Έφυγε από πρωταγωνίστρια σε παράσταση ηθοποιός του Σασμού - Την αντικατέστησε αντίστοιχη από τις Άγριες Μέλισσες

Μεταγραφή της τελευταίας στιγμής

Πέννυ Μαστοράκου
Youweekly Editor
Έφυγε από πρωταγωνίστρια σε παράσταση ηθοποιός του Σασμού - Την αντικατέστησε αντίστοιχη από τις Άγριες Μέλισσες

H "Ιφιγένειας εν Αυλίδι" του Ευριπίδη, είναι μία από τις παραστάσεις που πρόκειται να κάνει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι, ενώ θα παρουσιαστεί και στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου. Ωστόσο όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά η Χριστίνα Χειλά Φαμέλη, (δείτε εδώ τι συμβαίνει με τη συμμετοχή της στο Σασμό) θα είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο ως Ιφιγένεια, κάτι που όπως φαίνεται άλλαξε...

Η Μαρία Πετεβή αντικαθιστά στην παράσταση την Χριστίνα Χειλά Φαμέλη

Σύμφωνα λοιπόν με νέα ανακοίνωση της παραγωγής, τον ρόλο τελικά αναλαμβάνει η Μαρία Πετεβή, η ηθοποιός που γνωρίσαμε μέσα από τη συμμετοχή της στην επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1Άγριες Μέλισσες” (δείτε εδώ τι είπε ο Αιμίλιος Χειλάκης για το μεγάλο φινάλε)και τον ρόλο της Πηνελόπης, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζονται οι λόγοι της αποχώρησης της Χριστίνας Χειλά Φαμέλη.

Η ανάρτηση της ηθοποιού πριν γίνει γνωστή η αντικατάστασή της...

Η ανακοίνωση της παραγωγής της παράστασης

Την Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Ευριπίδη, ένα από τα κορυφαία κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, παρουσιάζει η 5η Εποχή Τέχνης σε συνεργασία με την Ars Aeterna. Την σκηνοθεσία υπογράφει ο Θέμης Μουμουλίδης.

Η παράσταση θα παρουσιαστεί στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου στις 19 και 20 Αυγούστου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου και θα πραγματοποιήσει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα.

Στο ρόλο της Ιφιγένειας η Μαρία Πετεβή μια από τις σημαντικότερες εκπροσώπους της νεότερης γενιάς ηθοποιών. Λάζαρος Γεωργακόπουλος (Αγαμέμνων) , Παντελής Δεντάκης (Πρεσβύτης - Αγγελιαφόρος) , Ιωάννα Παππά ( Κλυταιμνήστρα), Άκης Σακελλαρίου (Μενέλαος) , Γιώργος Χρυσοστόμου (Αχιλλέας), Ιουλία Γεωργίου, Σοφία Κουλέρα, Ειρήνη Λαφαζάνη, Ιωάννα Λέκκα, Λένα Μποζάκη, Αγγελική Νοέα, Δανάη Πολίτη, Βικτώρια Φώτα.

Η Ιφιγένεια θυσιάζεται για έναν μάταιο και καταστροφικό επεκτατικό πόλεμο. Όμως η μεγαλύτερη θυσία είναι η βίαιη ωρίμανση της ηρωίδας, που αδυνατεί να κατανοήσει τους λόγους που οδήγησαν τον πατέρα της να την προσφέρει στο μαχαίρι του μάντη. Έπειτα από είκοσι χρόνια Πελοποννησιακού Πολέμου, ο Ευριπίδης μοιάζει να αναρωτιέται: “είναι δυνατή μια αλλαγή παραδείγματος”;

Δυόμιση χιλιάδες χρόνια αργότερα, και ενώ βιώνουμε τα πρώτα συμπτώματα ενός δυστοπικού μέλλοντος, που εμείς απεργαστήκαμε, αναρωτιόμαστε ακόμη: “είναι άραγε δυνατή μια αλλαγή παραδείγματος”;

Σε ολόκληρο το έργο το παρελθόν στοιχειώνει το παρόν, προμηνύοντας τα τρομερά μελλούμενα. Παρόν, παρελθόν και μέλλον συγχωνεύονται μέσα στο έργο, σε μια και μόνη ματωμένη πραγματικότητα.