"Έλιωσε" όλο το Instagram - Το τρυφερό βίντεο της Ιωάννας Τούνη με το κοντινό στο νεογέννητο μωράκι της

Ο μικρός είναι μια γλύκα

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor

Μπορεί η Ιωάννα Τούνη να έχει αναφέρει πολλές φορές τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην εγκυμοσύνη της αλλά και τώρα στην γέννα, ωστόσο κάθε φορά που βλέπει τον μπέμπη της, καρπό του έρωτα της με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, "λιώνει" από αγάπη.

Η επιχειρηματίας έμαθε την εγκυμοσύνη της λίγο αφότου έφυγε από τη ζωή της μαμάς της και παρόλο που εκείνη την περίοδο περνούσε δύσκολα, τα έβαλε όλα στην άκρη και αποφάσισε να μεγαλώσει το μωρό της με όλη της την αγάπη.

Το νέο βίντεο με το νεογέννητο μωρό της Ιωάννας Τούνη

Στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μας έχει δείξει διάφορες στιγμές από την καθημερινότητα της με το νεογέννητο στο σπίτι, μιλώντας μάλιστα και με πολύ χιουμοριστικά λόγια.

Σήμερα 19/1 ωστόσο, μοιράστηκε ένα βίντεο που μας έκανε να "λιώσουμε"! Μας έδειξε σε κοντινό τον μπόμπιρα της να κοιμάται έχοντας βάλει χαλαρωτική μουσική.

Παλιότερα ζητούσε 1.200 ευρώ - Πόσα παίρνει τώρα για μια ανάρτηση στο Instagram

Πριν από λίγο καιρό το Πρώτο θέμα είχε φέρει στο φως της δημοσιότητας τον τιμοκατάλογο της Ιωάννας Τούνη όσον αφορά το προσωπικό της λογαριασμό στο instagram. Για την ακρίβεια η αγαπημένη influencer, σε εταιρείες που την προσέγγιζαν για να διαφημίσει τα προϊόντα τους, έστελνε το παρακάτω μήνυμα που αναγράφονταν οι τιμές για τις υπηρεσίες που μπορούσε να παρέχει:

"Καλησπέρα θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ μαζί σας, για διευκόλυνση σας παραθέτω ένα ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών προβολής μέσω του λογαριασμού μου @j.touni στο instagram.

Για ένα post – φωτογραφία στον προσωπικό μου λογαριασμό καθώς και ένα story το κόστος ανέρχεται στα 1200 € + Φ.Π.Α. H τιμή για κάθε αυτόνομο story (15 δευτερόλεπτα χωρίς Swipe up) είναι στα 350 € + ΦΠΑ.

*Τα stories μου βλέπουν καθημερινά παραπάνω από 300.000 άτομα μέσα στο εικοσιτετράωρο (που είναι η διάρκεια online του κάθε story στο instagram)

Προσθήκη Swipe up + 50 €

Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού + 50 €"

Τότε, όμως, η επιχειρηματίας διατηρούσε ένα προφίλ με 780.000 ακόλουθους. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει αφού το προφίλ της έχει ανέβει πάνω από εκατομμύριο.

Δεν έχει ανάγκη το instagram αφού η βασική της δουλειά είναι άλλη αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ένα πρόσωπο που πουλάει πολύ, οι εταιρίες το ξέρουν όπως και η ίδια το γνωρίζει. Έχει μεγάλη επιρροή - κυρίως στο γυναικείο κοινό - οπότε why not;

Σύμφωνα με πληροφορίες η Ιωάννα έχει ανεβάσει κατά 10% τις τιμές στον κατάλογό της.