Άνω κάτω η ελληνική αγορά - Τρομερή η νέα συνεργασία των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Ποιο προϊόν "εισβάλλει" στα καταστήματα

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Άνω κάτω η ελληνική αγορά - Τρομερή η νέα συνεργασία των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Το πρώτο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη άνοιξε το 1969 στο Περιστέρι της Αθήνας και το 1975 προσχώρησε στην επιχείρηση ο μικρότερος αδελφός του Σπύρου και του Γιάννη, Νάσος Σκλαβενίτης.

Το 1975 η εταιρεία ξέφυγε από τα στενά όρια του Περιστερίου, ανοίγοντας μεγάλο κατάστημα στον Πειραιά, στη συνοικία Καμίνια. Το βήμα αυτό ήταν μεγάλο και απαιτούσε ανάλογα κεφάλαια, γι' αυτό και στο επιχειρηματικό σχήμα που δημιουργήθηκε (ΕΛΛΗΝΙΚΑΙ ΥΠΕΡΑΓΟΡΑΙ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε.) είχε συμμετοχή με 49% ο εφοπλιστής Ανδρέας Ποταμιάνος. Στη συνέχεια, και μέχρι το 1993, η εταιρεία ίδρυσε συνολικά 23 καταστήματα, όλα εντός της Αττικής.

Από τότε δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται και φροντίζοντας να είναι πάντα κοντά στον καταναλωτή κάνει συνεργασίες και επιλογές που προσφέρουν μόνο αναβάθμιση στην ποιότητα και την αξιοπιστία της εταιρείας αυτής.

Μετά την συνεργασία με την Cosmote, ο Σκλαβενίτης φέρνει στα καταστήματα του τα Coffe Island.

Σκλαβενίτης και Coffe Island γίνονται ένα

Στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου μπαίνει η αλυσίδα καφεστίασης Coffee Island, η οποία στις 27 Ιουλίου ξεκίνησε τη συνεργασία της με τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.

Στα ράφια της αλυσίδας σε όλη τη χώρα, οι καταναλωτές θα βρίσκουν κωδικούς του καφεκοπτείου στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου. Στα πλάνα της εταιρείας πάντως είναι η διεύρυνση της παρουσίας της στα σούπερ μάρκετ και με νέες συνεργασίες το επόμενο διάστημα.

Σκλαβενίτης  Coffe island

«Με την είσοδό της στο οργανωμένο λιανεμπόριο, η Coffee Island ενισχύει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην Ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές που επιλέγουν τα supermarket Σκλαβενίτης, να προμηθεύονται τον αγαπημένο τους καφέ μέσα από ένα ακόμη κανάλι διανομής» σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος προσθέτοντας:

«Είναι απολύτως σαφές ότι η εδραίωση και διατήρηση της ηγετικής θέσης του brand στην τρίτη δεκαετία ζωής του δεν οφείλεται μόνον στην κορυφαία ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, αλλά και στο σπουδαίο έργο που επιτελούν οι άνθρωποί μας και το δίκτυο συνεργατών μας».

Yπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με όσα είχε επισημάνει ο κ. Κωνσταντινόπουλος στο insider.gr οι επενδύσεις της εταιρείας για φέτος αναμένεται να αγγίξουν τα 3,5 εκατ. ευρώ ενώ το 2020 και παρά την πανδημία η αλυσίδα κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις της.

"Το κατάστημά μας στη..."

Σκλαβενίτης ανακοίνωση

Το Κατάστημά μας στη 2ας Μεραρχίας 30 & Πραξιτέλους στον Πειραιά, λειτουργεί από σήμερα πλήρως ανακαινισμένο!

Πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στην πρόσοψη, αναδιαμορφώθηκαν όλοι οι χώροι πώλησης, συνολικής επιφάνειας 457 τμ. και προστέθηκε νέο τμήμα Αρτοπωλείου