«Καλό είναι διάφορες τηλεπερσόνες την επόμενη φορά...» - Ασύλληπτο ξέσπασμα από τον Νίκο Μάνεση για την τηλεθέαση

«Πριν από ενάμιση χρόνο το είχαμε πει»

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
«Καλό είναι διάφορες τηλεπερσόνες την επόμενη φορά...» - Ασύλληπτο ξέσπασμα από τον Νίκο Μάνεση για την τηλεθέαση

Για τα λανθασμένα νούμερα τηλεθέασης μίλησε ο Νίκος Μάνεσης στον αέρα της εκπομπής του στον ALPHA, Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση. Από πέρσι ο παρουσιαστής έλεγε στο πλατό πως είναι λάθος, πετώντας μάλιστα τα "καρφιά" του, με την Σίσσυ Χρηστίδου που παίζει ακριβώς απέναντι του να του απαντάει με τη σειρά της μέσω του MEGA.

Σήμερα ωστόσο, ο Νίκος Μάνεσης είπε πως δικαιώνεται έπειτα από ανακοίνωση της Nielsen πως επί 3 ημέρες η εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης έδινε λάθος στοιχεία.

Τα "καρφιά" του Νίκου Μάνεση για τα νούμερα τηλεθέασης

«Αν βγουν διάφορες τηλεπερσόνες αύριο-μεθαύριο να μιλήσουν, καλό θα είναι να έχουν διαβάσει και να μην λένε - όπως την προηγούμενη φορά - ότι όλα είναι μια χαρά με τις τηλεθεάσεις και σκόνταφταν πάνω σε μικρόφωνα. Εγώ δεν χαρίζω κάστανα επ’ αυτού», είπε αρχικά ο Νίκος Μάνεσης διαβάζοντας την ανακοίνωση.

«Υπήρξαν δειλές αναπαραγωγές, μαζεμένες από sites τηλεκριτικής. Περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση, για να μάθουμε πώς χάθηκαν 3 εκατομμύρια τηλεθεατές. Εάν διαψεύσει το γεγονός η Nielsen, θα πρέπει να το αιτιολογήσει. Αν όμως δεν το διαψεύσει, τότε ερωτώ "θα δοθούν απαντήσεις εάν η απώλεια τηλεθεατών αφορά 3 και όχι 103 μέρες;"», ανέφερε στη συνέχεια.

«Τι έλεγα πριν από 1μιση χρόνο για το θέμα; Το εξής απλό: ότι το μοντέλο που χρησιμοποιείται για τις μετρήσεις της τηλεθέασης θέλει εκσυγχρονισμό, να μπούμε στον 21ο αιώνα. Περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση, γιατί εμείς τη σκαλέτα κάθε φορά, κύριε Nielsen, τη φτιάχνουμε ανάλογα με την τηλεθέαση. Ή αυτό είναι συκοφαντικό και μηνύσιμο και πρέπει η Nielsen να απαντήσει ή να το αποδεχθεί, να μας πει συγγνώμη και ότι το έφτιαξαν», κατέληξε.

Τι αναγράφει η ανακοίνωση της Nielsen

Επί 3 ημέρες η εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης Nielsen έδινε λάθος στοιχεία για την απήχηση των προγραμμάτων των τηλεοπτικών σταθμών την πιο κρίσιμη στιγμή του ανταγωνισμού. Πρόκειται για το τριήμερο 9, 10 και 11 Οκτωβρίου 2023 στη ζώνη prime time την ώρα του μεγάλου ανταγωνισμού, όπου έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια ευρώ από τους σταθμούς για την παραγωγή των νέων προγράμματων.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου από την μέτρηση τηλεθέασης απουσίαζαν 1 εκατ. τηλεθεατές! Το γεγονός αυτό επισημάνθηκε στην εταιρεία αλλά η Nielsen υποστήριξε πως “οφειλόταν σε πρόβλημα της Digea”, χωρίς όμως να προσκομίζει στοιχεία που να επιβεβαιώνει τη θέση αυτή. Το πρόβλημα με τα στοιχεία της μέτρησης συνεχίστηκε και την Τρίτη 10 και χθες Τετάρτη 10 Οκτωβρίου και η ΕΙΤΗΣΕΕ αναγκάστηκε να κάνει επίσημανση προς την εταιρεία. Η Nielsen, χωρίς να κάνει δημόσια ανακοίνωση, απευθυνόμενοι στους τηλεοπτικούς σταθμούς διαμήνυσε πως κάνει νέα έρευνα επί των στοιχείων. Και προς επιβεβαίωση, όσων προβληματίστηκαν με τους αριθμούς του διαστήματος 9-11/10 ενημέρωσε πως θα στείλει αναθεωρημένα αρχεία, αύριο το πρωί που θα περιλαμβάνουν το επίμαχο τριήμερο αλλά και για τη σημερινή μέρα, Πέμπτη 12 Οκτωβρίου.

typologies.gr