Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας μετά το δημόσιο ξεμπρόστιασμά της

Αποστομωτική θα έλεγε κανείς...

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
NDP
NDP

Την Κυριακή 4/6 η Ζέτα Μακρυπούλια δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ένα βίντεο κατά το οποίο η ίδια παραπονιόταν για την δυσάρεστη εμπειρία της με γνωστή αεροπορική εταιρεία, λίγο πριν την πτήση της στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος (δείτε τα εδώ).

Ήταν αρκετά εκνευρισμένη και αδυνατούσε να καταλάβει γιατί δεν της επιτράπηκε η είσοδος για να αναχωρήσει, ωστόσο η εταιρεία ώρες αργότερα της απάντησε με με αποστομωτικό τρόπο, όπως παρουσιάστηκε στον αέρα του ΣΚΑΙ στην εκπομπή Πρωινό μας την Δευτέρα 5/6.

Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας στην Ζέτα Μακρυπούλια μετά τα παράπονά της

«Καθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση», ήταν τα λόγια των αρμόδιων.

Διαβάστε επίσης: Ζέτα Μακρυπούλια: «Είμαστε σε μια διαδικασία...» - Νόμιζε ότι είχε ανακοινωθεί επίσημα αλλά τελικά το αποκάλυψε η ίδια στην κάμερα του STAR

Οι σχέσεις του Χατζηγιάννη με την μητέρα της

Μέσα από μία ανάρτηση, που έκανε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης στo instagram την Πέμπτη 9/3 έκανε γνωστό, πως νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο, καθώς θα έπρεπε να κάνει ένα προγραμματισμένο χειρουργείο (δείτε εδώ το βίντεο από το κρεβάτι της κλινικής).

Χωρίς να πρόκειται για κάτι ανησυχητικό τα μηνύματα κάτω από τη φωτογραφία του τραγουδιστή έπεσαν βροχή μιας και είναι γνωστό όλα αυτά τα χρόνια πως η αγάπη του κοινού στο πρόσωπό του είναι πολύ μεγάλη.

Ανάμεσα λοιπόν στα σχόλια αυτό, που ξεχώρισε και μας έκανε πολύ ωραία εντύπωση ήταν της μαμάς της Ζέτας Μακρυπούλια, με την ίδια να δείχνει μια πολιτισμένη στάση παρά το χωρισμό του ζευγαριού, καθώς ήταν για πολλά χρόνια μαζί.

«Μιχάλη μου περαστικά, σιδερένιος να είσαι καλά πάντα με υγεία», έγραψε η μητέρα της Ζέτας Μακρυπούλια.

Χατζηγιάννης - Μακρυπούλια