Maestro: «Δε μας δυσκόλεψε το να υποδυθούμε ένα γκέι ζευγάρι» - Οι δηλώσεις του Γιώργου Μπένου και του Ορέστη Χαλκιά

«Η πιο δύσκολη σκηνή ήταν εκείνη που δέχομαι βία από τον πατέρα μου»

Αρθρογράφος: Ίρις Βίλα
Ίρις Βίλα
Youweekly Editor
Maestro: «Δε μας δυσκόλεψε το να υποδυθούμε ένα γκέι ζευγάρι» - Οι δηλώσεις του Γιώργου Μπένου και του Ορέστη Χαλκιά

Την περασμένη Πέμπτη 13/10 μέσα από την τηλεοπτική συχνότητα του MEGA έκανε πρεμιέρα η νέα σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Maestro» όπου από τα πρώτα κιόλας λεπτά κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις των τηλεθεατών. Μάλιστα, δεν ήταν λίγοι εκείνοι οι οποίοι δεν δίστασαν να αποθεώσουν την σειρά και στα social media -δείτε εδώ αναλυτικά.

Μεταξύ άλλων, δυο ηθοποιοί οι οποίοι έχουν συζητηθεί όσο τίποτα άλλο λόγω της ερμηνείας τους στη σειρά είναι ο Γιώργος Μπένος και ο Ορέστης Χαλκιάς οι οποίοι υποδύονται ένα γκέι ζευγάρι. Οι δυο τους απραχώρησαν συνέντευξη στη κάμερα της εκπομπής, «MEGA Καλημέρα» όπου μίλησαν για όλους και για όλα.

Οι δηλώσεις για τη νέα σειρά του MEGA, Maestro

«Εγώ υποδύομαι τον Σπύρο, τον γιο της Μαρίας Καβογιάννη και του Γιάννη Τσορτέκη. Ο Σπύρος είναι πολύ εγκλωβισμένος στον δικό του κόσμο. Νιώθω ότι είναι περικυκλωμένος από ενοχή, ανασφάλεια, από σκοτάδι… Από τέτοια στοιχεία. Δυσκολεύεται να δει που είναι το φως, που είναι η πόρτα. Ξέρεις ότι υπάρχει.

Είναι φανταστικό να έχεις μια μαμά σαν τη Μαρία Καβογιάννη. Νομίζω είναι μια μαμά που θα ήθελαν όλοι και εντός και εκτός γυρισμάτων. Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και την ευχαριστώ πάρα πολύ. Μάθημα υποκριτικής για εμάς. Η πιο δύσκολη σκηνή ήταν εκείνη που δέχομαι βία από τον πατέρα μου αλλά και εκείνη που με βρίσκει χτυπημένο ο Αντώνης.

Στην εφηβεία μου, έχασα ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο, τον θείο μου. Αυτό με επηρέασε πολύ, κλείστηκα στον εαυτό μου, δεν ήθελα να πάω ούτε στο σχολείο. Στο να υποδυθούμε ένα γκέι ζευγάρι δε μας δυσκόλεψε».

Ο Ορέστης Χαλκιάς από τη δική του πλευρά είπε: «Ο δικός μου ρόλος είναι ο Αντώνης ο γιος του Φάνη Μουρατίδη και της Μαρίσσας Τριανταφυλλίδου, εγγονός της Χαρούλας Αλεξίου και αδερφός της Κλέλιας Ανδριολάτου. Ο Αντώνης ασχολείται πολύ με τη μουσική. Έχει μια μπάντα στην οποία τραγουδάει. Μια ενδιαφέρουσα αντίθεση είναι ότι φαινομενικά, αυτός που βλέπει τη σειρά νομίζει ότι ο Αντώνης βρίσκεται σε ένα φωτεινό περιβάλλον λόγω μιας πιο μεγάλης καλλιέργειας, μιας ενασχόλησης με τη μουσική, λόγω μιας κουλτούρας που υπάρχει υποτίθεται στο σπίτι. Στην πραγματικότητα όμως είναι και ο ίδιος περικυκλωμένος από το σκοτάδι.

Και εγώ είμαι τυχερός που έχω αυτούς τους γονείς σε αυτή τη σειρά. Οι πιο δύσκολες σκηνές είναι αυτές που έχουν να κάνουν με βία. Κάποιος πρέπει να υποδυθεί και τον ομοφυλόφιλο. Δε μας δυσκόλεψε αυτό».

Συγκλονισμένο το Twitter με την σκηνή ξυλοδαρμού της Μαρίας Καβογιάννη και του γιου της

Το δεύτερο συγκλονιστικό επεισόδιο της νέας σειράς του Mega, Maestro, ξεκίνησε απόψε 20/10 το βράδυ, το οποίο ξεκίνησε με μια άγρια σκηνή ενδοοικογενειακής βίας (δείτε εδώ και την ανάρτηση του Χριστόφορου Παπακαλιάτη λίγο πριν το 2ο επεισόδιο).

Συγκεκριμένα, ο Χαράλαμπος αρνείται κατηγορηματικά να δεχτεί τις σεξουαλικές προτιμήσεις του γιου του και την σχέση του με τον Αντώνη, με αποτέλεσμα να τον ξυλοκοπήσει άγρια τόσο εκείνον όσο και την μητέρα του, Μαρία, η οποία προσπάθησε να προστατέψει τον γιο της.

Η εν λόγω σκηνή προκάλεσε ανατριχίλα στο twitter καθώς αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.

Πολλοί το είδαν, λίγοι όμως το παρατήρησαν... Επειδή λοιπόν, τίποτα δεν ξεφεύγει από τους φανατικούς τηλεθεατές που σχολιάζουν τα πάντα στα social media, παρατήρησαν ένα λάθος που έγινε στην σειρά.

Συγκεκριμένα, ο Ορέστης (που είναι πρωταγωνιστής) είναι μουσικός που δεν έχει καταφέρει σπουδαία πράγματα μέσα από την τέχνη του. Δέχεται την πρόσκληση να διοργανώσει το φεστιβάλ μουσικής στο μικρό νησί του Ιονίου και μετακομίζει εκεί αμέσως μετά την εποχή του lockdown, σαν ανάγκη φυγής από τη ζωή του στην Αθήνα.

Κάπως έτσι, από την αρχή η σειρά δείχνει πως ο Ορέστης είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει μεγάλη οικονομική άνεση. Μάλιστα, οδηγεί ένα πολύ παλιό αυτοκίνητο, Seat Marbella, το οποίο είναι έτοιμο να καταρρεύσει, όπως φαίνεται και στη σκηνή που συναντιέται για πρώτη φορά με την Κλέλια.

Τη στιγμή όμως που συμβαίνουν όλα αυτά, παρατηρούμε πως ο Ορέστης - ο μουσικός που δεν είχε δουλειά στην Αθήνα και κατέφυγε στους Παξούς - είναι ντυμένος με ακριβά ρούχα, ακριβά γυαλιά ηλίου και ακριβά παπούτσια.