ΣΚΑΙ: Τι τηλεθέαση έκανε το Survivor All Star με την αποχώρηση της Καρολίνας Καλύβα

Καλή κίνηση του Ατζούν να την διώξει ή θα το μετανιώσει;

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
ΣΚΑΙ: Τι τηλεθέαση έκανε το Survivor All Star με την αποχώρηση της Καρολίνας Καλύβα

Η Καρολίνα Καλύβα βρισκόταν στα τελευταία επεισόδια του Survivor All Star, βρισκόταν στο επίκεντρο λόγω της παράνομης σχέσης της με τον Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη. Λίγες ημέρες μετά την αποκάλυψη πως είναι σε σχέση με τον Bo, ο οποίος την στήριζε με αναρτήσεις του, προβλήθηκαν τα πλάνα μέσα στη ζούγκλα με τα "καυτά" τους φιλιά.

Από το επεισόδιο της Κυριακής λοιπόν και μετά την σχολίαζαν όλοι με αρκετούς να την κράζουν, ενώ το twitter να την ξεφτιλίζει με τις αναρτήσεις που έγιναν από τους τηλεθεατές.

Η αποχώρηση της Καρολίνας και η τηλεθέαση του Survivor All Star

Χθες 25/1 ωστόσο, η Καρολίνα έχοντας βγει στον τάκο από την ψηφοφορία της ομάδας της, αποχώρησε από το Survivor All Star - δείτε τι της ψιθύρισε στο αυτί ο Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης.

Τα πήγε όμως καλά σε τηλεθέαση το επεισόδιο αποχώρησης της;

Σύμφωνα με τον πίνακα του δυναμικού κοινού, το Survivor σημείωσε 20,1% ενώ σε τέταρτα έκανε 11.5 - 16.0 - 12.9 - 17.8 - 13.4 - 16.3 - 18.7 - 22.5 - 26.2 - 25.2 - 27.4 - 24.0 - 22.0 - 27.8. Με τα ποσοστά αυτά, πέρασε τον Σασμό - παίζει ακριβώς απέναντι του - που έφτασε δεύτερος με 19,8% (τέταρτα 20.3 - 19.2 - 23.3 - 20.3 - 20.6 - 19.7 - 15.1).

Prime time

  • ΑΝΤ1: Ράδιο Αρβύλα 20,2
  • ΑΝΤ1: Ποιος Παπαδόπουλος 10,0
  • ΑΝΤ1: Παγιδευμένοι 13,6
  • OPEN: Η δική μας οικογένεια 3,2
  • OPEN: Μια ζωή την έχουμε 2,9
  • ALPHA: Ο παράδεισος των κυριών 16,0
  • ALPHA: Σασμός 19,8
  • STAR: Ληστεία στην καταιγίδα 5,4
  • ΣΚΑΙ: Survivor All Star 20,1
  • MEGA: Γη της ελιάς 17,9
  • MEGA: Μαύρο Ρόδο 15,6
  • ΕΡΤ: Χαιρέτα μου τον πλάτανο 2,4

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.