Δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής Breakfast@star, παραχώρησε το πρωί της Τετάρτης 27/3, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου. Η ηθοποιός, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην Μαρίνα Σάττι, και το τραγούδι της Ζάρι, με το οποίο θα εκπροσωπήσει την χώρα μας, στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision, στο Μάλμε της Σουηδίας.

Το συγκεκριμένο τραγούδι έχει, από την στιγμή που βγήκε στην δημοσιότητα, έχει αποσπάσει τόσο θετικά όσο και αρνητικά σχόλια. Πρόσφατα μάλιτσα ο Περικλής Κονδυλάτος, είχε ένα έντονο ξέσπασμα μέσα από την κάμερα της εκπομπής Πρωινό Σουσού αποκαλώντας το “γυφτιά” (δείτε εδώ).

Το σχόλιο της Πηνελόπης Αναστασοπούλου για την Μαρίννα Σάττι το “Ζάρι”

«Νομίζω φαίνεται ότι το κορίτσι αυτό είναι πολύ διαφορετικό, πολύ ταλαντούχο. Ό,τι κάνει το κάνει με δικό της χαρακτήρα και με ενοχλεί πάρα πολύ που ακούγονται άσχημα πράγματα για αυτό. Δεν μου αρέσει καθόλου, νομίζω πρέπει να υποστηρίζουμε τους νέους ανθρώπους είναι καλλιτεχνάρα και νομίζω ότι θα πάει πολύ καλά. Αν με την ίδια πυγμή και το ίδιο πάθος έκριναν τα κακά πράγματα που συμβαίνουν, ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος».

Δείτε επίσης: Eurovision 2024: Η θέση που θα τραγουδήσει η Μαρίνα Σάττι – Πότε θα προβληθεί ο Β’ ημιτελικός με την ελληνική συμμετοχή

Η αντίδραση της Σάττι στα αρνητικά σχόλια 

Η κάμερα του Breakfast@Star συνάντησε τη Μαρίνα Σάττι στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου ο δημοσιογράφος Στέλιος Δρουμαλιάς τη ρώτησε για τα αρνητικά σχόλια που έχει δεχτεί το τραγούδι της, αλλά και για τα προγνωστικά που τη θέλουν να τερματίζει σε υψηλή θέση.

Αξίζει να σημειωθεί πως ήταν λακωνική μιλώντας στην κάμερα, απαντώντας κοφτά: «Αισθάνομαι πολύ ωραία», όσον αφορά την 7η θέση στα στοιχήματα, ενώ όταν ρωτήθηκε για όσους λένε ότι το τραγούδι της στη Eurovision είναι «αχταρμάς», εκείνη απάντησε ότι «Δεν έχω να πω τίποτα». Με λίγα λόγια η Μαρίνα Σάττι δεν φάνηκε να ασχολείται ιδιαίτερα τα σχόλια και από τις δύο πλευρές, ζητώντας συγγνώμη από την κάμερα της εκπομπής του STAR για να απομακρυνθεί ευγενικά.

Πάντως το Zari, με το οποίο θα μας εκπροσωπήσει, είναι νούμερο ένα trend στο Youtube συγκεντρώνοντας πάνω από 3,5 εκατομμύρια προβολές και 1 εκατομμύριο streams στο Spotify.