«Θα κάνεις αυτό που σου λέμε εμείς γιατί έχεις ένα θεατράκι και θα στο κλείσουμε» - Γνωστός τηλεοπτικός παραγωγός απείλησε την Ελένη Ράντου

Όλη η αλήθεια

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
«Θα κάνεις αυτό που σου λέμε εμείς γιατί έχεις ένα θεατράκι και θα στο κλείσουμε» - Γνωστός τηλεοπτικός παραγωγός απείλησε την Ελένη Ράντου

Η Ελένη Ράντου πρόσφατα παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή Τετ α τετ και πέρα από την προσωπική της ζωή (δείτε εδώ την σπάνια εξομολόγηση για την κόρη της), μίλησε και για την καριέρα της και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε όλα αυτά τα χρόνια.

Μάλιστα, προχώρησε και σε μία τρομερή αποκάλυψη για την απειλή που δέχθηκε από "μεγάλο" παραγωγό πριν από χρόνια και εξήγησε ποια ήταν η αντίδρασή της και η απάντησή της σε όλο αυτό.

Πως αντέδρασε στην απειλή που δέχθηκε η Ελένη Ράντου από τηλεοπτικό παραγωγό

«Η δική μας γενιά το είχε ψωμοτύρι ότι κάποιος θα γίνει ενοχλητικός. Το “ενοχλητικός” το έχω βιώσει και στο φλερτ που δεν έχει να κάνει με τη δουλειά. Μου έχει τύχει να μου πουν ότι θα πάρουν άλλον στη δουλειά που ικανοποιεί περισσότερες από μία ανάγκες.

Έχω δώσει και χαστούκι, έχω φύγει προτού με… φύγουν, έχω υποστεί ταπείνωση. Μου είπε ένας παραγωγός ότι “τώρα τα έχεις με τον Βασίλη και γι’ αυτό μάς αφοράς”. Αυτό το θεωρώ μεγαλύτερη κακοποίηση από το να μου την είχε πέσει», είπε αρχικά.

Και συμπλήρωσε: «Όταν έκανα μια σειρά και η οποία είχε κάποια προβλήματα, βρέθηκα με διευθυντή καναλιού, ο οποίος μου είπε “θα κάνεις αυτό που σου λέμε εμείς γιατί έχεις ένα θεατράκι και θα στο κλείσουμε”. Όχι, δεν μάσησα.

Τότε του απάντησα “ξέρεις πόσοι διευθυντές έχουν περάσει από ‘δω;”. Μου έτυχε πέρυσι να με φωνάξουν για μια σειρά και με κοιτούσαν καλά καλά για να δουν πόσο έχω μεγαλώσει και αν κάνω για το ρόλο, μήπως έχω σιτέψει».

Για τι την έχουν κατηγορήσει

Η Ελένη Ράντου, που πρόσφατα έχασε και ένα πολύ αγαπημένο της πρόσωπο, αν και σπάνια παραχωρεί συνεντεύξεις κα μιλά "ανοιχτά" για την προσωπική της ζωή, το πρωί της Δευτέρας 7/11, έκανε την ανατροπή και αποκάλυψε στην εκπομπή Πάμε Δανάη πράγματα που δεν φανταζόταν κανείς.

Η σπουδαία ηθοποιός αναφέρθηκε στην καριέρα της, σε όσα την στεναχωρούν, στον σύζυγό της Βασίλη Παπακωνσταντίνου και όσα είχαν γραφτεί για την σχέση τους, αλλά και για την πολυαγαπημένη της μητέρα.

«Όταν δεν είμαι καλά, δε μιλάω. Τα τελευταία δύο χρόνια κλείστηκα πολύ και όταν είμαι σε τέτοια ψυχολογία δεν θέλω να το μοιράζομαι. Όταν υπάρχει μία ηλικία κι ένα παρελθόν, έχεις πολλά πράγματα να διαχειριστείς, οπότε μαζεύεις δυνάμεις, κάνεις απολογισμούς, συζητάς με τον εαυτό σου.

Το θέμα του θανάτου δεν είναι λυμένο για κανένα μας, οπότε όλο αυτό δεν είναι και το πιο ευχάριστο θέμα για να μοιραστείς. Σκέφτηκα μέχρι και να εγκαταλείψω τη δουλειά, σκεφτόμουν πως θα ξαναβρώ κουράγιο για να ξαναμπώ. Σκέφτηκα να πάω πίσω από τη σκηνή και τα φώτα», είπε αρχικά.

Όσον αφορά τον νέο της ρόλο στο θέατρο, εξήγησε: «Η παράσταση έχει τρομερές απαιτήσεις. Είμαι επί δύο ώρες στην σκηνή και το σώμα μου έχει πάθει επτά κράμπες, τρεις θλάσεις, πέντε τενοντίτιδες. Ό,τι γράφει κάποιος έχει πολύ από τον εαυτό του, όχι γεγονότα ζωής, αλλά τον τρόπο που βλέπει τη ζωή. Εδώ στο φινάλε υπάρχουν έντονα προσωπικά στοιχεία».

Και συμπλήρωσε για τον γάμο της: «Το οικοδόμημα της ζωή μας με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου δεν έπεσε ποτέ, ίσως επειδή είμαστε δυο ισχυρές προσωπικότητες. Συνήθως το κάστρο απειλείται όταν η μία είναι λιγότερο δυνατή προσωπικότητα από την άλλη και καταπιέζεται.

Όταν γνωριστήκαμε με τον Βασίλη, εγώ έκανα τα πρώτα μου βήματα, οπότε εκείνος αποδέχτηκε το δικό μου ξεδίπλωμα που ερχόταν σιγά – σιγά. Το θέμα είναι εάν εγώ θα άντεχα το βάρος του “είσαι η γυναίκα του τάδε”. Όταν γνωριστήκαμε δεν ήμουν “η Ελένη μας”, αλλά “το καινούργιο κορίτσι του Βασίλη”. Με στρίμωχνε η ιδέα ότι πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι το νούμερο 9 ή νούμερο 10 στη ζωή κάποιου άλλου».

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Όταν ξεκίνησα, για το θέμα θιασάρχης είχαν ανοίξει το δρόμο η Καρέζη, η Βουγιουκλάκη, η Δανδουλάκη. Μας τον είχαν αφήσει αυτόν τον τομέα οι άντρες. Τα τελευταία χρόνια, από την κρίση και μετά, οι άντρες δυσανασχετούν πάρα πολύ όταν έρχονται στο θίασο γυναίκας, είναι πολύ πιο ανταγωνιστικοί.

Παρότι συζητάμε για τα δικαιώματα της γυναίκας, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Έχω νιώσει να με υποτιμούν ακόμη και στην καθημερινότητά μου. Τα πράγματα έγιναν επιθετικά την τελευταία δεκαετία, άντρες ανέβαζαν έργα μόνο με άντρες και τους άντρες θιασάρχες τους εμπιστεύονταν περισσότερο. Έχω περάσει τα 50 και τώρα δικαιώνομαι. Πάντα υπάρχει “η γλυκούλα”, αλλά τα “ικανή και ταλαντούχα” έρχονται δεύτερα».

«Έβαλα στο Google το όνομά μου και η εικόνα που βγαίνει προς τα έξω δεν είναι ανάλογη ούτε του κόπου μου ούτε της δουλείας μου. Μετά από τριάντα χρόνια δουλείας έναν σεβασμό τον ένιωσα στη φετινή θεατρική μου δουλειά με το “Πάρτυ της ζωής μου”. Διάβαζα στο ξεκίνημα μου ότι “τρώω τα λεφτά του Βασίλη στο θέατρο” και έρχονταν τότε όλοι και μου ζητούσαν τα εξαπλάσια για να δουλέψουν», δήλωσε έπειτα.

Και κατέληξε για την μητέρα της: «Η μητέρα μου έχει άνοια τα τελευταία πέντε χρόνια και η πανδημία το έκανε πιο δύσκολο, γιατί έπρεπε να προσέχουμε περισσότερο. Ζούμε μαζί με τη μητέρα μου, δυστυχώς η άνοια είναι ασθένεια που δεν χρηματοδοτείται αρκετά για να βρεθεί ανακούφιση. Υπάρχει η παρελθοντική μνήμη στη μητέρα μου, δεν υπάρχει η τωρινή.

Οι μνήμες αρχίζουν και σβήνονται από τις πιο πρόσφατες. Ξεκινάς να μη θυμάσαι τι έχεις φάει σήμερα και μετά πας να ξεχάσεις όλα όσα έχουν συμβεί πριν από 50 χρόνια. Οι φροντιστές ανθρώπων που έχουν άνοια χρειάζονται ψυχολογική υποστήριξη, είναι πολύ οδυνηρό για τους φροντιστές, κι εγώ το παλεύω… Είναι δύσκολο. Αν δεν φροντίσεις εσύ τον εαυτό σου, δεν θα μπορέσεις να φροντίσεις και τον άλλο, γιατί η άνοια είναι μακροχρόνιο και πολύ οδυνητο μονοπάτι».