ΙΚΕΑ: Ανακαλούνται τα συγκεκριμένα είδη σερβιρίσματος

Λόγω πιθανού κινδύνου σπασίματος κατά τη χρήση

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
ΙΚΕΑ: Ανακαλούνται τα συγκεκριμένα είδη σερβιρίσματος

Λίγο μετά την επιβράβευσή της, η ΙΚΕΑ προχωρά σε προληπτική ανάκληση των ειδών σερβιρίσματος HEROISK & TALRIKA (πιάτο φρούτων, βαθύ πιάτο, μικρό πιάτο, μπολ και κούπες,) λόγω πιθανού κινδύνου σπασίματος κατά τη χρήση με πιθανό το ενδεχόμενο καψίματος λόγω του ζεστού περιεχομένου (φαγητού ή ποτού).

Όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση: «Στην ΙΚΕΑ έχουμε ως βασική μας προτεραιότητα την ασφάλεια των καταναλωτών μας και για αυτό το λόγο όλα μας τα προϊόντα υποβάλλονται σε αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Όλες οι προϊοντικές προδιαγραφές είναι σύμφωνες με τα ισχύοντα πρότυπα και τη νομοθεσία».

Η ΙΚΕΑ έλαβε πρόσφατα ενημέρωση ότι σε ορισμένους δειγματοληπτικούς ελέγχους που έγιναν στα συγκεκριμένα είδη σερβιρίσματος HEROISK & TALRIKA ότι κατά τη χρήση τους υπάρχει το ενδεχόμενο να σπάσουν και να προκαλέσουν κάψιμο στο χρήστη του σκεύους.

ΙΚΕΑ ανάκληση προιόντων

Η IKEA καλεί τους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί τα συγκεκριμένα σκεύη σερβιρίσματος να σταματήσουν να τα χρησιμοποιούν και να τα επιστρέψουν στο κοντινότερο κατάστημα ΙΚΕΑ της περιοχής τους για επιστροφή χρημάτων. Σημειώνεται ότι για την επιστροφή δεν απαιτείται η επίδειξη της απόδειξης αγοράς.

Θύελλα με τη νέα καμπάνια του ΙΚΕΑ

Το διαφημιστικό spot που δημιούργησαν, υπογραμμίζει αυτό που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο: ότι το σπίτι θα έπρεπε να είναι ένα ασφαλές καταφύγιο για όλους. Με αυτό τον τρόπο, θέλησε να στείλει ένα δυνατό μήνυμα σε όλες τις γυναίκες που έχουν υποστεί βία.

Μόνο στις Η.Π.Α. τα ποσοστά καταγράφουν ότι 1 στις 4 γυναίκες έχει πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας, ενώ κατά τη διάρκεια της πανδημίας και του lockdown τα ποσοστά ξεπέρασαν και το 50%. Επίσης, και στην Ευρώπη τα ποσοστά σωματικής και συναισθηματικής βίας είναι πολύ υψηλά σε χώρες όπως, στην Ιταλία, την Τσεχία και σε άλλες χώρες.

Το video των ΙΚΕΑ με τίτλο «Ghost» (που σημαίναι φάντασμα), περιγράφει τον τρόμο που βιώνει μια γυναίκα στο σπίτι της. Στόχος της εταιρείας είναι να εγείρει τη συνειδητοποίηση του προβλήματος και να παροτρύνει στην έκκληση για βοήθεια.

TAGS