδιος. ωστόσο, έχει διαφορετικό θέμα.

Ο πόνος έχει σχεδόν εξαλειφθεί από αυτή την κοινωνία του μέλλοντος, πράγμα που σημαίνει ότι η εμπειρία του πόνου μέσω αυτοακρωτηριασμού και χειρουργικών επεμβάσεων έχει γίνει το νέο σεξουαλικό «όπλο» πολλών. Το sci-fi θρίλερ που γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, διαγωνίζεται επίσημα στο Φεστιβάλ Καννών 2022. Και θα κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Ιούλιο του 2022.

 Στις Κάννες ο Γιώργος Πυρπασόπουλος για την ταινία που πρωταγωνιστεί

«Έχω την αίσθηση ότι οι άνθρωποι είναι λίγο στα κάγκελα»

Πριν από λίγο καιρό "έσκασε" η ευχάριστη είδηση για τον Γιώργο Πυρπασόπουλο καθώς όπως έγινε γνωστό, ο ηθοποιός έγινε πρώτη φορά πατέρας. Μάλιστα, ο ίδιος παραχώρησε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στη «Real Life» όπου μίλησε για όλους και για όλα.

Τα τελευταία χρόνια γίνεται πάρα πολύς λόγος για τον σεξισμό, τον ρατσισμό, θέματα που άγγιξε και η φετινή θεατρική σου παράσταση, τα «Αξύριστα πηγούνια». Ίσως ποτέ δεν έχει γίνει τόσο μεγάλη και συλλογική προσπάθεια να σταματήσει η αδικία, κι όμως τη βλέπουμε να ορθώνεται μπροστά μας πιο έντονη από ποτέ. Πως το σχολιάζεις;

Νομίζω ότι είναι η πληροφορία που τρέχει πολύ γρήγορα και εκπέμπεται από πάρα πολλούς πομπούς. Αυτό που κάποτε μάθαιναν τέσσερις – πέντε, τώρα το μαθαίνουν όλοι. Όλα αναδύονται στην επιφάνεια.

Ίσως, επίσης, είναι η ώρα για την κοινωνία να κοιτάξει τον εαυτό της στον καθρέφτη και να έρθει αντιμέτωπη με στερεότυπα, προκαταλήψεις, κακές συμπεριφορές, όσο δηλαδή ήταν θαμμένα κάτω από το χαλί.

Βέβαια, έχουμε φτάσει και στο σημείο να φοβάται κανείς να μιλήσει ανοικτά, εφόσον χιλιάδες είναι έτοιμοι να τον κρίνουν αρνητικά. Αυτό πως σου φαίνεται;

Αναρωτιέμαι αν είναι ίδιον των Ελλήνων να κουνάνε το δάχτυλο… Μια εξήγηση που δίνω εγώ είναι πως, σε ότι αφορά τη Δικαιοσύνη σε αυτή τη χώρα και την απονομή της, υπάρχει μια αχαρακτήριστη καθυστέρηση. Κι έτσι ο κόσμος συσσωρεύει πράγματα, νιώθω ότι κανείς δεν θα τον υπερασπιστεί, οχυρώνεται στον εαυτό του, κοιτάζει την πάρτη του και προσπαθεί να βρει το δίκαιο μόνος του, καμιά φορά φτάνει στο σημείο να αυτοδικήσει.

Έχω την αίσθηση ότι οι άνθρωποι είναι λίγο στα κάγκελα με το ζήτημα της Δικαιοσύνης και βέβαια έχουμε κουραστεί και με τις απανωτές κρίσεις.

Όμως, αντί να θυματοποιούμαστε, πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Είμαστε αιώνιοι έφηβοι και θεωρώ ότι ευθύνεται η παιδεία, με την οποία κανείς δεν έχει ασχοληθεί ποτέ σοβαρά. Αντί να υπάρξει όραμα για πολίτες νοήμονες, σκεπτόμενους, με σωστή κρίση και αρχές, θυσιάζεται στον βωμό της πολιτικής.